גוגל פלוס+ עורכי דין

גוגל פלוס+ עורכי דין

מליון מצטרפים ביום – שבועיים אחרי ההשקה! קצב הגידול המדהים של המצטרפים לרשת החברתית שהשיקה גוגל (גוגל+) ראוי להערצה; נכון, מוקדם מידיי להלל, מוקדם מידיי להספיד (את פייסבוק), אך מתוך יראה לעוצמתה הבלתי נתפשת של גוגל ולניסיונה (הרביעי) להקים רשת חברתית – יכול מאוד להיות שהפעם אנחנו באמת בפתחה של המהפכה המקוונת הבאה. כעורכי דין (ברשת) – אתם רוצים להיות חלק ממנה!

מהו "השיר" שלכם בפייסבוק? הצעד השני שעורך דין צריך לעשות בפייסבוק

מהו שיר הנושא שלך בפייסבוק?

אחרי שלמדנו מהו הצעד הראשון שמומלץ לעורכי דין לעשות בפייסבוק – צעד בו הכרנו והתרשמנו מפייסבוק באופן כללי ואף טכני – הגיע הזמן להיזכר למה בכלל יצאנו לדרך. ניגש לעיקר: הקוראים שלי, עורכי הדין, בוודאי לא מתעניינים בהוראות הפעלה של פייסבוק, או אך בהתרשמות מפעילים מוכשרים ברשת. הפוסט הזה מיועד לעורכי הדין המעוניינים במתכון שיאפשר להם לנצל את הרשת החברתית למטרות העסקיות שלהם. בפוסט הזה אציע לכם כיצד לצעוד את הצעד השני והחשוב ביותר שלכם בפייסבוק – הוא זה אשר יקדם אתכם לעבר המטרה האמיתית בגללה נרשמתם לפייסבוק.

הצעד הראשון שמומלץ לעורך דין לעשות בפייסבוק

הצעד הראשון שמומלץ לעורך דין לעשות בפייסבוק

עורכי דין רבים כבר זיהו את הפוטנציאל הגלום בפייסבוק, ונרשמו. הליך ההרשמה כרוך בהשקעה של כמה דקות לכל היותר; השלב ה"קשה" מתחיל מיד אחרי שנרשמים: שלב הפעילות בפייסבוק. יש לזכור: פייסבוק לא משמש כאינדקס או כלוח אחיד ומשעמם; בפייסבוק הכל "נושם, משתנה, חי ובועט" – כל יום, כל שעה, כל דקה. לא פלא איפוא, שכעורכי דין עסוקים, אתם שואלים את עצמכם: מה עושים שם? ואיך עושים?

עורך דין – עכשיו תורך להבין את גוגל

עורך דין – עכשיו תורך להבין את גוגל

רגע לפני שאנחנו מתחילים לדבר על שיווק עורכי דין באינטרנט, כדאי שנכיר כמה מונחים בסיסיים שנוגעים לפרסום בגוגל.

מטרת הפוסט: לאפשר לכם לשלוט ברמה סבירה באופציות השיווק העומדות בפניכם במסגרת מנוע החיפוש גוגל – ואגב כך לחדד את המשמעות של הטרמינולוגיה הקשורה עם פרסום מסוג זה.

עורכי דין – היזהרו מהצעות מפתות (חלק ב)

עורכי דין, היזהרו מהצעות מפתות

אז הבטיחו לכם להיות בעמוד הראשון בגוגל – מה זה אומר? האם שווה לשלם על הופעה בעמוד הראשון? מה הפער הפוטנציאלי שבין מקום 2 למקום 3 בגוגל? בואו נעשה לכם סדר.

עורכי דין, היזהרו מהצעות מפתות (חלק א')

עורכי דין, היזהרו מהצעות מפתות

קיבלתם הצעה מפתה לקידום האתר שלכם, ולא ידעתם כיצד כדאי להתייחס אליה? הציעו לכם לבחור את הצירופים שיובילו את הקמפיין שלכם ברשת? הבטיחו לכם להופיע בעמוד הראשון – ללא התחייבות?

קחו נשימה עמוקה, והקדישו כמה דקות לקריאת הרשימה הבאה.