הזמן ללכת קדימה: התאמת אתרים של עורכי דין לעידן הסמארטפון

הזמן ללכת קדימה: התאמת אתרים של עורכי דין לעידן הסמארטפון

כל ישראלי שני מחזיק ברשותו "סלולרי חכם". הנתון הזה ממקם את ישראל שנייה בטבלה העולמית אחרי סינגפור עם שיעור חדירה של 54% לסמארטפונים! הנתונים האלה פורסמו רשמית בתחילת 2012, ויש להניח שמאז כמות הטלפונים החכמים בישראל רק עלתה.

עצור! די בנתון הזה כדי לחייב אותך – עורך הדין – לבדוק לאלתר כיצד מוצג אתר האינטרנט של משרד עורכי הדין שלך בפני גולשים שמגיעים אליו דרך הסלולרי? אם האתר שלך לא מותאם לסלולר, צפויה לך אכזבה רבה (ולגולשים עוד יותר).

נחשפו הסודות: ארבעה עורכי דין מהבולטים בפייסבוק בראיון בלעדי לבלוג עורך דין ברשת

נחשפו הסודות: ארבעה עורכי דין מהבולטים בפייסבוק בראיון בלעדי לבלוג עורך דין ברשת

"יש או אין לקוחות פוטנציאליים שמחפשים עורך דין בפייסבוק? עד כמה זה חשוב שאני כעורך דין אהיה פעיל בפייסבוק? כמה שעות צריך להקדיש לפייסבוק בחודש? האם אני הולך לאבד את הפרטיות שלי?…". אלה מהשאלות שמתחבטים בהן לא מעט עורכי דין שקיבלו החלטה לשווק את עצמם (בכוחות עצמם) באינטרנט. הגיע הרגע שבו נוכל להציע לכם תשובות לשאלות האלה מתוך ניסיונם של עורכי הדין הבולטים ברשת!

מציעים לך "לידים" של גולשים שמחפשים עורך דין – לא תיקח?

מציעים לך "לידים" של גולשים שמחפשים עורך דין - לא תיקח?

זה עשוי להיות מאוד מפתה! נניח שאתה עורך דין שמתמחה בדיני תעבורה המקבל שיחת טלפון או מייל מבעלים של אתר אינטרנט כזה או אחר, המספר לך שהוא מקבל מידי יום כמה פניות של גולשים שנתפסו נוהגים בשכרות; מבחינתו הוא ישמח להעביר לטיפולך – בעד תשלום עבור כל פנייה – את כל הפונים האלה! נבאר כי לפניות האלה נהוג לקרוא "לִידִים" (מאנגלית – lead), כשבמילון (רב מילים) 'ליד' מוגדר כפרטי זיהוי של לקוח פוטנציאלי היוצר קשר ראשוני דרך ערוצי מדיה שונים ומגלה התעניינות לרכוש מוצר או שירות.