שבעה סטטוסים נבחרים של עורכי דין שיודעים איך לגנוב את ההצגה בפייסבוק

עורכי דין רבים למדו כיצד לעשות שימוש בפייסבוק באופן שהופך את הפעילות שלהם לכזו שיש לה גם אופי שיווקי מבריק! הבשורה המשמחת היא שגם אתם יכולים, בקלות יחסית, ללמוד את הטכניקות הפשוטות שיאפשרו לכם בסופו של דבר להפוך את הנוכחות שלכם בפייסבוק לכזו שמייצרת הד מקצועי איכותי ל"עורכי הדין שאתם".

אני מזכיר לכם את שכבר כתבתי כאן בעבר על החשיבות של בחירת שיר הנושא שלכם בפייסבוק. בפוסט שם גם הדגשתי כי הפעילות בפייסבוק היא קודם כל חברתית ורק אח"כ עסקית. לפיכך תמהיל הפעילות השיווקית בפייסבוק צריך להיות ביחס של 1:4 לכל הפחות; קרי, עבור כל עדכון שלכם בפייסבוק שקשור עם המקצוע והקריירה שלכם – עליכם לייצר לפחות ארבעה עדכונים חברתיים שאינם מקצועיים. 

הצטרף עכשיו ל-4500 עורכי דין, המקבלים עדכון כשמתפרסם תוכן חדש

סטטוסים שחושפים את "הגלימה" שלכם בפני החברים בפייסבוק

את הפוסט הזה בחרתי להקדיש למספר דוגמאות נהדרות של עורכי דין שבתוך הפעילות החברתית שלהם בפייסבוק יודעים לשלב עדכונים (סטטוסים) שהם בבחינת אומנות בשיווק; אלה עדכונים שמספרים בצורה מעודנת מאוד לכל החברים שלהם בפייסבוק שהם גם עורכי דין, ואפילו טובים מאוד.

אני מכנה את הסטטוסים האלה אומנות בשיווק אף ברור לי שחלק מהדוגמאות שייכות לעורכי דין שלא התכוונו לכך כלל. אני גם בספק רב אם עורכי הדין האלה בחרו מלכתחילה בפייסבוק כדי לשווק את עצמם; יחד עם זאת, אם נשכיל ללמוד מהדוגמאות האלה, יקל עלינו להבין כיצד כדאי לנו ליצור נוכחות מקצועית בפייסבוק, כזו שתתחבר מצד אחד לזירה החברתית המרכזית שיש בפייסבוק, ומצד שני (ובצורה מעודנת) תגרום לעוקבים אחרינו לדעת שאנחנו גם עורכי דין.

הדוגמאות שלהלן לקוחות מהפייסבוק של שבעה עורכי דין שקיבלתי את רשותם לפרסמן כאן. הם לא ידעו לכתחילה מהו הסטטוס שאני אבחר להציג, הם גם לא ידעו במה יעסוק הפוסט. אני שמח על ההזדמנות לפרגן להם כאן על סטטוסים נהדרים, ובהזדמנות זו אני מזמין אתכם הקוראים גם לעקוב אחר הפעילות שלהם בפייסבוק כדי ללמוד מהם (אני מניח שהם יסכימו להיות חברים שלכם בפייסבוק; וגם אם לא, תוכלו להירשם כמנויים לעדכונים הציבוריים שלהם).

שבעה סטטוסים נבחרים של עורכי דין בפייסבוק

השתדלתי להדגים באמצעות סטטוסים שונים במהותם, אך המייצרים את אותה תהודה מקצועית אליה אנחנו חותרים:

עו"ד אלי הישראלי

עורך דין אלי הישראלי

הביטו כמה מעורבות עו"ד הישראלי יצר סביב הסטטוס. 18 אנשים הוסיפו "לייק" ו12 אף הגיבו. כיף לשמוע על הצלחות של אחרים, ואני מניח שכל אלה שאהבו את הסטטוס לא ישכחו שעו"ד הישראלי מצליח במה שהוא עושה.

קישור לפייסבוק של עו"ד אלי הישראלי

עו"ד לימור אסולין

עורכת דין לימור אסולין

עו"ד אסולין מספרת על משימה חשובה שיש לה כעורכת דין; הסטטוס, בליווי המלל "טסה" + "להציל", משאיר אצל הקורא את התחושה של האחריות הרבה שעו"ד אסולין רואה בתפקידה. הקריאה שלה "אחלו לי בהצלחה" גם מעודדת את החברים שלה למעורבות בסטטוס שיותר מכל מספר לכולם מה היא עושה בחיים המקצועיים שלה.

קישור לפייסבוק של עורכת דין לימור אסולין

עו"ד רות גדרון

עורכת דין רות גדרון

עו"ד גדרון עושה שימוש בסטטוס שיש בו עדכון לגבי המיקום הפיסי שלה: לא אחר מבית המשפט לתעבורה: התחום בו היא עוסקת, מצליחה וגם אוהבת. כולנו מעדיפים שאת הטיפול המשפטי בנו יעשה עורך דין שאוהב את העבודה שלו ולא מפחד להיות עמוס… כמו עו"ד גדרון.

קישור לפייסבוק של רות גדרון

 עו"ד תמר טסלר

עורכת דין תמר טסלר

עו"ד טסלר "בסה"כ" מחפשת תומכים בתיקון חוק… אבל חישבו על השאלה הבאה: "מה זה משדר לעוקבים אחריה שאינם עורכי דין?". אני מניח שלא מעט מהעוקבים אחריה לא מבינים כלום בחוק או במשפט; מה שכן הם מבינים, שמדובר בעורכת דין בעלת מעוף, שרואה את התפקיד שלה הרבה מעבר למשרד עורכי הדין המצומצם שלה. שאפו.

קישור לפייסבוק של תמר טסלר

עו"ד דב הירש

עורך דין דב הירש

עו"ד הירש מצליח בעדינות להבהיר לעוקבים אחריו, אגב הסיפור שאף קיבל במה בYNET, שהוא עורך דין מצליח! שימו לב, המהלך שבו עו"ד הירש מוסיף ומבהיר לעוקבים אחריו היכן פרשנים מפספסים… הוא המהלך מבריק שבסופו של דבר מעביר מסר מתחת לשיפולי "הפספוס": שימו לב "אני המקצוען האמיתי".

קישור לפייסבוק של עורך דין דב הירש

 עו"ד יובל סמרה

עורך דין יובל סמרה

עו"ד סמרה כמו בא מתוך שופר הקורא לזכאים לממש את זכותם האמיתית מול המוסד הגדול והבירוקרטי. אך בסופו של יום עו"ד סמרה הוא המרוויח העיקרי מהסטטוס המציג אותו כעורך דין שלא מהסס גם "לעלות לירושלים" כדי שהלקוחות שלו יקבלו את מה שמגיע להם! תחשבו מה זה עושה לקוראים ואיך הוא נתפס בעיניהם כעורך דין.

קישור לפייסבוק של עורך דין יובל סמרה

עו"ד תומר בכר 

עורך דין תומר בכר

אני מסיים כאן את הרשימה בדוגמא מרגשת. ברור לי שעו"ד בכר לא ביקש ליצור הלל עצמי בפרסום סטטוס כל כך אישי ומיוחד – אך זה בדיוק מה שהופך את הסטטוס הזה לאומנות בשיווק. דווקא מתוך סטטוס יוצא דופן ובו סיפור אישי הקשור עם ראשית דרכו של תומר כעורך דין, ביכולת לשתף את הקורא שגם עורך דין יכול להתרגש (לפני הופעה ראשונה), ולעשות כן תוך הצגת זווית כל כך מיוחדת, היא היא המחדירה ללב הקורא גם את המצוי בשולי הסיפור: עו"ד בכר הוא עו"ד אנושי מצד אחד, אך גם עורך דין מקצועי, ותיק ועוצמתי. אם לא די בכך, אף היה לו מורה דרך דגול שגם הוא היה עורך דין, אביו ז"ל.

קישור לפייסבוק של תומר בכר

אל תהססו לעשות שימוש ברוח הדוגמאות – והצליחו בפייסבוק

עכשיו דמיינו לעצמכם שמי שאוהב לעקוב אחריכם, בכל עדכון רביעי שלכם – יקרא סטטוס מקצועי מהסוג הזה…

תשאלו אותי, אם תפעלו כך, אתם באופן שיטתי תטמיעו בהכרה של החברים שנהנים מהנוכחות שלכם, גם את העובדה שאתם עורכי דין. הזמן יעשה את שלו… והם עוד יפנו אליכם בשאלה משפטית אחת, אח"כ תבוא השנייה. משם הדרך תהיה הרבה יותר קצרה למשרד שלכם…

 *טיפ חשוב לסיום:

עקביות תיקח אתכם אל היעד שלכם - אל תתרגשו מכמות הלייקים שתקבלואל תתרגשו אם אין התייחסות משמעותית (בלייקים או בתגובות) לסטטוסים המקצועיים שלכם; זה לגמרי טבעי! סוף סוף הרבה יותר מפתה ומעניין להגיב לסטטוס עסיסי בקשר עם האח הגדול או תמונה מצחיקה מניסוח תגובה לסטטוס שעוסק בתיק גירושין שליוויתם… צרפו לכך את העובדה שרוב החברים שלכם אינם עורכי דין ויש להניח שחלקם אף מהסס אם להגיב בנושא שהם לא מבינים בו יותר מידיי…

השורה התחתונה: אל תתנו לעצמכם ציון שלילי אם סטטוס מקצועי לא זכה למעורבות רחבה, הסטטוסים האלה "עושים את שלהם" בתהליך ממושך של הטמעת העובדה הכי חשובה לכם בפייסבוק: אתם עורכי דין מצויינים וכדאי לפנות אליכם!

………………

הנושאים עליהם אני כותב מעניינים אותך? הצטרף/י עכשיו לעורכי הדין המקבלים ממני ישירות לווטסאפ עדכונים חמים בנושאי קידום ושיווק. 

איך מצטרפים? בקלות! שלח/י לי עכשיו הודעת ווטסאפ באמצעות הקישור הזה, ואני אדאג שתקבל/י לפני כולם את העדכונים הכי חשובים שאני מפרסם.