ככה עו"ד מתוחכם משווק את עצמו במבצע צוק איתן. תלמדו ממנו!

כבר כתבתי בבלוג על התחרות הגבוהה בין עורכי דין המפרסמים את עצמם בגוגל אדוורדס. הנה לכם שתי דוגמאות לתזכורת: בתחום הרשלנות הרפואית מוכנים עורכי דין לשלם כמעט 90 שקלים בממוצע לקליק (!!!) כדי להופיע בין הראשונים לחיפוש הצירוף "רשלנות רפואית"; בתחום התעבורה עורכי דין מוכנים לשלם כ-50 שקלים לקליק כדי להופיע בין הראשונים לחיפוש הצירוף "נהיגה בשכרות"; ויש עוד עשרות רבות של דוגמאות המצביעות על תחרות עזה ומחירים "בשמיים".

אך בעוד שרוב עורכי הדין מצטרפים למרוץ הפרסומי (המטורף) בגוגל אדוורדס ומבקשים לבלוט דווקא בתוצאות החיפוש של הצירופים התחרותיים והיקרים ביותר, ישנם עורכי דין שחושבים מחוץ לקופסא. הם קוראים את המפה הפרסומית בצורה מתוחכמת, ומבחינים בהזדמנות שהמציאות מזמנת לפתחם.  

הצטרף עכשיו ל-4500 עורכי דין, המקבלים עדכון כשמתפרסם תוכן חדש

לצערנו, מדינתנו היפה מתמודדת עם התקפות טילים כבר למעלה מחודש. בתגובה לכך, ומאז 8 ביולי ועד למועד כתיבת שורות אלה, צה"ל מנהל מבצע צבאי שזכה לשם "צוק איתן". למעלה מחודש ימים שאנחנו צמודים לחדשות בכל הערוצים האפשריים (טלוויזיה, מחשבים, סלולריים, רדיו וכו'), ומתעדכנים בכל התפתחות או ידיעה.

אחד מעורכי הדין השכיל להבין מה ההשלכה שיש למציאות הזו גם במנוע החיפוש גוגל: אלפי חיפושים לצירוף "צוק איתן". ואם נדייק, בחודש האחרון חיפשו בגוגל ישראל את הצירוף "צוק איתן" למעלה מ-18,000 פעמים:

שמונה עשר אלף חיפושים לצירוף צוק איתן בחודשרק לשם השוואה, את הצירוף: "עורך דין" מחפשים בחודש 2900 בממוצע, למילה "גירושין" גם כן 2900 חיפושים חודשיים, "רשלנות רפואית" – 2400 חיפושים, ו"נהיגה בשכרות" – 1300 חיפושים.

כמות החיפושים של הצירוף "צוק איתן" מרשימה מאוד, אך הנתון המרשים יותר טמון בעובדה שמדובר בצירוף שאין סביבו תחרות גבוהה בגוגל, ועלות הקליק לגביו מסתכמת בקושי ב-3 שקלים:

עלות הקליק מסתכמת בקושי ב-3 שקלים

והנה לכם עורך דין שקורא את המפה בזמן אמת: הוא עורך דין יוצא מס רכוש שישמח מאוד לייצג בעלי לעסקים עסקים שנפגעו בעקבות מבצע צוק איתן. הוא גם לא חושב פעמיים כשהוא מבין שיש פה מחיר "מבצע" של 3 שקלים לקליק, כדי להופיע ראשון בפני עשרות האלפים שמחפשים "צוק איתן" בגוגל בחודש. הנה לכם עורך דין שגנב את ההצגה (את השם טשטשתי כמובן):

עורך דין שגונב את ההצגה במבצע צוק איתן

כשחושבים מחוץ לקופסא – מתחילים להרוויח באמת

להפתיע את הדגים דווקא שם עם פיתיון עסיסי ומשכר

אתם זוכרים שאני דייג חובב מושבע נכון? אז אני רוצה לספר לכם שגם אצלנו הדייגים יש מקומות נוחים שכולם אוהבים לדוג בהם. אלה אתרים שהגישה אליהם עם רכב נוחה, יש ברז מים זורמים ביציאה, משטחי בטון ישרים מאפשרים לעמוד ביציבות ולהטיל חכה ועוד. במקומות הנוחים אלה יש באופן קבוע עומס של דייגים, אבל גם הכי פחות הצלחות בתפיסת דגים.

כדי להצליח בים אתה חייב לחפש את המקומות שעדיין לא נחרשו, לעקוב אחר נדידת הדגים לאזורי אכילה שונים, להתאמץ להגיע גם אם הגישה לא נוחה ואז להפתיע את הדגים דווקא שם עם פיתיון עסיסי ומשכר. אוי איזה דגים תפסנו במקומות השקטים האלה…

בדיוק כמונו הדייגים גם עורך הדין המבריק הזה מפעיל את טקטיקת הפרסום שלו בגוגל אדוורדס. הוא (כרגע) נמצא במקום שבו אף עורך דין לא מציג את מרכולתו והוא משלם סכום מגוחך לכל קליק. אני מאוד מקווה שאני לא אקלקל לו את החגיגה אחרי שאני מפרסם את הפוסט הזה, אך דבר אחד בטוח: תמיד מסתתרות הזדמנויות לפרסום יעיל בגוגל. אני רק רוצה לעודד אתכם לחשוב מחוץ לקופסא, לזהות את ההזדמנויות האלה, ולהרוויח. בגדול!

אדי

………………

הנושאים עליהם אני כותב מעניינים אותך? הצטרף/י עכשיו לעורכי הדין המקבלים ממני ישירות לווטסאפ עדכונים חמים בנושאי קידום ושיווק. 

איך מצטרפים? בקלות! שלח/י לי עכשיו הודעת ווטסאפ באמצעות הקישור הזה, ואני אדאג שתקבל/י לפני כולם את העדכונים הכי חשובים שאני מפרסם.