עורכי דין: ככה לא תפסידו אף גולש שביקר באתר שלכם! שיווק מחדש

אולי זה כבר קרה גם לכם; אתם נכנסים לאתר מסוים (ולא חשוב איך הגעתם אליו), אחרי כמה דקות אתם עוזבים אותו – אבל הוא לא עוזב אתכם! אתם ממשיכים לגלוש ברשת, ואתם לא מפסיקים "להיפגש" עם באנרים או מודעות שמספרות לכם בשבחו של אותו אתר, שמזמין אתכם להיכנס אליו שוב…

תכירו את הנשק הפרסומי החדש (יחסית) שגוגל מציעה למפרסמים שלה: שיווק מחדש! 

הצטרף עכשיו ל-4500 עורכי דין, המקבלים עדכון כשמתפרסם תוכן חדש

שיווק מחדש באמצעות גוגל – Google Remarketing

הרעיון בפשטות מאפשר לכם לעקוב ולפרסם בפני כל אלה שביקרו באתר האינטרנט שלכם. כעורכי דין שמפרסמים את עצמם בגוגל, הייתי מציע בפניכם את ההסבר הבא להבנת הרעיון:

1. אתם מאוד רוצים לגייס לקוחות חדשים למשרדכם.

2. אתם טורחים ומפרסמים את האתר שלכם בקמפיין (יקר) בגוגל אדוורדס ומשלמים "על כל קליק" לא מעט.

3. הניסיון שלכם מלמד אתכם שאחוז ניכר מהמבקרים באתר שלכם לא יוצר עמכם קשר (אני לא מכיר מפרסם עם 100% הצלחה).

4. ההנחה היא שחלק מהמבקרים באתר שלכם (ולא חשוב אם הם הגיעו דרך הקמפיין הממומן שלכם בגוגל אדוורדס אם לא), מסיבות שונות עדיין "יושבים על הגדר" [הם יכולים להתלבט אם להתקשר אליכם; הם יכולים לבקר באתר בשעה שבה לא נהוג להתקשר ולכן הם דוחים את השיחה; הם מתלבטים אם בכלל כדאי לפתוח בהליך משפטי.. ועוד].

5. שורה תחתונה: אתם רוצים שאלה שביקרו באתר שלכם וצריכים ליווי משפטי – גם יצרו עמכם קשר!

הפתרון של שיווק מחדש מאפשר לכם להגיע לכל האנשים שביקרו בעבר באתר שלכם. כיצד? הדבר מתאפשר לכם באמצעות מודעות פרסומת שתיצרו ואשר יופיעו בכל אתרי האינטרנט "שמרשים" לפרסומות של גוגל להופיע בתוכנם. הבשורות הטובות: האתרים הכי משמעותיים בישראל מאפשרים לגוגל להופיע בתוכנם, לרבות אתרי החדשות המובילים.

דוגמא לאתר שאינו משפטי אשר עושה שימוש בשיווק מחדש

נניח שהתעניינתם בשירותי הנהלת חשבונות, וחיפשתם בגוגל "הנהלת חשבונות". יש להניח שתבחרו להיכנס לתוצאה הראשונה שגם מספרת לכם שהמחיר אטרקטיבי:

הנהלת חשבונות בגוגל

נכנסתם לתוצאה הראשונה והגעתם לאתר המושקע הבא:

אתר האינטרנט של ucan2

אחרי שקצת קראתם על השירותים שניתנים באתר הזה ללקוחותיו, אתם מתלבטים אם כדאי ליצור קשר; נניח שעזבתם את האתר הזה אגב התרשמות חיובית (ומבלי שיצרתם קשר); אתם תופתעו לגלות אחרי כמה שעות (אולי דקות או ימים, תלוי עד כמה אתם פעילים ברשת) ובכלל בזמן שאתם מתעניינים בכתבת טבע ססגונית ב-YNET – פרסומת של שירותי הנהלת החשבונות מטעם חברת UCAN2 מופיעה בפניכם ומזכירה לכם את אותם שירותי הנהלת חשבונות בהם התעניינתם קודם:

שיווק מחדש מופיע גם ב-YNET

לא. זה לא קרה במקרה; זה לא ש-'יד הגורל' הובילה לכך שדווקא בעיתוי הנוכחי – רגע אחרי שביקרתם באתר UCAN2 – בחרו מנהלי אתר UCAN2 לצאת בקמפיין פרסומי בYNET. ממש לא! אלא שמדובר באתר שמכיר את העוצמה של השיווק מחדש דרך גוגל, ובוחר לעשות בו שימוש.

* גילוי נאות: אני נהנה מהשירותים של אתר UCAN2, ויש לי רק מילים טובות לספר לכם על מי שעומד מאחורי המיזם המקוון הזה, רו"ח יורם שיפר.

היתרונות שמרווחים עורכי דין המנהלים קמפיין שיווק מחדש

אפשר למנות כמה יתרונות מרכזיים בניהול של קמפיין שיווק מחדש ואשר יכולים לעניין גם עורכי דין ששוקלים לנהל קמפיין דומה:

הגדלת כמות הגולשים שפונים אליכם לקבלת שירותים – הפעלת קמפיין שיווק מחדש מאפשר לכם להמשיך ולהופיע בפני קהל שהתעניין בכם, מתוך מטרה לשכנע אותו ליצור עמכם קשר. אין זה משנה אם שילמתם עבור קהל היעד שביקר אצלכם במסגרת קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס,  או שמדובר בגולשים שאגב סטטוס שפרסמתם בפייסבוק נכנסו לאתר שלכם. מעתה והלאה – אתם חושפים את המשרד שלכם בפניהם למשך תקופה קצובה בה אתם מצפים מאחוז ניכר מאלה שביקרו באתר שלכם, גם לפנות אליכם לקבלת שירות משפטי.

הגברת היעילות של קמפיין הפרסום שלכם בגוגל אדוורדס – ברוב המקרים העלות פר קליק בקמפיין שיווק מחדש נמוכה בהרבה מהעלות פר קליק במסגרת קמפיין פרסום בגוגל אדוורדס בתוצאות החיפוש. כך למשל אני יכול לספר לכם שבתחום הרשלנות הרפואית עלות קליק להופעה בראש עמוד התוצאות הראשון לחיפוש "רשלנות רפואית" עשוי להיות גבוה מ-50 שקלים, בעוד ש"קליק" בקמפיין השיווק מחדש לא יעלה לכם יותר מ-5 שקלים!

חיזוק המותג שאתם – זה לא חשוב אם מדובר בגולשים שהגיעו אליכם דרך פרסום ממומן בגוגל, או בגולשים שהגיעו אליכם כי הם חיפשו מידע עליכם וביקרו באתר האינטרנט שלכם; העובדה שאתם תמשיכו ללוות אותם ברשת תעלה את המודעות למותג שאתם.

שיווק מחדש לעורכי דין – הנקודה האתית

כללי האתיקה לא מאפשרים לעורכי דין לפרסם את עצמם באמצעות באנרים. מאחר שאמצעי זה נאסר מפורשות בכללי הפרסומת שנקבעו, הרי שהשימוש בשיווק מחדש שלכם צריך להתבצע באמצעות מודעות פרסומת ולא באמצעות באנרים.

הנה לכם דוגמא למודעות פרסומת של אתר UCAN2 שהדגמתי קודם, וכפי שהן מופיעות אצלי כרגע כשאני קורא מאמר באתר הפורומים המשפטיים:

מודעות פרסומת במסגרת שיווק מחדש

גם כאן, מדובר במודעה ש"רודפת" אחרי הגולש (אני במקרה הזה) במתכונת של שיווק מחדש. אלא שכאן מדובר במודעה ולא בבאנר. לשמחת כולנו, בגילוי דעת בעניין פרסום באינטרנט של ועד מחוז ת"א ובחתימת יו"ר המחוז עו"ד אפי נוה, אושר פרסום באמצעות קישור ממומן בגוגל, ולפיכך אין מניעה כי תעשו שימוש באמצעות מודעות פרסומת במסגרת קמפיין שיווק מחדש שתנהלו עבור אתר האינטרנט שלכם.

שיווק מחדש –  הצד הטכני

באופן תיאורטי, הצד הטכני של הקמת הקמפיין כוללת הוספת קטע קוד לכל עמודי האתר שלכם, באופן שכשגולשים יבקרו באתר שלכם הם יחוברו לרשימת השיווק מחדש שתגדירו בחשבון גוגל אדוורדס שלכם. לאחר שרשימת השיווק שלכם תמנה לפחות 100 מבקרים שונים, תוכלו להתחיל לשווק עבורם בקמפיין מדיה שתגדירו בחשבונכם.

כדי באמת לצאת לדרך ולהקים קמפיין שיווק מחדש, בקרו בדף המידע של גוגל המנחה טוב ממני כיצד ליצור ולערוך רשימות שיווק מחדש.

לסיכום

הכלי של שיווק מחדש שגוגל מציעה לכם הוא עוצמתי מכפי שתוכלו לתאר. הוא מאפשר לכם להמשיך ולמכור את השירותים שלכם לכל מי שהתעניין בכם וביקר באתר האינטרנט שלכם. העוצמה של הכלי מתבטאת בין היתר ביכולת של גוגל לשכנע את האתרים המובילים בישראל לאפשר לגוגל להופיע בתוכנם, וכך נסללת עבורכם הדרך ליצור מצג בפני הגולשים שביקרו באתר שלכם – שאתם מופיעים גם שם! תוסיפו לעובדה זו את הנתון לפיו בשורה התחתונה תשלמו הרבה פחות עבור כל קליק שתשקיעו בקמפיין שיווק מחדש, כדי להפוך את הכלי הזה למוצר משלים יעיל ומבטיח לכל עורך דין שמפרסם את עצמו בגוגל (ולא חסרים כאלה).

עכשיו, כשהבנתם את הסוד… תבינו גם מדוע אין לכם להתפלא אם תגלו פרסום של הבלוג הזה בכמה מקומות מאוד נוצצים ברשת  🙂

………………

הנושאים עליהם אני כותב מעניינים אותך? הצטרף/י עכשיו לעורכי הדין המקבלים ממני ישירות לווטסאפ עדכונים חמים בנושאי קידום ושיווק. 

איך מצטרפים? בקלות! שלח/י לי עכשיו הודעת ווטסאפ באמצעות הקישור הזה, ואני אדאג שתקבל/י לפני כולם את העדכונים הכי חשובים שאני מפרסם.