גוגל פלוס+ עורכי דין

מליון מצטרפים ביום – שבועיים אחרי ההשקה! קצב הגידול המדהים של המצטרפים לרשת החברתית שהשיקה גוגל (גוגל+) ראוי להערצה; נכון, מוקדם מידיי להלל, מוקדם מידיי להספיד (את פייסבוק), אך מתוך יראה לעוצמתה הבלתי נתפשת של גוגל ולניסיונה (הרביעי) להקים רשת חברתית – יכול מאוד להיות שהפעם אנחנו באמת בפתחה של המהפכה המקוונת הבאה. כעורכי דין (ברשת) – אתם רוצים להיות חלק ממנה!

הצטרף עכשיו ל-4500 עורכי דין, המקבלים עדכון כשמתפרסם תוכן חדש

רק אם יש לכם זמן – הירשמו לגוגל+

ידידיי עורכי הדין, להבדיל מהקריאה החד משמעית שלי אליכם להירשם לפייסבוק ולפעול בפייסבוק כדי לקדם בין היתר את המטרות העסקיות שלכם, כאן בפוסט הראשון שאני כותב לכם על "גוגל+" אני לא משלב כל קריאה לפעולה.

הרשת החברתית גוגל+ נמצאת בראשית דרכה, ועוד מוקדם מידיי לקבוע שעליכם להצטרף "לחגיגה". במקום קריאה לפעולה, קבלו את הפוסט הזה כחומר לקריאה – חומר למחשבה… אני – הצטרפתי.

שלשת הצעדים המשמעותיים שעשתה גוגל+

גוגל + היא כנראה הרשת החברתית המצויה כיום בקדמת הטכנולוגיה: מהירות, חוויית משתמש, צאט יעיל, שיחות ווידאו ועוד. אך לא זה המקום לעסוק בכך. אני רוצה להציג בפניכם את שלשת הצעדים שלטעמי הם הם המשמעותיים ביותר שגוגל+ ביצעה, והם הם שיוצרים סיכוי דרמטי להצלחת הרשת ולהפיכתה לזירה שכדאי לכם מאוד לשקול להיות חלק ממנה.

צעד1

אחד הדברים המעניינים ביותר שגוגל+ עשתה (להבדיל מפייסבוק) – הוא בביטול כל הליכי "הצעות החברות" הקיימים בפייסבוק. אם בפייסבוק כדי להיות חבר של אדם מסוים היית צריך "לבקש ממנו רשות" בהצעת חברות מקוונת – הרי שגוגל+ מאפשרת לך להיות "חבר של כווווולם…". אתה מחליט את מי אתה מוסיף לרשימת ה"חברים" שלך.

צעד2

השלב הבא שגוגל+ מציעה לך הוא לקטלג כל חבר חדש שהוספת ברשימות ספציפיות שאתה יוצר! לדוגמא: "החבר החדש" שלך הוא בן משפחה: אתה מקטלג אותו ברשימת החברים- בני המשפחה שלך. אם את "החבר החדש" שלך פגשת במקרה מספר בדיחה על "קיר" של חבר, אין בעיה שתקטלג אותו ברשימת "החברים הבדרנים" שלך.

חשוב לציין שהטרמינולוגיה בגוגל+ מעט שונה. אין "חברים" בגוגל+ במובן המוכר של המילה בפייסבוק. במקום חברים ישנם משתמשים ברשת החברתית (פרופילים), ואתה מוזמן להוסיף אותם ל"מעגלים" שאתה יוצר (הם אותו קטלוג עליו דיברתי קודם). בדרך זו, אתה יכול בגוגל+ ליצור מעגל "חברים" שהוא קצת יותר "חברי ואישי", ובנוסף מעגל חברים רחוק יותר, למשל מעגל חברים ש"הכרתי ברשת" או מעגל "אנשים נחמדים" וכו'..

צעד3

הצעד האחרון והמבריק שנעשה במהלך הזה – הוא באפשרות שלנו בגוגל+ לצפות ולעקוב בכל רגע נתון אחרי חברים בחתך של מעגלים, כמו גם לשדר ולפרסם בחתך של מעגלים.

במילים אחרות, בקליק אחד אני צופה רק בפרסומים של "מעגל החברים הקרובים שלי" (ומתעדכן מתי משחקים כדורסל כל החברים, למי בא ללכת לשתות קפה וכו'), בקליק אחר אני צופה רק בפרסומים של "מעגל המומחים בקידום אתרים" שיצרתי ולומד על החידושים האחרונים בתחום.

מהצד השני אני מספר שאני "ממש מחכה ליום מטווחים" רק ל"מעגל החברים מהצבא", ולא מטריח את מעגל "עורכי הדין המתמחים במקרקעין" לצפות בעדכונים אישיים שפרסמתי לפני חמש דקות לחברים מ"המעגל האישי שלי"; לחבריי עורכי הדין המתמחים במקרקעין אני מדבר "בשפה אחרת" לגמרי ומפרסם חומר שונה לחלוטין.

גוגל פלוס לעורכי דין

שלשת הצעדים האלה, הם אלה שהופכים את גוגל+ לרשת חברתית אינטימית מחד, ובעלת פוטנציאל עסקי גבוה מאידך.

מהם היתרונות הגלומים בפעילות בגוגל+ לעורכי דין?

1. רשת חברתית אינטימית – אין חשש מחשיפה

רבים הם עורכי הדין שמרגישים שלא בנוח עם הכניסה לרשתות חברתיות, ולו בשל החשש להיחשף בצורה כה משמעותית. בגוגל+ אתם מחליטים מי רואה מה. אך לא בכך העוצמה המשמעותית הגלומה ברשת החברתית הזו. גם בפייסבוק ישנם מסננים המסייעים לשמירה על פרטיותינו.

2. השידור המעגלי = פוטנציאל העסקיעורכי דין ברשת

הפוטנציאל המשמעותי ביותר – הוא הפוטנציאל שניתן להפיק מגוגל+ כשפועלים בה כדי לקדם מטרות עסקיות. שימו לב! גוגל+ היא רשת חברתית שמעודדת אותנו לפעול בצורה "מעגלית" – גם בצפייה וגם בשידור. במילים אחרות, בטווח הארוך, גוגל מחנכים את המשתמשים לשדר בצורה מסודרת יותר, (מקוטלגת יותר): וככה, מקווים כנראה בגוגל, אפשר יהיה לעשות סדר בערבוביית השידורים האינסופית שאנו מוצאים כיום ברשתות האחרות. במובן מה, אנחנו ניכנס לגוגל+ וכמו בשלט רב ערוצי נוכל לבחור באיזה מעגל לצפות. אחד המעגלים יכול להיות "מעגל עורכי דין", או "המעגל המשפטי" – באלה נצפה לגלות שיח משפטי ומשתתפים בעלי אוריינטציה משפטית.

ההבנה של אופן הפעילות הזה של גוגל+ מייצרת יתרון בולט ברמה העסקית: נוכחות שלכם כעורכי דין בגוגל+ יכולה למתג אתכם כבעלי מומחיות ספציפית

תחשבו על זה ככה: מה שאתם תבחרו לשדר בגוגל+ – הוא שיגדיר באיזה מעגלים אתם בסופו של דבר תופיעו אצל המשתמשים ברשת. אם אתם מצטרפים  לגוגל+ כדי לקדם את המטרות העסקיות שלכם, הרי שאם תשכילו לשדר באופן עקבי ופומבי בנושאים הקשורים עם תחום התמחותכם, הרי שאתם תופיעו במעגלים מאוד ספציפיים של אנשים שמתעניינים בכם בזכות תחום ההתמחות שלכם.

המתעניינים האלה יכולים להיות הלקוחות הבאים שלכם, שבשלב זה הוסיפו לעצמם מעגל משפטי למעקב או מעגל עורכי דין ברשת (אולי כדי לשמור לעצמם את האופציה לפנות אל החברים במעגל הזה לכשתהיה להם בעיה משפטית); הם יכולים להיות קולגות שלומדים מכם ואוהבים לקרוא או לשוחח עמכם על הנושא הקשור בתחום התמחותכם; הם יכולים להיות אנשים מן היישוב שבאופן כללי נהנים מפרי עטכם והנושא עליו אתם כותבים מעניין אותם והופך אותם לאלה שימליצו עליכם לאחרים…

שורה תחתונה, בעוד שבפייסבוק הזירה מחייבת אותך להיות גם חברתי (שאם לא כן השידור ה"עסקי" שלך יגרום לרוב החברים שלך "לחסום" את הופעתך ב"קיר" שלהם), אני מוצא שבגוגל+ גם שידור שהוא עיסקי בעיקר – שידור שנראה שרוב עורכי הדין יכולים להתחבר אליו יותר בקלות – הוא שידור ש"קולו נשמע". אדרבא, זהו שידור ממוקד, שידור שאנשים מחפשים! במציאות שבה אין "הצעות חברות", ככל שהקול שאתם משמיעים הוא יותר "ספציפי" – הרבה יותר קל לשייך אתכם למעגל.

זו המהות של גוגל לא? לתת לכם את מה שאתם מחפשים באמת: בין אם במנוע החיפוש, בין אם ברשת החברתית…

גוגל+ עם הפנים לעתיד

לכל מה שכתבתי תוסיפו את העובדה שאנחנו במגרש של ענקית האינטרנט גוגל – שמשלבת את כל השירותים המקוונים שלה במקום אחד (מייל/יומן/חיפוש ועוד), כדי שנאמין לכך שהרשת החברתית הזו לא תישאר הרבה זמן בחיתוליה. חישוב פשוט מעלה שתוך כמה שנים גוגל+ עשויה להדביק ואף לעקוף את פייסבוק בכמות המשתמשים שלה.

מאחר שמדובר בנושא כל כך בתולי וחדש, אשמח אם בתגובות לפוסט הזה תשתפו אותי ואת הקוראים במחשבות שלכם על גוגל+. האם פתחתם פרופיל בגוגל+? איך אתם צופים שהרשת הזו תתפתח? וכו'

………………

הנושאים עליהם אני כותב מעניינים אותך? הצטרף/י עכשיו לעורכי הדין המקבלים ממני ישירות לווטסאפ עדכונים חמים בנושאי קידום ושיווק. 

איך מצטרפים? בקלות! שלח/י לי עכשיו הודעת ווטסאפ באמצעות הקישור הזה, ואני אדאג שתקבל/י לפני כולם את העדכונים הכי חשובים שאני מפרסם.