הצצה אל העתיד: עו"ד עם אחריות של גוגל

בעוד כמה שעות זה מתחיל, סדרה עצומה של הרצאות (9 במקביל, בכל שעה) על שיווק שמצליח באמת באינטרנט. אני יושב כרגע במקום הכי מסעיר שבו ישבתי לכתוב פוסט: קומה 20, חדר במלון מדהים, צופה לסטריפ הנוצץ של ווגאס, 5 שעות לפני פתיחת סדרת ההרצאות המרכזית של כנס השיווק PUBCON2017; לפני שאני מעדכן אתכם בנוגע לחידוש המעניין הראשון שנחשפתי אליו כאן, אני רוצה להגיד לכם תודה על קבלת הפנים החמה שעשיתם לי בפייסבוק – נחתתי בלוס אנגלס לפני יומיים ובזכות כל כך הרבה תגובות, הרגשתי לרגע כמו 'כתבנו בוושינגטון' 🙂

ואוו: תוצאות עם אחריות של גוגל

אחד הבונוסים שמקבלים כשמגיעים לאחת הערים הגדולות בקליפורניה (עצרתי בלוס אנג'לס, בדרכי לכאן), נעוץ בכך שלרגע אנחנו מצטרפים לאנשים שזוכים באופן קבוע להיחשף ראשונים ל"ניסויים הטכנולוגיים הכי חמים ברשת", אשר עתידים לשנות את פני הדיגיטל בעולם. כמה חברים וותיקים שפגשו אותי בקפה הראשון אחרי הנחיתה, הזדרזו להראות לי את השינוי המדהים ביותר, לדעתם, שגוגל מתכננת בתוצאות החיפוש: תוצאות עם אחריות! 

סקרנים? הנה, זה מה שתגלו בתוצאות החיפוש של גוגל אם תחפשו 'מנעולן' בלוס אנג'לס:

מה שאתם רואים לפניכם אלה תוצאות חיפוש שונות ממה שהכרתם קודם, תוצאות שנעוצות חזק בראש ולפני כל תוצאה אחרת: תוצאות חיפוש שמסומנות כתוצאות עם אחריות של גוגל. מה זה אומר בכלל, אותה אחריות של גוגל? כשלוחצים על אחת התוצאות, ניתן בקלות לגלות מידע על אותה אחריות:

פשוט ואוו! בגוגל צעדו צעד ענקי קדימה: המטרה לא מסתכמת עוד בהצגת התוצאות הכי רלוונטיות, בגוגל ישנו רצון מהפכני להציג בראש תוצאות החיפוש גם את התוצאות בעלות מדד האמינות הגבוה ביותר. את המהלך הניסיוני הזה מבצעת גוגל בחודשים האחרונים בכמה ערים מרכזיות בקליפורניה, לחיפוש בעלי מקצוע כגון: מנעולנים ושרברבים. בקצרה: בעלי העסקים האלה זוכים לחותמת האחריות רק לאחר שהם עוברים בדיקה על ידי גוגל והלקוחות זוכים להגנה וכיסוי של עד 2000$ בגין שירות לקוי שהם קיבלו.

הצטרף עכשיו ל-4500 עורכי דין, המקבלים עדכון כשמתפרסם תוכן חדש

מעניין לציין שבשונה ממה שאנחנו מכירים כמפרסמים בגוגל ADWORDS – בעלי העסקים המופיעים כעסקים עם חותמת אחריות לא משלמים לגוגל לפי קליק, אלא סכום מוסכם (נכון להיום על פי נתונים מהשטח, מנעולן ישלם -12$) רק עבור שיחה שהוא קיבל דרך הפרסום ואשר נמשכה יותר מ-30 שניות. מעניין גם לספר לכם שאת הפרויקט הזה התחילו בגוגל דווקא במנעולנים, לנוכח ריבוי מקרים רבים של הונאות על ידי קומץ של בעלי מקצוע כאלה, אשר הוציאו שם רע לתחום כולו (מנעולנים רמאים, אשר הגיעו ללקוחות לחוצים שנעולים מחוץ לבית ובמקום למצוא פתרונות פריצה פשוט הרסו את מנגנוני הנעילה כדי לגבות סכום גבוה עבור התיקון).

עו"ד עם אחריות של גוגל

אני מניח שלא יעבור הרבה זמן עד שגם אנחנו, עורכי הדין, נוכל (או נידרש) להצטרף למהפכת תוצאות החיפוש שגוגל מבקשת לחולל. כנראה יבקשו מאתנו מספר רישיון, כתובת, אולי גם צילום של תעודת עורך דין בתוקף, יכול ונתבקש להציג את ביטוח האחריות המקצועית שרכשנו – ורק אז, כשנעמוד בכל הקריטריונים, נוכל להופיע לפני כולם בתוצאות החיפוש של "עורך דין בתל אביב", כעורכי דין עם אחריות של גוגל

אני נהנה לדמיין את החיפוש ברשת צועד בצעדי ענק כאלה לעבר עידן צרכני מוגן ובטוח יותר. בגוגל העזו בעבר לחלום על הרבה שירותים שהיום אנחנו מקבלים כמובן מאליו; תוצאות חיפוש עם אחריות הן כרגע ניסיוניות בלבד, אבל הן בהחלט מצביעות על הכיוון שאליו מתקדם העידן הדיגיטלי שגוגל מתכננת לנו.

בכל אופן, גם אם לא נקבל בקרוב חותמת של 'Google guarantee', חשוב שנאמץ עקרונות של אמינות, הוגנות, שירותיות ומקצועיות חסרת פשרות; אלה עקרונות שצועדים באופן קבוע יד ביד עם ההצלחה העסקית האמיתית שאנחנו מייחלים לה. 

אני בטוח שיהיו לי עדכונים חמים עבורכם מווגאס גם בהמשך. בנתיים, אחלו לי בהצלחה, יש לי הרגשה חזקה על המספר 8…

אני בדרך לקזינו 🙂

בהצלחה, אדי 

………………

עורך דין אדי סוברי

הנושאים עליהם אני כותב מעניינים אותך? הרשמ/י עכשיו לקבלת עדכונים במייל על כל פוסט חדש שנפרסם.

ואם כבר, אז למה שלא נהיה "חברים"? :-)  הפרופיל שלי בפייסבוק

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars 3 הצבעות, ממוצע של : 5.00 מתוך 5 כוכבים
Loading...