למה עורך דין חייב שעון רולקס?

הסתבכתם. קיבלתם עליו המלצה חמה מחבר. השמועה מספרת שהוא מצליח לשחרר את העבריינים הכי מסוכנים בסיטואציות הכי מורכבות. בעיתונים כתבו עליו שהוא 'אימת המשטרה' אחרי שפעם אחר פעם הוא הצליח לחשוף כשלים מהותיים בחקירות פשעים חמורים. עורכי הדין מעריצים את היכולת עוצרת הנשימה שלו להוציא עדים משיווי משקל, ולטלטל את בית המשפט בסגנונו האצילי והמדויק. זה לגמרי ברור לכם – הוא עורך הדין שאתם מחפשים!

עכשיו תעצמו עיניים, נסו לדמיין איך נראה עורך הדין הזה? איך הוא מתלבש? באיזה רכב הוא נוהג? איך נראה המשרד שלו? וגם, אם תרצו, האם הוא עונד שעון רולקס?… 

הצטרף עכשיו ל-4500 עורכי דין, המקבלים עדכון כשמתפרסם תוכן חדש

הלקוחות שלכם רוצים אתכם עם רולקס

רולקס. שעון יד שוויצרי שנחשב בכל העולם כסמל סטטוס. לא תשיגו את הדגמים המוצלחים שלו בארץ במחיר שהוא נמוך מ-50,000 ₪, ואין לי ספק שלמרות המחיר שלו הוא בוודאי לא השעון היפה בעולם. יש בכלל צורך לציין שהוא מדויק לא פחות מהשעון שעל צג האייפון שלי? אז למה בכל זאת אנשים מכל רחבי העולם משלמים כל כך הרבה כסף על שעון רולקס? מה הקסם שבו?

התשובה נעוצה בעיקר במה שהוא משדר: הצלחה! מי שעונד שעון רולקס נתפס כמי שמצליח בעסקים שלו, שהצליח לצבור הון, ששייך למעמד חברתי גבוה ועוד ועוד ניחוחות של הצלחה.

וזה בדיוק מה שהלקוחות שלכם מחפשים למצוא בכם כעורכי דין: שאתם מצליחים מעל ומעבר במה שאתם עושים. אין דבר שמוכר אתכם בצורה עוצמתית יותר מאשר ההצלחה שלכם. כשהלקוח הפוטנציאלי מתרשם שאתם מצליחנים – הוא מתמגנט אליכם. תזכרו את מה שאני כותב לכם עכשיו: הדבר שהכי מעניין את הלקוחות שלכם זה הרצון להיות בטוחים שאתם הבחירה הנכונה שתוביל גם אותם להצלחה, בזכותכם.

הלקוחות שלכם רוצים אתכם עם רולקס

רולקס מתארח אצלי בפוסט כסמל בלבד, ואני בוודאי לא קורא לכם מחר להזמין לעצמכם רולקס. מה שחשוב לי הוא שתפנימו עד כמה חשוב לשדר הצלחה גם אם מדובר לכאורה בהקפדה על חיצוניות חסרת עומק. כן, אתם יכולים להיות מוצלחים בצורה אסטרונומית ובכל זאת לענוד שעון זול ופשוט, אתם יכולים גם להיות מיליונרים אבל לגור בשכונת עוני – אני לא בטוח שזה הדבר הנכון.

תארו לעצמכם שאתם משלמים מאות שקלים כדי להשתתף בהרצאה של ידוען מצליח, הרצאה בכותרת "איך להתעשר בקלות מעסקאות נדל"ן בחו"ל". בתום ההרצאה אתם ניגשים למרצה, משוחחים איתו בלהט על נושא ההרצאה ותוך כך מלווים אותו אל עבר היציאה מהמבנה המפואר בו התקיימה ההרצאה. עם יד על הלב, איך תרגישו כשתגלו שהוא נכנס לפיאט ישנה ומקרטעת, חסרת צבע וחן, מנופף לכם לשלום כשהוא מתרחק מהחניון? "ירד לכם ממנו?", משהו לא מסתדר לכם?

רולקס זה איך שאתם נראים

זכרו שגם אם אינכם עונדים רולקס אמיתי, עדיין יש משמעות רבה לאופן שבו אתם מתלבשים כשאתם יוצאים לעבודה. אתם יכולים סתם לזרוק על עצמכם את קוד הלבוש הבסיסי שרוב עורכי הדין מאמצים, מצד שני אתם יכולים להתלבש "רולקס". אלה שמתלבשים כמו "רולקס" מקפידים על חולצה מגוהצת ומבריקה, חולצה בצבע לבן צח (ולא לבן מאפיר אחרי אלף כביסות), עורכות דין יודעות לבחור אקססוריז מתאים המשדר יוקרה, נעליים מצוחצחות, מקטורן משובח, חגורת עור יפה וכו'.

שלא יהיה לכם ספק, כשאתם מתלבשים כמו "רולקס" אתם מעבירים מסר של הצלחה לא פחות עוצמתי משהייתם מעבירים לו הייתם עונדים שעון רולקס אמיתי.

רולקס זה איך שהנוכחות שלכם ברשת נראית

כמי שמתמחה בשיווק עורכי דין ברשת אני יכול להעיד על עצמי שסקרתי מאות אם לא אלפי נוכחויות של עורכי דין באינטרנט. יש אתרי אינטרנט של עורכי דין שנראים במקרה הטוב כמו מחנה פליטים של אותיות ומילים, יש אתרי אינטרנט משפטיים עם חומר מועתק או ברמה רדודה, יש אתרי אינטרנט סבירים אך חסרי השראה, ויש אתרי אינטרנט שהם לא פחות מרולקס – נטענים מהר, מציגים בצורה מכובדת את המשרד, ניכר שיש בהם הקפדה על ניסוח, התמונות של השותפים המופיעים באתר בוודאי צולמו באולפן על ידי צלם מומחה בצילום פורטרטים ועוד.

אתן לכם דוגמא נוספת מהרשת: ישנם עורכי דין שהעלו לרשת סרטוני וידאו חשוכים מידיי, חובבניים, כאלה שצולמו במצלמה סלולרית, מלווים בסאונד גרוע ועוד; ויש עורכי דין שפרסמו ברשת סרטוני וידאו "רולקס" שצולמו באולפנים מקצועיים, מאופרים עם תאורה בזווית שמחמיאה להם, סאונד נקי וברור וכו'.

רולקס זה גם מה שאתם אומרים

כשאתם פוגשים את הלקוחות שלכם (הקיימים והפוטנציאליים) ומשוחחים עמם, אתם יכולים לשדר רולקס. לשדר הצלחה (רולקס) בשיחות עם הלקוחות שלכם אומר שאתם יודעים לראות את חצי הכוס המלאה ולשקף גם אותה בפני הלקוחות שלכם; עורך דין שיודע לשדר רולקס מקפיד ליזום ולהציע רעיונות חדשים ויצירתיים שמחזירים את האופטימיות לתיקים שהוא מנהל עבור הלקוחות שלו; לשדר הצלחה ורבלית זו גם יכולת לספר בענווה ללקוחות שלכם על ההצלחות שלכם ממש בטיפול בתיקים דומים.

כשאתם משדרים רולקס כזה ללקוחות שלכם, הם נדבקים בהלך הרוח המנצח שלכם ומשוכנעים שאתם עורכי הדין הטובים ביותר עבורם.

הפכו את כל ההוויה המקצועית שלכם לרולקס

הפכו את כל ההוויה המקצועית שלכם לרולקס

אנשי עסקים בכל רחבי העולם מבינים את החשיבות הרבה שיש להעברת מסר של הצלחה לסובבים אותך. מיליוני אנשים כבר רכשו שעון רולקס במחיר עצום (יחסית), בדיוק מהסיבה שרולקס מעביר מסר של הצלחה, יוקרה וסטטוס בצורה כל כך טובה.

רולקס צריך לשמש כמודל עבורכם לאופן שבו אתם צריכים לשדר הצלחה ללקוחות שלכם, לקולגות שלכם, לסובבים אתכם. רולקס לא עונדים רק על היד, רולקס זה משהו שאמור להקיף את כל הנוכחות המקצועית שלכם – החל מהאופן שבו אתם נראים, המשרד שלכם, כרטיסי הביקור וניירות המכתבים שלכם, הנוכחות שלכם ברשת ולרבות האופן שבו אתם מבטאים את עצמכם. כשאתם תהפכו את כל ההוויה המקצועית שלכם ל"רולקס", הלקוחות יתמגנטו אליכם וירצו לקבל שירות משפטי אך ורק מכם.

אגב, אם יש לכם 50,000 ₪ פנויים, למה שלא תקנו לכם רולקס? smiley

אדי

………………

הנושאים עליהם אני כותב מעניינים אותך? הצטרף/י עכשיו לעורכי הדין המקבלים ממני ישירות לווטסאפ עדכונים חמים בנושאי קידום ושיווק. 

איך מצטרפים? בקלות! שלח/י לי עכשיו הודעת ווטסאפ באמצעות הקישור הזה, ואני אדאג שתקבל/י לפני כולם את העדכונים הכי חשובים שאני מפרסם.