איך "להכניס לאווירה" – באתר עורכי דין

כנסו לגוגל, וחפשו את הביטוי "עורך דין" או "משרד עורכי דין". דפדפו לעמוד 6 ואילך (היינו תוצאה 50 ואילך) וצפו להנאתכם באתרים של עורכי דין.

תופתעו לגלות שרבים עורכי הדין שמאוהבים ב"אווירה" שיוצרות תמונות ענק שלעיתים אף מתחלפות בהיבהובי פלאש מרהיבים. פעמים נגלה תמונות של כסאות בחדר ישיבות, לעיתים תמונות של בית המשפט העירוני (או העליון), לעיתים תמונות של מגדלים וכו'. 

הצטרף עכשיו ל-4500 עורכי דין, המקבלים עדכון כשמתפרסם תוכן חדש

 

 

"תמונות אווירה" גדולות ומתחלפות באתרים של עורכי דין – טוב או לא טוב?

lawoffice

בחרתי שלא לקחת דוגמא מאתר ישראלי, דוגמא זו ממשרד עורכי דין בחו"ל

אני מניח שהסיבה לשילובן של "תמונות אווירה" באתרי משרדי עורכי דין נעוצה (במקרה הטוב) במחשבה ש"תמונות אווירה" אלה משדרות יוקרה וממצבות את המשרד במקום גבוה בסולם האיכות. כנראה עורכי הדין האלה סבורים ששיטה זו מעודדת את הגולשים להתקשר.

במקרה אחר (הפחות טוב), והוא לדעתי המקרה הנפוץ יותר, התמונות המתחלפות פשוט "עשו לכם את זה", ולכן החלטתם שזה מה שאתם רוצים – כמו היה אתר האינטרנט שלכם חולצה יפה או עניבה מהודרת שאתם קונים בקניון במטרה "להתגנדר". אך האם זה מה שאתם "צריכים"? האם "תמונות אווירה ענקיות/מתחלפות"באמת משרתות את המטרות שלכם? האם בכלל נתתם את הדעת לאותן תמונות המקשטות את דף הבית שלכם?

הגדירו מטרות ברורות לאתר האינטרנט של משרד עורכי הדין שלכם

ישנן שתי שאלות שאתם צריכים לענות עליהן:

האחת – למה הקמתי אתר? למה אני צריך אתר? חשוב מאוד שתכתבו לעצמכם את הסיבות בגללן הקמת את האתר שלכם, אלה יסייעו לכם בניסוח המטרות של האתר.

אני מניח שרבים מכם ישיבו בחלק זה כי הקמת האתר היתה מתוך מטרה להתחבר ל"מהפכת האינטרנט", או משום שכיום זה כבר "חלק מכרטיס הביקור"; אלה מכם שהחליטו "להעיז" אולי יספרו לעצמם שהקמת האתר היתה קודם כל לשם גיוס לקוחות, חלק אחר בוודאי הקים אתר למטרות תדמית וכו' העיקר – שתרשמו לעצמכם בגדול – למה בכלל הקמתם אתר.

השאלה השנייה שאתם צריכים לשאול את עצמכם – היא: "למה הגולש מצפה כשהוא נכנס לאתר אינטרנט של עורך דין?"; תיכנסו לראש של הגולש, המחפש ומוצא אתר אינטרנט של עורך דין. מה לדעתכם הוא היה רוצה לגלות בו?

תחשבו על זה. תכתבו לעצמכם כמה תשובות, או שתשאלו כמה חברים או מכרים שאינם עורכי דין מה דעתם?

אני מניח שכבר כאן תגלו שאף אחד לא יספר לכם שהגולש מצפה למצוא באתר תמונות של גורדי שחקים, ספרי משפט או דוגמנים בגלימות שחורות! ובוודאי שלא למצוא אתר ש30% מהחלק העליון שלו מוקדש לתמונות אווירה כאלה…

שורה תחתונה – לדעתי מוטב לוותר על הניסיון "להכניס את הגולש לאווירה" בצורה כל כך אגרסיבית בתמונות ענק בראש האתר או במרכזו.  יותר מכך, הייתי נזהר מהסטת תשומת ליבו מהמלל המרכזי בראש האתר – שאמור "למכור" אתכם בצורה הטובה והמקצועית ביותר – אל התצוגה המרשימה של האופן בו התמונות מתחלפות.

barrettlawoffice-com.jpg

למתעקשים ב"תמונות אווירה" הייתי ממליץ על "תמונת אווירה" צנועה ולא גדולה; ובכל מקרה, מוטב שהתמונה תהיה קבועה ושאינה מתחלפת – אך בעיקר קשורה קשר הדוק לתחום בו הנכם עוסקים עד כמה שניתן.

israelnotary

שבצו תמונה אישית שלכם בדף הבית

בנוסף, הייתי ממליץ לכל עורך דין לשלב בעמוד הבית תמונה אישית מעונבת, איכותית וברורה, שצולמה על ידי צלם מקצועי, במיוחד בשביל זה!

לצד התמונה לשבץ את המלל המספר אודות המשרד והתמחותו – כבר בדף הבית, ולא (רק) בדף ה"אודות". הפנייה האישית הזו, המלל האישי הזה שמספר על המשרד "כמו יוצא מפיו" של עורך הדין המופיע בתמונה ויוצר את השיחה הראשונה שלכם עם הלקוחות הבאים שלכם.

זה מה שעושה את כל ההבדל.

sheanlaw-com

דוגמא מאלפת לדעתי, היא האתר הבא של משרד ווילאמס-גולדמן, ששילב תמונה מעוצבת להפליא, המשדרת המון עוצמה, יוקרה ואמינות, תוך שימוש באנשים המייצגים את הפירמה: 

goldmanlawoffices-com
לדידי – ככה נכון "להכניס לאווירה".

………………

הנושאים עליהם אני כותב מעניינים אותך? הצטרף/י עכשיו לעורכי הדין המקבלים ממני ישירות לווטסאפ עדכונים חמים בנושאי קידום ושיווק. 

איך מצטרפים? בקלות! שלח/י לי עכשיו הודעת ווטסאפ באמצעות הקישור הזה, ואני אדאג שתקבל/י לפני כולם את העדכונים הכי חשובים שאני מפרסם.