סודות הפרסום של
עורכי הדין המצליחים בישראל

סדנה מעשית שתלמד אותך את טכניקות הפרסום היעילות והמתקדמות ביותר לגיוס לקוחות חדשים למשרד

הסדנה תחשוף בפניך את מה שהמתחרים שלך עושים שגורם להם להצליח, ותכיר לך את אפיקי הפרסום המשלתמים ביותר לעורכי דין

תאריך הסדנא: XXXX  |   שעה: XXXX

סודות הפרסום של
עורכי הדין המצליחים בישראל

סדנה מעשית שתלמד אותך את טכניקות הפרסום היעילות והמתקדמות ביותר לגיוס לקוחות חדשים למשרד

הסדנה תחשוף בפניך את מה שהמתחרים שלך עושים שגורם להם להצליח, ותכיר לך את אפיקי הפרסום המשלתמים ביותר לעורכי דין

למי מיועדת הסדנה

  • לעורכי דין שרוצים שהפרסום שלהם יהיה אפקטיבי באמת
  • לעורכי דין שרוצים לדעת איזה פרסום משתלם לרכוש/להשיג/לבנות (ומאילו פניות של מפרסמים עדיף להתעלם)
  • לעורכי דין שרוצים לקוחות חדשים, עכשיו!
  • לעורכי דין שמאוד רוצים לגלות מה המתחרים שלהם עושים, והם לא יודעים
  • לעורכי דין שרוצים להגדיל את אופציות השיווק שלהם
  • לעורכי דין שרוצים לדעת מה בדיוק לדרוש מאנשי הפרסום שלהם/מהמפרסמים שלהם
  • וגם...לעורכי דין שמתלבטים אם להפוך לעצמאים
  • וגם...לעורכי דין שכירים, שהבוס שלהם יודע שמאוד כדאי לו לשלוח אותם לסדנה

הסיפור שמאחורי הסדנה

Look at the lawyers around you. Is anyone particularly successful, dealing with exactly the field of expertise you have chosen for yourself
and advertising yourself just like you – while you are shuffling and looking for the right way to succeed?

If this encourages you, I can tell you that you are not alone. From my experience in the past decade in marketing and promoting lawyers – managing
hundreds of legal campaigns in all existing advertising platforms, establishing a professional video studio and producing over 700
videos, and after hundreds of conversations and consultation meetings with lawyers who are unwilling to fail – I can assure you:
success is not reserved only One white man. In many cases, something in your marketing does not work as it should.

Many lawyers, lacking knowledge and experience, choose the less successful marketing avenues to promote their expertise, while others
insist on imitating the marketing efforts of other lawyers – although what others do does not fit their character
(and so does the personal dimension).

I am often consulted by lawyers who mistakenly assume that their advertising failure (on Facebook, for example) indicates
ineffectiveness – whereas if they understood what really caused the failure, they would quickly fix the campaign and go on the road to
success.

Most importantly, most of the lawyers who consult with me know only a small portion of the advertising possibilities, while under the surface
, their competitors succeed by using advertising tools they have not yet been exposed to (and may never be exposed to).
I invite you on a short journey – that will take you to see far. I promise to change everything you’ve heard or thought you
know about advertising on Google, to expose you to the quiet moves that successful lawyers do today on Facebook (and you’re far from
imagining it, I promise).

I’ll really introduce you to the power of marketing with content, show you how to make a good impression on video and use the
result well – launch your campaigns to a whole new place. Learn how Networking, Watsap, an effective
and effective website , public relations, professional conferences, business training, smart reputation management and more – just stand there waiting for you to
use them to succeed.

עכשיו הזמן - הצטרפו לסדנה ותקבלו כלים שיעזרו לכם להצליח הרבה יותר!

Look at the lawyers around you. Is anyone particularly successful, dealing with exactly the field of expertise you have chosen for yourself
and advertising yourself just like you – while you are shuffling and looking for the right way to succeed?

If this encourages you, I can tell you that you are not alone. From my experience in the past decade in marketing and promoting lawyers – managing
hundreds of legal campaigns in all existing advertising platforms, establishing a professional video studio and producing over 700
videos, and after hundreds of conversations and consultation meetings with lawyers who are unwilling to fail – I can assure you:
success is not reserved only One white man. In many cases, something in your marketing does not work as it should.

Many lawyers, lacking knowledge and experience, choose the less successful marketing avenues to promote their expertise, while others
insist on imitating the marketing efforts of other lawyers – although what others do does not fit their character
(and so does the personal dimension).

I am often consulted by lawyers who mistakenly assume that their advertising failure (on Facebook, for example) indicates
ineffectiveness – whereas if they understood what really caused the failure, they would quickly fix the campaign and go on the road to
success.

Most importantly, most of the lawyers who consult with me know only a small portion of the advertising possibilities, while under the surface
, their competitors succeed by using advertising tools they have not yet been exposed to (and may never be exposed to).
I invite you on a short journey – that will take you to see far. I promise to change everything you’ve heard or thought you
know about advertising on Google, to expose you to the quiet moves that successful lawyers do today on Facebook (and you’re far from
imagining it, I promise).

I’ll really introduce you to the power of marketing with content, show you how to make a good impression on video and use the
result well – launch your campaigns to a whole new place. Learn how Networking, Watsap, an effective
and effective website , public relations, professional conferences, business training, smart reputation management and more – just stand there waiting for you to
use them to succeed.

עכשיו הזמן - הצטרפו לסדנה ותקבלו כלים שיעזרו לכם להצליח הרבה יותר!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

  • הסדנה תתקיים במכון מופ"ת, רחוב שושנה פרסיץ 15 , ת"א (בתוך מכללת לוינסקי), יש חניה בשפע ללא עלות מחוץ למתחם
  • בתאריך
  • רשימת פריטים

תוכנית הסדנה

הסדנה כוללת 3 מפגשים
4 שעות כל מפגש
בין השעות 17.00-21.00 בערב

מפגש #1
אלה חלק מהנושאים בהם נעסוק במפגש:

גוגל אדוורדס (Ad)

  • מה הסוד של פרסום ממומן אפקטיבי (כזה שמצליח להביא לידים שהופכים ללקוחות משלמים למשרד)
  • Ad מהם התחומים המשפטיים המצליחים ביותר בגוגל איך בוחרים ומי אמור לבחור – את ביטויי המפתח שהופכים קידום להצלחה Ad בגוגל
  • Ad מה הסיבות לכישלון קמפיינים בגוגל
  • Ad איך תבנו עמוד נחיתה אפקטיבי באמת – לקמפיין קידום בגוגל
  • Ad מה לא עושים בשום מקרה כשמנהלים קמפיין בגוגל
  • איך תבחרו חברת קידום שמתאימה דווקא לקידום משרד עורכי דין בגוגל
  • Ad דוגמאות לקמפיינים יוצאים מן הכלל בגוגל
  • מהם התחומים המשפטיים המצליחים ביותר בגוגל Ad
  • קיים Ad איך תשפרו את התוצאות בקמפיין גוגל

גוגל – תוצאות אורגניות

  • האם כדאי לעו"ד לקדם את עצמו בתוצאות האורגניות (התוצאות שלא משלמים כדי להופיע בהן)
  • מה העלות האפקטיבית לקידום אורגני, כמה זמן זה אמור לקחת
  • מה הם הצירופים שאתם חייבים, כעורכי דין, להופיע בהם בתוצאות האורגניות
  • היתרונות האורגניים שיש לרישום של משרד עורכי דין בגוגל פלייסס
  • למה חשוב (וכיצד) לנהל מוניטין של משרד עורכי דין בתוצאות האורגניות
  • כיצד תתמודדו נכון עם משבר בתוצאות חיפוש מכפישות בגוגל
  • איך תימנעו מהצעות מפתות (אך חלולות) של חברות קידום אתרים בנושא האורגני

אתר האינטרנט של הפירמה

  • מהם העמודים החשובים ביותר באתר האינטרנט של כל עו"ד
  • איך להפוך אתר אינטרנט לכלי שיווקי אלגנטי ויעיל
  • הטעויות שרוב עורכי הדין עושים עם אתר האינטרנט שלהם
  • מהו העמוד הפופולארי ביותר באתר של עורכי דין (ולכן כדאי לערוך אותו אחרת)

מפגש #2
אלה חלק מהנושאים בהם נעסוק במפגש:

פרסום ופעילות שיווקית בפייסבוק

  • כיצד הופך עורך דין למותג בפייסבוק
  • על ההבדלים שבין תפעול העמוד העסקי לתפעול הפרופיל האישי
  • כך צריך להיראות עמוד עסקי של משרד עורכי דין
  • איך ואיזו פעילות של עורכי דין בקבוצות בפייסבוק – מייצרת תוצאות
  • איזה פרסום עובד בפייסבוק
  • מהו הפרסום בפייסבוק שרק מבזבז לעורכי דין כסף ולא מייצר שום ערך
  • מה אסור לעורכי דין לעשות בפייסבוק
  • הבדלים בין ניהול מוניטין בפייסבוק, לבין ניהול קמפיין שמטרתו לייצר לקוחות חדשים
  • לאיזה תחומים משפטיים מתאים יותר הפרסום בפייסבוק
  • טכניקות מתקדמות שעורכי הדין המצליחים עושים בהן שימוש בפרסום בפייסבוק

פרסום באמצעות תוכן

  • איך מייצרים תוכן משפטי איכותי באמת (לגולש)
  • איך הופכים תוכן ל-תוכן שמצליח לייצר תוצאות ופניות של לקוחות פוטנציאליים
  • היכן מפרסמים תוכן שכתבתם, כמה נכון לשלם על הפרסום שלו (אם בכלל)
  • המקומות הכי אפקטיביים לפרסום משפטי ברשת
  • היכן לא לפרסם תוכן משפטי בשום אופן
  • כיצד תתייחסו להצעות של משווקים לפרסם תוכן שלכם באתרי התוכן הגדולים בישראל
  • האם פלטפורמות כגון טאבולה ואאוטבריין מתאימות לפרסום עורכי דין

פרסום באינדקסים משפטיים

  • מהו הפרסום האפקטיבי ביותר שעורכי דין רוכשם באינדקסים מקוונים
  • למה לצפות מהפרסום באינדקסים
  • מאילו אינדקסים מוטב להתרחק
  • מהם האינדקסים היעילים ביותר עבור עורכי דין
  • איך תפיקו מפרסום באינדקסים את המקסימום

פרסום בווידאו

  • כיצד תבנו נוכחות מקוונת מעצימה בוידאו
  • מה השימוש שראוי לעשות בוידאו מקצועי שכבר הפקתם
  • מהן השגיאות הגדולות ביותר שעורכי דין עושים בוידאו
  • כיצד תיצרו קמפיינים מבוססי וידאו שמייצרים תוצאות
  • דוגמאות להצלחה יוצאת דופן בשיווק משפטי באמצעות סרטונים

פרסום בווטסאפ

  • כיצד פעילות בקבוצות ווטסאפ מייצרת לכם מוניטין של מומחים בתחומכם
  • למה חשוב שתהיה חלק מקבוצת ווטסאפ – גם אם אינכם פעילים בה
  • מה אסור לעשות במסגרת פעילות בקבוצות ווטסאפ
  • מהן קבוצות הווטסאפ שעורכי דין חייבים להכיר
  • מתי בפעם האחרונה חשבתם להקים קבוצת ווטסאפ – ואיך/ולמה זה יכול לקדם אתכם

מפגש #3
אלה חלק מהנושאים בהם נעסוק במפגש:

נטוורקינג

  • סוד ההצלחה של עורכי דין המשתתפים בנטוורקינג
  • לאיזה קבוצות נטוורקינג אתם מתאימים ומה מתאים לכם
  • מה אסור לעשות בנטוורקינג
  • מה מייצר הכי הרבה עבודה לעורכי דין במסגרת של פעילות בנטוורקינג
  • מהן הציפיות הראויות מהשתתפות בנטוורקינג

ניוזלטר

  • כיצד תכתבו תוכן המיועד לניוזלטר
  • רשימות תפוצה שאסור לעורכי דין לפספס
  • הסוד של ניהול רשימת תפוצה אישית
  • דוגמא לניוזלטר משפטי מנצח
  • מהן הציפיות הראויות מהשתתפות בנטוורקינג

כלי שיווק נוספים שחשוב מאוד(!) שתכירו

  • האם וכיצד פעילות בלשכת עורכי הדין תעצים אתכם
  • למי מתאים ומה מרוויחים מניהול של פורום משפטי ברשת
  • הפקה של כנסים ומתן הרצאות ככלי שיווקי מתקדם ועוצמתי – מתי ולמי הוא מתאים
  • למי מתאים, מה אפשר להרוויח ולמה לצפות משירות של יחסי ציבור לעורכי דין
בונוס: דוגמאות לפרסום גרילה מ ט ו ר ף של עורכי דין שיצאו לגמרי מהקופסא (את זה אני שומר לשעה האחרונה בסדנה שלנו, שעה שלא תשכחו)
bonus

בונוס: דוגמאות לפרסום גרילה מ ט ו ר ף
של עורכי דין שיצאו לגמרי מהקופסא
(את זה אני שומר לשעה האחרונה בסדנה שלנו, שעה שלא תשכחו)

bonus

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

הסיפור שמאחורי הסדנה

למעלה מ 12 סרטונים שונים הפקתי באולפן של עו”ד אדי סוברי, שיבצתי אותם באתר שלי, בפייס וביוטיוב. שמתי לב לכך שרבים מהלקוחות שמגיעים אלי מספרים לי שאלמלא צפו בסרטונים, הם לא היו משתכנעים שהם צריכים להיפגש איתי! הפקה מעולה שבהחלט עושה את העבודה.

עו”ד צבי וישנגרד

אדי היקר, כמי שזכה להתראיין באולפן כמה וכמה פעמים, אני יכול לאמר בפה מלא – שווה את כל ההשקעה. ראיון מקצועי, מכוון וממוקד שמאפשר ללקוחות פוטנציאליים קצת להכיר מראש. הראיון,  מנוהל על ידי מראיין מנוסה שהוא עו”ד בעצמו, מוסיף מימד מקצועי שרק מסייע להבליט את היתרונות של המרואין.

עו”ד אלי לוטן

אחד ממהלכי השיווק היותר מהנים ומקצועיים שעשיתי. מי שמתלבט רק מפסיד!!! שמחה שסוף סוף זכיתי לצלם אצלך סרטון אדי ואין לי ספק
שהתרומה שלו תהיה ענקית!!! הרשמת אותי מאוד. תודה

עו”ד יפעת אילוק

אדי אתה אלוף! הסרטונים שעשיתי לפני יותר משנתיים משמשים אותי עד היום ככרטיס ביקור ההחלטה הכי טובה שעשיתי בשיווק המשרד. לקוחות באים לאחר שחיפשו אותי ברשת והסרטונים נתנו לי נוכחות יותר משמעותית ובידול וזה עשה לי את כל ההבדל.

עו”ד הילה נדב

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם