סודות הפרסום של
עורכי הדין המצליחים בישראל

icons

סדנה מעשית שתלמד אותך את טכניקות הפרסום היעילות והמתקדמות ביותר לגיוס לקוחות חדשים למשרד

סודות הפרסום של
עורכי הדין המצליחים בישראל

סדנה מעשית שתלמד אותך את טכניקות הפרסום היעילות והמתקדמות ביותר לגיוס לקוחות חדשים למשרד

תאריך הסדנא: XXXX  |   שעה: XXXX

למי מיועדת הסדנה

  • לעורכי דין שרוצים שהפרסום שלהם יהיה אפקטיבי באמת
  • לעורכי דין שרוצים לדעת איזה פרסום משתלם לרכוש/להשיג/לבנות (ומאילו פניות של מפרסמים עדיף להתעלם)
  • לעורכי דין שרוצים לקוחות חדשים, עכשיו!
  • לעורכי דין שמאוד רוצים לגלות מה המתחרים שלהם עושים, והם לא יודעים
  • לעורכי דין שרוצים להגדיל את אופציות השיווק שלהם
  • לעורכי דין שרוצים לדעת מה בדיוק לדרוש מאנשי הפרסום שלהם/מהמפרסמים שלהם
  • וגם...לעורכי דין שמתלבטים אם להפוך לעצמאים
  • וגם...לעורכי דין שכירים, שהבוס שלהם יודע שמאוד כדאי לו לשלוח אותם לסדנה

הסיפור שמאחורי הסדנה

הביטו בעורכי הדין סביבכם, האם מישהו מצליח במיוחד, תוך שהוא עוסק בדיוק בתחום המומחיות שבחרתם לעצמכם ומפרסם את עצמו בדיוק כמוכם – בעוד אתם מדשדשים ומחפשים את הדרך הנכונה להצליח?

אם זה מעודד אתכם, אני יכול לספר לכם שאתם לא לבד. מניסיוני בעשור האחרון בשיווק וקידום עורכי דין – תוך ניהול מאות קמפיינים משפטיים בכל הפלטפורמות הפרסומיות הקיימות, הקמת אולפן וידאו מקצועי והפקת למעלה מ-700 סרטונים, ואחרי מאות שיחות ופגישות ייעוץ עם עורכי דין שלא מוכנים להיכשל – אני יכול להבטיח לכם:ההצלחה אינה שמורה רק לבן אדם אחד. במקרים רבים, משהו בשיווק שלכם לא פועל כפי שהוא אמור לפעול.

עורכי דין רבים, מחוסר ידע וניסיון, בוחרים באפיקי השיווק הפחות מוצלחים לקידום תחום המומחיות שלהם, אחרים מתעקשים לחקות את מאמצי השיווק של עורכי דין אחרים – למרות שמה שאחרים עושים ממש לא מתאים לאופי שלהם (וכן, יש גם למימד האישי משקל).

לא אחת מתייעצים עימי עורכי דין שמניחים, בטעות, שהכישלון הפרסומי שהיה להם (בפייסבוק לדוגמה) מעיד על חוסר אפקטיביות – בעוד שאם הם היו מבינים מה באמת גרם לכישלון – הם היו מתקנים במהירות את הקמפיין ועולים על דרך המלך להצלחה.

וחשוב לא פחות – רוב עורכי הדין המתייעצים עימי מכירים רק חלק קטן של אפשרויות פרסום, בעוד שמתחת לפני השטח – המתחרים שלהם מצליחים הודות לשימוש בכלי פרסום שהם עדיין לא נחשפו אליהם (ואולי גם אף פעם לא ייחשפו).
אני מזמין אתכם למסע קצר – שייקח אתכם לראות רחוק. אני מבטיח לשנות את כל מה ששמעתם או חשבתם שאתם יודעים על פרסום בגוגל, לחשוף אתכם למהלכים השקטים שעורכי הדין המצליחים עושים היום בפייסבוק (ואתם רחוקים מלדמיין את זה, אני מבטיח).

אני אכיר לכם באמת את העוצמה הטמונה בשיווק באמצעות תוכן, אדגים לכם איך הופעה נכונה בווידאו ושימוש מתוחכם בתוצאה – יזניקו את הקמפיינים שלכם למקום חדש לגמרי. נלמד כיצד נטוורקינג, ווטסאפ, אתר אינטרנט (יעיל ואפקטיבי), יחסי ציבור, כנסים מקצועיים, אימון עסקי, ניהול מוניטין חכם ועוד – רק עומדים שם ומחכים שתעשו בהם שימוש, כדי להצליח.

עכשיו הזמן – הצטרפו לסדנה ותקבלו כלים שיעזרו לכם להצליח הרבה יותר!

עכשיו הזמן - הצטרפו לסדנה ותקבלו כלים שיעזרו לכם להצליח הרבה יותר!

הביטו בעורכי הדין סביבכם, האם מישהו מצליח במיוחד, תוך שהוא עוסק בדיוק בתחום המומחיות שבחרתם לעצמכם ומפרסם את עצמו בדיוק כמוכם – בעוד אתם מדשדשים ומחפשים את הדרך הנכונה להצליח?

אם זה מעודד אתכם, אני יכול לספר לכם שאתם לא לבד. מניסיוני בעשור האחרון בשיווק וקידום עורכי דין – תוך ניהול מאות קמפיינים משפטיים בכל הפלטפורמות הפרסומיות הקיימות, הקמת אולפן וידאו מקצועי והפקת למעלה מ-700 סרטונים, ואחרי מאות שיחות ופגישות ייעוץ עם עורכי דין שלא מוכנים להיכשל – אני יכול להבטיח לכם:ההצלחה אינה שמורה רק לבן אדם אחד. במקרים רבים, משהו בשיווק שלכם לא פועל כפי שהוא אמור לפעול.

עורכי דין רבים, מחוסר ידע וניסיון, בוחרים באפיקי השיווק הפחות מוצלחים לקידום תחום המומחיות שלהם, אחרים מתעקשים לחקות את מאמצי השיווק של עורכי דין אחרים – למרות שמה שאחרים עושים ממש לא מתאים לאופי שלהם (וכן, יש גם למימד האישי משקל).

לא אחת מתייעצים עימי עורכי דין שמניחים, בטעות, שהכישלון הפרסומי שהיה להם (בפייסבוק לדוגמה) מעיד על חוסר אפקטיביות – בעוד שאם הם היו מבינים מה באמת גרם לכישלון – הם היו מתקנים במהירות את הקמפיין ועולים על דרך המלך להצלחה.

וחשוב לא פחות – רוב עורכי הדין המתייעצים עימי מכירים רק חלק קטן של אפשרויות פרסום, בעוד שמתחת לפני השטח – המתחרים שלהם מצליחים הודות לשימוש בכלי פרסום שהם עדיין לא נחשפו אליהם (ואולי גם אף פעם לא ייחשפו).
אני מזמין אתכם למסע קצר – שייקח אתכם לראות רחוק. אני מבטיח לשנות את כל מה ששמעתם או חשבתם שאתם יודעים על פרסום בגוגל, לחשוף אתכם למהלכים השקטים שעורכי הדין המצליחים עושים היום בפייסבוק (ואתם רחוקים מלדמיין את זה, אני מבטיח).

אני אכיר לכם באמת את העוצמה הטמונה בשיווק באמצעות תוכן, אדגים לכם איך הופעה נכונה בווידאו ושימוש מתוחכם בתוצאה – יזניקו את הקמפיינים שלכם למקום חדש לגמרי. נלמד כיצד נטוורקינג, ווטסאפ, אתר אינטרנט (יעיל ואפקטיבי), יחסי ציבור, כנסים מקצועיים, אימון עסקי, ניהול מוניטין חכם ועוד – רק עומדים שם ומחכים שתעשו בהם שימוש, כדי להצליח.

עכשיו הזמן – הצטרפו לסדנה ותקבלו כלים שיעזרו לכם להצליח הרבה יותר!

עכשיו הזמן - הצטרפו לסדנה ותקבלו כלים שיעזרו לכם להצליח הרבה יותר!

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

  • הסדנה תתקיים במכון מופ"ת, רחוב שושנה פרסיץ 15 , ת"א (בתוך מכללת לוינסקי), יש חניה בשפע ללא עלות מחוץ למתחם
  • בתאריך
  • רשימת פריטים

תוכנית הסדנה

הסדנה כוללת 3 מפגשים
4 שעות כל מפגש
בין השעות 17.00-21.00 בערב

מפגש #1
אלה חלק מהנושאים בהם נעסוק במפגש:

גוגל אדוורדס (Ad)

  • מה הסוד של פרסום ממומן אפקטיבי (כזה שמצליח להביא לידים שהופכים ללקוחות משלמים למשרד)
  • Ad מהם התחומים המשפטיים המצליחים ביותר בגוגל איך בוחרים ומי אמור לבחור – את ביטויי המפתח שהופכים קידום להצלחה Ad בגוגל
  • Ad מה הסיבות לכישלון קמפיינים בגוגל
  • Ad איך תבנו עמוד נחיתה אפקטיבי באמת – לקמפיין קידום בגוגל
  • Ad מה לא עושים בשום מקרה כשמנהלים קמפיין בגוגל
  • איך תבחרו חברת קידום שמתאימה דווקא לקידום משרד עורכי דין בגוגל
  • Ad דוגמאות לקמפיינים יוצאים מן הכלל בגוגל
  • מהם התחומים המשפטיים המצליחים ביותר בגוגל Ad
  • קיים Ad איך תשפרו את התוצאות בקמפיין גוגל

גוגל – תוצאות אורגניות

  • האם כדאי לעו"ד לקדם את עצמו בתוצאות האורגניות (התוצאות שלא משלמים כדי להופיע בהן)
  • מה העלות האפקטיבית לקידום אורגני, כמה זמן זה אמור לקחת
  • מה הם הצירופים שאתם חייבים, כעורכי דין, להופיע בהם בתוצאות האורגניות
  • היתרונות האורגניים שיש לרישום של משרד עורכי דין בגוגל פלייסס
  • למה חשוב (וכיצד) לנהל מוניטין של משרד עורכי דין בתוצאות האורגניות
  • כיצד תתמודדו נכון עם משבר בתוצאות חיפוש מכפישות בגוגל
  • איך תימנעו מהצעות מפתות (אך חלולות) של חברות קידום אתרים בנושא האורגני

אתר האינטרנט של הפירמה

  • מהם העמודים החשובים ביותר באתר האינטרנט של כל עו"ד
  • איך להפוך אתר אינטרנט לכלי שיווקי אלגנטי ויעיל
  • הטעויות שרוב עורכי הדין עושים עם אתר האינטרנט שלהם
  • מהו העמוד הפופולארי ביותר באתר של עורכי דין (ולכן כדאי לערוך אותו אחרת)

מפגש #2
אלה חלק מהנושאים בהם נעסוק במפגש:

פרסום ופעילות שיווקית בפייסבוק

  • כיצד הופך עורך דין למותג בפייסבוק
  • על ההבדלים שבין תפעול העמוד העסקי לתפעול הפרופיל האישי
  • כך צריך להיראות עמוד עסקי של משרד עורכי דין
  • איך ואיזו פעילות של עורכי דין בקבוצות בפייסבוק – מייצרת תוצאות
  • איזה פרסום עובד בפייסבוק
  • מהו הפרסום בפייסבוק שרק מבזבז לעורכי דין כסף ולא מייצר שום ערך
  • מה אסור לעורכי דין לעשות בפייסבוק
  • הבדלים בין ניהול מוניטין בפייסבוק, לבין ניהול קמפיין שמטרתו לייצר לקוחות חדשים
  • לאיזה תחומים משפטיים מתאים יותר הפרסום בפייסבוק
  • טכניקות מתקדמות שעורכי הדין המצליחים עושים בהן שימוש בפרסום בפייסבוק

פרסום באמצעות תוכן

  • איך מייצרים תוכן משפטי איכותי באמת (לגולש)
  • איך הופכים תוכן ל-תוכן שמצליח לייצר תוצאות ופניות של לקוחות פוטנציאליים
  • היכן מפרסמים תוכן שכתבתם, כמה נכון לשלם על הפרסום שלו (אם בכלל)
  • המקומות הכי אפקטיביים לפרסום משפטי ברשת
  • היכן לא לפרסם תוכן משפטי בשום אופן
  • כיצד תתייחסו להצעות של משווקים לפרסם תוכן שלכם באתרי התוכן הגדולים בישראל
  • האם פלטפורמות כגון טאבולה ואאוטבריין מתאימות לפרסום עורכי דין

פרסום באינדקסים משפטיים

  • מהו הפרסום האפקטיבי ביותר שעורכי דין רוכשם באינדקסים מקוונים
  • למה לצפות מהפרסום באינדקסים
  • מאילו אינדקסים מוטב להתרחק
  • מהם האינדקסים היעילים ביותר עבור עורכי דין
  • איך תפיקו מפרסום באינדקסים את המקסימום

פרסום בווידאו

  • כיצד תבנו נוכחות מקוונת מעצימה בוידאו
  • מה השימוש שראוי לעשות בוידאו מקצועי שכבר הפקתם
  • מהן השגיאות הגדולות ביותר שעורכי דין עושים בוידאו
  • כיצד תיצרו קמפיינים מבוססי וידאו שמייצרים תוצאות
  • דוגמאות להצלחה יוצאת דופן בשיווק משפטי באמצעות סרטונים

פרסום בווטסאפ

  • כיצד פעילות בקבוצות ווטסאפ מייצרת לכם מוניטין של מומחים בתחומכם
  • למה חשוב שתהיה חלק מקבוצת ווטסאפ – גם אם אינכם פעילים בה
  • מה אסור לעשות במסגרת פעילות בקבוצות ווטסאפ
  • מהן קבוצות הווטסאפ שעורכי דין חייבים להכיר
  • מתי בפעם האחרונה חשבתם להקים קבוצת ווטסאפ – ואיך/ולמה זה יכול לקדם אתכם

מפגש #3
אלה חלק מהנושאים בהם נעסוק במפגש:

נטוורקינג

  • סוד ההצלחה של עורכי דין המשתתפים בנטוורקינג
  • לאיזה קבוצות נטוורקינג אתם מתאימים ומה מתאים לכם
  • מה אסור לעשות בנטוורקינג
  • מה מייצר הכי הרבה עבודה לעורכי דין במסגרת של פעילות בנטוורקינג
  • מהן הציפיות הראויות מהשתתפות בנטוורקינג

ניוזלטר

  • כיצד תכתבו תוכן המיועד לניוזלטר
  • רשימות תפוצה שאסור לעורכי דין לפספס
  • הסוד של ניהול רשימת תפוצה אישית
  • דוגמא לניוזלטר משפטי מנצח
  • מהן הציפיות הראויות מהשתתפות בנטוורקינג

כלי שיווק נוספים שחשוב מאוד(!) שתכירו

  • האם וכיצד פעילות בלשכת עורכי הדין תעצים אתכם
  • למי מתאים ומה מרוויחים מניהול של פורום משפטי ברשת
  • הפקה של כנסים ומתן הרצאות ככלי שיווקי מתקדם ועוצמתי – מתי ולמי הוא מתאים
  • למי מתאים, מה אפשר להרוויח ולמה לצפות משירות של יחסי ציבור לעורכי דין

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

ממליצים

למעלה מ 12 סרטונים שונים הפקתי באולפן של עו”ד אדי סוברי, שיבצתי אותם באתר שלי, בפייס וביוטיוב. שמתי לב לכך שרבים מהלקוחות שמגיעים אלי מספרים לי שאלמלא צפו בסרטונים, הם לא היו משתכנעים שהם צריכים להיפגש איתי! הפקה מעולה שבהחלט עושה את העבודה.

עו”ד צבי וישנגרד

אדי היקר, כמי שזכה להתראיין באולפן כמה וכמה פעמים, אני יכול לאמר בפה מלא – שווה את כל ההשקעה. ראיון מקצועי, מכוון וממוקד שמאפשר ללקוחות פוטנציאליים קצת להכיר מראש. הראיון,  מנוהל על ידי מראיין מנוסה שהוא עו”ד בעצמו, מוסיף מימד מקצועי שרק מסייע להבליט את היתרונות של המרואין.

עו”ד אלי לוטן

אחד ממהלכי השיווק היותר מהנים ומקצועיים שעשיתי. מי שמתלבט רק מפסיד!!! שמחה שסוף סוף זכיתי לצלם אצלך סרטון אדי ואין לי ספק
שהתרומה שלו תהיה ענקית!!! הרשמת אותי מאוד. תודה

עו”ד יפעת אילוק

אדי אתה אלוף! הסרטונים שעשיתי לפני יותר משנתיים משמשים אותי עד היום ככרטיס ביקור ההחלטה הכי טובה שעשיתי בשיווק המשרד. לקוחות באים לאחר שחיפשו אותי ברשת והסרטונים נתנו לי נוכחות יותר משמעותית ובידול וזה עשה לי את כל ההבדל.

עו”ד הילה נדב

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם