איך להתעשר מעריכת דין?

אני לא מתפלא שהחלטת לעצור הכל, ולקרוא פוסט שהכותרת שלו היא "איך להתעשר מעריכת דין?"; גם אני מחפש את הנוסחה לעושר כבר עשרים שנה smiley

בתור איש שיווק וקידום של עורכי דין ברשת, אני לא יכול לספר לך "איך להתעשר מעריכת דין" – מה שאני כן יכול הוא לעדכן אותך שגולשים רבים מחפשים בגוגל את הצירוף: "איך להתעשר מעריכת דין!"

איך אני יודע? הנה מה שגוגל מציג כשאני מתחיל להקליד בתיבת החיפוש בגוגל "איך להתעשר מ":

איך להתעשר מ בתיבת החיפוש בגוגל

יש לומר שמדובר בנתון מעודד; בכל זאת, בעידן של הצפת המקצוע ובתקופה שבה לא מעט עורכי דין לא מוצאים את פרנסתם, לגלות שיש לא מעט גולשים אופטימיים שרוצים להתעשר מעריכת דין… הם רק מחפשים את המאמר הנכון שיסביר להם איך smiley

עכשיו אני אסביר לכם איך אפשר להתעשר, ולו במעט, מההדגמה אליה נחשפתם כעת. 

הצטרף עכשיו ל-4500 עורכי דין, המקבלים עדכון כשמתפרסם תוכן חדש

ראשית – הכירו קצת יותר את מנגנון ההשלמה האוטומטית של גוגל

בוודאי שמתם לב לכך שבזמן שאנחנו מקלידים משהו בתיבת החיפוש של גוגל, נפתח מעין מלבן מתחת לקוביית החיפוש ובו מידע על ביטויים חזויים שאנחנו כנראה מתכוונים לחפש. בדוגמא שלמעלה, כשביקשתי לחפש "איך להתעשר מ", גוגל "שיער" שאני כנראה מתכוון לחפש "איך להתעשר מהר/ מנדל"ן/ מעריכת דין" וכו'.

כבר סיפרתי לכם שאני פריק מושבע של דיג נכון?

תסבירו לי למה כשאני מחפש בגוגל מתכון לדג (שתפסתי), ומתחיל להקליד בגוגל "מתכון ל", מה שאני מקבל רחוק מאוד מלהריח כמו מתכון לדגים:

איך להתעשר מ בתיבת החיפוש בגוגלהתשובה טמונה בהבנת המנגנון של ההשלמה האוטומטית, שאחד הגורמים שמשפיעים עליו יותר מכל הוא התדירות שבה אחרים חיפשו מילה מסוימת. במילים אחרות, הגולשים מחפשים "מתכון לפנקייק/ מתכון לפיצה וכו'" הרבה יותר מאשר מחפשים "מתכון לדג" ולכן גוגל מציג במנגנון ההשלמה את הביטוי שישנה סבירות גבוהה יותר שהגולש יחפש. אגב, מבדיקה בכלי מילות המפתח של גוגל עולה שגולשים בישראל מחפשים "מתכון לפנקייק" 27,100 פעמים בחודש, בעוד ש"מתכון לדג" מחפשים 210 פעמים בלבד. זה מסביר הכל נכון?

עשו שימוש במנגנון ההשלמה האוטומטית כדי להיחשף לנוכחות שלכם ברשת וכדי לטייב אותה

השימוש הראשון שאני רוצה ללמד אתכם לעשות באמצעות מנגנון ההשלמה האוטומטי קשור במי שאתם ברשת. באמצעות המנגנון הזה תוכלו בקלות להבין מה הגולשים מבקשים למצוא כשהם מחפשים אתכם ברשת.

זו ההזדמנות שלכם: כנסו לגוגל, וחפשו את השם שלכם, או את השם של הפירמה שלכם. חפשו זאת בכל הוורסיות האפשריות (פלוני אלמוני, עו"ד פלוני אלמוני, עורך דין פלוני אלמוני, משרד עורכי דין פלוני אלמוני וכו') ועשו זאת באיטיות המאפשרת לגוגל להציע לכם השלמות רבות ככל האפשר.

מה אתם למדים מהתוצאות של הבדיקה שלכם?

הנה לכם דוגמא לתוצאות שמוצגות במנגנון ההשלמה האוטומאטי, כשגולשים מחפשים את "אתר הפורומים המשפטיים" שאני מנהל:

אתר הפורומים המשפטיים בתיבת החיפוש בגוגל

בעוד שאני הייתי מודע לפופולריות הרבה של לוח הדרושים שלנו ושל פורום ביטוח לאומי – לא ציפיתי לגלות שגולשים שמחפשים את אתר הפורומים המשפטיים מחפשים בין היתר גם את תקנון השימוש באתר שלנו. העובדה שנחשפתי לכך חייבה אותי לבחון בקפידה את עמוד התקנון, לערוך את התוכן שלו וכו'.

בדרך דומה אני רוצה להמליץ לכם להקדיש תשומת לב לכל מה שמוצג בפני הגולשים שמחפשים אתכם ברשת במנגנון ההשלמה האוטומאטית; האם הם מחפשים את הטלפון שלכם? אולי הם מחפשים את הבלוג שלכם? האם הם מחפשים אתכם בקשר לתיק משפטי שטיפלתם בו? וכו'.

חשוב מאוד שתהיו מודעים לנוכחות הזו שלכם ברשת ובתוצאות ההשלמה האוטומאטית. בנוסף, ככל שמדובר בנכסים באינטרנט שנמצאים בשליטתכם, תוכלו לערוך "לטובתכם" את העמוד ברשת אליו מגיעים הגולשים כשהם מקליקים על התוצאות החזויות במנגנון ההשלמה.

עשו שימוש במנגנון ההשלמה האוטומטית לפני שאתם מפרסמים תוכן ברשת

בין אם אתם מתלבטים במה יעסוק הפוסט הבא שלכם ובין אם אתם ממש רגע לפני פרסום המאמר המקצועי שכבר כתבתם – הקדישו מזמנכם כמה רגעים ועשו שימוש במנגנון ההשלמה האוטמאטית כדי לבחור כותרת רלוונטית יותר עבור הגולשים, כותרת שתהפוך את התוכן שאתם מפרסמים להרבה יותר פופולארי.

לדוגמא: נניח שאתם עוסקים בדיני עבודה, ואתם מתלבטים במה תעסוק הסקירה הבאה שתשלחו ללקוחות שלכם (ותפרסמו באתר שלכם); למה "לשבור" את הראש? הקלידו בגוגל, לשם הדוגמא, את הצירוף "דיני עבודה" ותראו מה גוגל "מספר" לכם על החיפושים הפופולאריים ביותר:

דיני עבודה בתיבת החיפוש בגוגלאנחנו יכולים ללמוד מהתוצאות המופיעות במנגנון ההשלמה האוטומאטית, שגולשים שמקלידים "דיני עבודה" בגוגל מרבים לחפש מידע על "הפסקה/ימי מחלה/פיטורין וכו'". כשאנחנו מודעים לכך, הרבה יותר פשוט להחליט לכתוב מאמר שהכותרת שלו יכולה להיות "האם עובד זכאי לתשלום שכר עבודה גם כשהוא בהפסקה?", או "כמה ימי מחלה מגיעים לעובד שעתי" וכו'.

השורה התחתונה, בחירת נושא לתוכן שאנחנו מפרסמים באמצעות שימוש נכון במנגנון ההשלמה האוטומאטית של גוגל יהפוך את התוכן שאנחנו כותבים להרבה יותר נפוץ; זו דרך הרבה יותר יעילה ברמה השיווקית על פני כתיבת תוכן שאנחנו מתחברים אליו יותר מצד אחד אך אין לו הרבה "קונים" מצד שני.

נ.ב. שמתם לב לכותרת של הפוסט הזה…

"להתעשר" מההשלמה האוטומאטית

מי שמחפש בגוגל "איך להתעשר מעריכת דין" כנראה מחפש קיצורי דרך להצלחה. קולין פאוול אמר פעם בחכמה כי "אין סודות בהצלחה. זאת התוצאה של הכנה, עבודה קשה ולמידה מטעויות.". אנחנו נלמד מתופעת החיפוש "איך להתעשר מעריכת דין" על הפוטנציאל הטמון בהבנת מנגנון ההשלמה האוטומאטית של גוגל.

זכרו, אם מצאתם את הזמן לכתוב תוכן מקצועי שבכוונתכם לפרסם ברשת – קבלו רעיונות ממנגנון ההשלמה של גוגל כדי לכתוב דווקא על נושאים שהגולשים מחפשים יותר. אם תפעלו כך באופן עקבי בכל פעם שתבקשו לפרסם תוכן, יהיה זה צעד חכם שיגדיל בצורה דרמטית את כמות הפעמים שבה הגולשים ייחשפו אליכם ברשת בטווח הארוך.

בנוסף, נצלו את ההזדמנות; בדקו מהן תוצאות ההשלמה האוטומאטית לחיפוש השם שלכם/הפירמה שלכם; במקומות שמתאפשר לכם, העצימו ושדרגו את התוכן שמוצג בפני מי שמקליק על אחת התוצאות החזויות המוצעות לו – יהיה זה הצעד הראשון שלכם בניהול חכם של המוניטין שלכם ברשת.

אין לי ספק שתהיו עשירים הרבה יותר אם תפעלו כך smiley

בהצלחה,

אדי

………………

הנושאים עליהם אני כותב מעניינים אותך? הצטרף/י עכשיו לעורכי הדין המקבלים ממני ישירות לווטסאפ עדכונים חמים בנושאי קידום ושיווק. 

איך מצטרפים? בקלות! שלח/י לי עכשיו הודעת ווטסאפ באמצעות הקישור הזה, ואני אדאג שתקבל/י לפני כולם את העדכונים הכי חשובים שאני מפרסם.