מי לא יודע שהוא עורך דין מושעה?

מבצע: "4 גלידות במחיר של גלידה 1"!
עכשיו תארו לעצמכם שהייתם נתקלים בקוביית הפרסומת הזו בדיוק לצד מאמר שהכותרת שלו היא: עשרת הגלידות הגרועות ביותר בעולם… אני מניח שגם אם היו מציעים לכם 10 גלידות במחיר של אחת, לא הייתם ממהרים להזמין…

עכשיו חישבו על הסיטואציה הבאה: אתם מחפשים לבדוק משהו על "עורכי דין מושעים" בגוגל, ובמקרה (או שלא..) אתם נתקלים בעורך דין שמפרסם את עצמו במודעה ממומנת.

נהלו פורום משפטי כחלק מאסטרטגיה שיווקית

נהלו פורום משפטי כחלק מאסטרטגיה שיווקית

בעבר הלא רחוק שלנו (לפני 15 שנה בערך) כדי לקבל מענה לשאלה משפטית, פשוטה כמורכבת, היינו צריכים (בדר"כ) להיפגש בצורה מסודרת עם עורך דין, וברוב המקרים גם לשלם על פגישת הייעוץ האמורה.

אני מניח שבעידן של-לפני האינטרנט, מעטים האמינו שתוך שנים ספורות אפשר יהיה לקבל תשובה לשאלה משפטית בקלות וביעילות. בחינם? זה בטח לא עלה בדמיוננו כלל…

איך כותבים מאמר משפטי ברשת?

הרהרתי רבות בנושא שראוי לפרסם בבלוג עורך דין ברשת רגע לפני שכולנו יוצאים לנו לחופשה החגיגית של חגי תשרי (תשע"ב). אחד ממנהלי הפורומים באתר הפורומים המשפטיים סיפר לי אתמול שהוא כבר כמה ימים בחופשה מוקדמת עם הילדים הקטנים, ולדעתו בתקופת חול המועד יהיה לו קצת זמן פנוי לכתוב מאמר או שניים, אותם יעביר אליי לפרסום. אאורקה!
אז רגע לפני שאתם יוצאים לחופשת החג ומוצאים לעצמכם את הפנאי הדרוש לכתוב מאמר משפטי חדש (מתוך מטרה לפרסמו אח"כ ברשת האינטרנט), הקדישו כמה דקות מזמנכם כדי ללמוד כיצד נכון לכתוב מאמר משפטי ברשת. איך כותבים מאמר משפטי ברשת? פוסט ראשון בסדרה.