איך לגרום לגולש לרוץ למשרד עורכי הדין שלכם כדי להיפגש אתכם?

איך לגרום לגולש לרוץ למשרד עורכי הדין שלכם כדי להיפגש אתכם

המאמצים שלכם להפוך את אתר האינטרנט שלכם למוצלח יותר צלחו, מסע הפרסום שלכם מתחיל להיות יעיל הרבה יותר, המיקום שלכם בתוצאות האורגאניות בגוגל משתפר וסוף סוף גולשים מתחילים להתעניין בשירות שיש לכם להציע.

במקרה שלנו: הגולש התרשם לחיוב מהשירותים המשפטיים שהצעתם והוא בחר להשאיר את הפרטים שלו בטופס המופיע באתר או לפנות אליכם דרך כתובת המייל שפרסמתם. השורה התחתונה: הכדור עבר אליכם; הגולש ממתין שאתם תשובו אליו.

הדרך הקלה באמצעותה עורכי דין יכולים להופיע בכלכליסט וגלובס בלי שירותי יח"צ, ובאופן יום יומי!

הדרך הקלה באמצעותה עורכי דין יכולים להופיע בכלכליסט וגלובס בלי שירותי יח"צ, ובאופן יום יומי!

אני לא יודע כמה מכם כבר הבחינו באחד החידושים המרעננים ביותר שהרשת מציעה לעורכי דין היום: הופעה בקלות בידיעות מובילות המופיעות באתרים הגדולים בישראל: כלכליסט, גלובס, nana10, NRG, msn, ערוץ 7 ועוד!

"בבקשה תתקשרו אליי… בבקשה" – או דוגמאות שטרם ראיתם מאתרי עורכי דין שממש "מתחננים" לגולשים

"בבקשה תתקשרו אליי... בבקשה" - או דוגמאות שטרם ראיתם מאתרי עורכי דין שממש "מתחננים" לגולשים

לעיתים הרצון העז להרוויח גורם לשיקול הדעת השיווקי להשתבש. הדבר בא לידי ביטוי בין היתר באותם עורכי דין שבוחרים באתר האינטרנט שלהם "להתחנן" לתשומת לב וליצירת קשר (ספק התרפסות ממש).

הטענה כי פרסום מהסוג שתראו להלן הוא פרסום יעיל, דומה להנחה לפיה המלל המשכנע ביותר בשיחת מכירה טמון במשפט "בבקשה תקנה, בבקשה תקנה, בבקשהההה…".

חמישה דברים שלמדתי מאתרים של עורכי דין בישראל

דברים שאפשר ללמוד מאתרים משפטיים של עורכי דין ברשת

יש לי איזה הובי משונה כזה לגזור כל מיני כתבות שאהבתי לקרוא בעיתון ולתייקן בקלסר; להדפיס מילים של שיר שאהבתי, לנבור למשמעותן (להתאהב בהן) ולתייקן בקלסר אחר; לספר לכם שאני שומר מחברות מכיתה א' וב' וכו'? בקיצור, אספן של מילים. זה מן טבע כזה, שנוספה לו עוד תכונה מאז שאני כותב כאן בבלוג: התחלתי לתייק ולשמור בכרטיסיות שונות כל מיני קישורים לאתרים של עורכי דין, כתבות מעניינות על שיווק ברשת, תמונות מצחיקות הקשורות לעורכי דין, מודעות פרסומת משעשעות של משפטנים (בגוגל ובעיתונים) ועוד. אתמול נברתי בקלסר, והיום אני כותב עבורכם את הפוסט הזה.