שבעה סטטוסים נבחרים של עורכי דין שיודעים איך לגנוב את ההצגה בפייסבוק

שבעה סטטוסים נבחרים של עורכי דין שיודעים איך לגנוב את ההצגה בפייסבוק

עורכי דין רבים למדו כיצד לעשות שימוש בפייסבוק באופן שהופך את הפעילות שלהם לכזו שיש לה גם אופי שיווקי מבריק! הבשורה המשמחת היא שגם אתם יכולים, בקלות יחסית, ללמוד את הטכניקות הפשוטות שיאפשרו לכם בסופו של דבר להפוך את הנוכחות שלכם בפייסבוק לכזו שמייצרת הד מקצועי איכותי ל"עורכי הדין שאתם".

מה שעורכי דין חייבים לדעת על המקום ה-1 בגוגל AdWords

מה שעורכי דין חייבים לדעת על המקום ה-1 בגוגל AdWords

עורכי דין הם אנשים תחרותיים מאוד. אחרי הכל, כל דיון משפטי הוא סוג של תחרות בו עורכי הדין הם השחקנים הראשיים. אין פלא אפוא שהאופי התחרותי הזה בא לידי ביטוי גם באופן שבו עורכי דין מנהלים את מסעות השיווק שלהם; הם רוצים להופיע במודעה הכי גדולה בעיתון, במיקום הכי "שווה", לבלוט כמה שאפשר במסך הטלוויזיה (אם כבר זימנו אותם לראיון)… וגם כשהם מפרסמים את עצמם בגוגל, הם לא מסתפקים בפחות מהמקום ה-1 בתוצאות החיפוש לביטוי "הכי משתלם"!

פרסום עורכי דין – בעיתון, בטלוויזיה, באינטרנט: "כמה זה עולה לנו?"

פרסום עורכי דין – בעיתון, בטלוויזיה, באינטרנט: "כמה זה עולה לנו?"

בכדי לפרסם את הפוסט הזה הייתי חייב ליצור קשר, להמתין, לשלוח מיילים, לפקסס (לשמוע: "אנחנו נחזור אליך בעוד יומיים"..) ועוד. עשיתי את זה כי זה חשוב. חשוב שתוכלו לראות את התעריפים אל מול עיניכם במסמך אחד מרוכז, לפני שאתם מחליטים כיצד אתם בונים את תקציב הפרסום של משרד עורכי הדין שלכם.

למה המאמרים שלכם משעממים את הגולשים? או איך תהפכו את המאמרים שלכם לפופולאריים ביותר!

למה המאמרים שלכם משעממים את הגולשים?

שאלתם את עצמכם פעם למה המאמרים שלכם כל כך משעממים את הגולשים? אני רוצה לעזור לכם להיות כנים עם עצמכם: אם המאמרים שפרסמתם באתר האינטרנט שלכם (בבלוג, באתר מאמרים וכו') דומים לכתבי הטענות שלכם, לעבודות שהגשתם באוניברסיטה או ל"מיני" מאמר שהייתם שמחים לפרסם בכתב עת משפטי מבוקש – אז רוב הסיכויים שמדובר במאמרים שאת הגולשים מאוד משעממים! במונחים של יעילות, תדלקתם את הרכב שלכם ביין; עם כל הכבוד ליין, הרכב כנראה לא יזוז, וככה גם אתר האינטרנט שלכם…