לא מספיק להעביר שליש! איך תגרמו לקולגות שלכם להעביר עוד ועוד תיקים לטיפולכם?

לא מספיק להעביר שליש! איך תגרמו לקולגות שלכם להעביר עוד ועוד תיקים לטיפולכם?

העברת תיקים לטיפול מקצועי של קולגה בתמורה לחלק בשכר הטרחה היא תופעה נפוצה במחוזותינו. איני יודע אם מדובר ברעיון ייחודי לעורכי דין, אך זו בוודאי דרך לגיטימית לתגמל עורך דין שהחליט להעביר לקוח פוטנציאלי לעורך דין אחר.

סוף סוף, מדובר פה בעסקת "WIN WIN" קלאסית; עורך דין שבאמת מעוניין להגדיל את ההכנסה שלו לא יתנגד לקלוט לקוח חדש בתמורה להעברת עמלה, שלאחר ניכויה מותירה בידו התעסקות משתלמת ורווחית. לחילופין, עורך הדין שלא יכל/רצה (ובכפוף לקבוע בסעיף 30 לכללים) לטפל בלקוח שהגיע לפתחו, ישמח לזכות בחלק משכר הטרחה שיתקבל לבסוף מניהול ההליכים עבור הלקוח שהִפְנָה.

השביל הנסתר שדרכו עורכי דין יכולים לשווק את עצמם ברשת

השביל הנסתר שדרכו עורכי דין יכולים לשווק את עצמם ברשת

כבעל ניסיון אני יכול לומר לכם בוודאות: "כשתכבשו" את המקום הראשון בגוגל לחיפוש הביטוי "עורכי דין" או "עורך דין", יתעניינו בעמוד האינטרנט שלכם יותר, יחייגו אליכם יותר, יגיעו יותר גולשים לפגישות ייעוץ – ובטווח הארוך גם תקלטו יותר לקוחות ששמעו עליכם לראשונה באינטרנט. הדבר נכון גם ככל שמדובר בכיבוש של המקום הראשון של ביטויים מוצלחים נוספים המאפיינים גולשים שמחפשים עורכי דין ברשת.

אך השאלה הגדולה היא: כמה תצטרכו להשקיע כדי "לכבוש" את המקום הראשון? כמה זמן זה ייקח לכם? כמה תצטרכו להשקיע כדי להישאר שם? ומה יהיה בסופו של יום היחס בין העלות לבין התועלת שתצמח לכם (בכסף)?

איך הופכים גולשים ללקוחות? מה שעורכי דין חייבים לספר בפגישה ראשונה עם גולש – אם הם רוצים אותו כלקוח!

איך הופכים גולשים ללקוחות? מה שעורכי דין חייבים לספר בפגישה ראשונה עם גולש - אם הם רוצים אותו כלקוח!

עשיתם מאמצים גדולים כדי לזכות בחשיפה באינטרנט: בניתם אתר אינטרנט, השקעתם אלפי שקלים בקידום ממומן בגוגל, פתחתם בלוג מקצועי… אין ערובה לכך שכל הפעולות הנהדרות האלה (ואחרות) ישפרו את המאזן הכספי של המשרד שלכם כל עוד לא תדעו כיצד להפוך את הגולשים שהתעניינו בכם – ללקוחות!