חשופים: כל אחד יכול לראות את הקמפיינים של עורכי הדין בפייסבוק

מעטים הבחינו בכך, אבל זה כבר חודש שאנחנו יכולים בקלות לגלות מה כל עורך דין מפרסם בתשלום בפייסבוק. אין צורך להמתין כדי "להיתקל" במודעה הפרסומית, ניתן להיכנס לכל עמוד עסקי של המתחרים שלך (למשל), ולקבל בלחיצה אחת רשימה של כל מה הוא כרגע מפרסם ואיך. נשמע מסקרן ושווה במיוחד, נכון? בהמשך אסביר מה נוכל לעשות עם המידע הזה. לפני כן, חשוב להבהיר שמדובר בעדכון שפייסבוק החילו על כל העמודים העסקיים בפייסבוק (לא רק עורכי דין), מתוך מטרה מוצהרת של פייסבוק לספק יותר שקיפות בפרסום.

איך ניתן לראות את מודעות הפרסום של המתחרים שלי בפייסבוק?

בדסקטופ – לחיצה אחת לוקחת אתכם ליעד. בחרו עמוד עסקי של עורך דין (עמוד עסקי, לא פרופיל), ולחצו על הקישור "פרטים ומודעות" המופיע מימין. לחיצה אחת ואתם נחשפים לכל הפרסומים הפעילים של אותו עמוד. הנה למשל פרסום פעיל של עורך הדין אדם אשכנזי, העוסק בייצוג עורכי דין בוועדת האתיקה. עו"ד אשכנזי בוחר לקדם בתשלום תשובה מקצועית שהוא העניק לעורכת דין בפורום אתיקה מקצועית:

במובייל – שתי לחיצות לוקחות אותנו ליעד. בחרו עמוד עסקי של עורך דין, ולחצו על הקישור "פרטים ומודעות" המופיע ממש מתחת לתמונת הנושא בראש העמוד. הנה למשל הקישור המופיע כשאני נכנס לעמוד העסקי של עורכת הדין ענבל תמם במובייל:

לחיצה על הקישור מובילה אותי לעמוד המציג פרטים בנוגע לתאריך יצירת הדף והשינויים בשם שלו; עליי ללחוץ על הקישור "מודעות פעילות" כדי להיחשף למודעות הפרסום הפעילות בעמוד:

והנה אנחנו יכולים לעיין ולסקור את כל המודעות הפעילות של עורכת הדין ענבל תמם. כפי שתוכלו לראות, ישנן מודעות כאלה (לפחות נכון למועד בו פרסמתי את הפוסט הזה):

5 סיבות טובות לעשות שימוש בכלי ה'מודעות הפעילות' כדי לטייב את הפרסום שלנו בפייסבוק

1. ריגול עסקי (כשר)

מעכשיו אתם יכולים לדעת בדיוק מה מפרסמים המתחרים שלכם בפייסבוק. בחנו את הפרסומים שלהם, את האופי שלהם, את הסגנון (מודעת תמונה/קרוסלה? מודעת וידאו? וכו'), וקבלו רעיונות מעשיים כיצד תוכלו לשדרג את הפרסומים שלכם.

[*זו עובדה: לקוחות יעדיפו עו”ד שהם רואים בסרטון וידאו מקצועי! אל תפספס/י את יום הצילומים הקרוב שלנו >>]

2. זיהוי הזדמנויות

אחרי שתבחנו כמה וכמה מתחרים בולטים, אתם תגלו שלא באמת היה לכם מושג מה היקף הפרסומים שלהם. משרד שהייתם בטוחים שמפרסם בעיקר כדי "לצוד" נפגעי תאונות דרכים, גם מפעיל (בתחכום רב) קבוצה בפייסבוק שמעניקה תמיכה וטיפים משפטיים לנפגעים; משרד אחר יפתיע אתכם כשתגלו שלמרות העיסוק שלו בנזיקין הוא גם משווק את עצמו כמקום שנכון לפנות אליו כדי לחתום על ייפוי כוח מתמשך… שורה תחתונה, מעקב אחר מתחרים יאפשר לכם לגלות הזדמנויות שיווקיות נוספות שלא חשבתם עליהן.

3. גלו מהם הפרסומים שמצליחים למתחרים שלכם

בדקו מידי יום ובמשך כמה ימים או שבועות את המתחרים שלכם, ותוכלו לדעת מהן המודעות שעובדות להם טוב יותר  – שהרי הן ממשיכות להופיע(!) עם המידע הזה תבנו בצורה חכמה יותר את הפרסומים שלכם.

4. צרו בידול בהצעה השיווקית שלכם, בידול שנותן לכם עדיפות

בחנו את המתחרים שלכם ואת ההצעות השיווקיות שלהם. אם הם מתמקדים ב'מחיר', נסו אתם להתמקד ב'מקצועיות חסרת פשרות'; אם הם מתמקדים ב'שירות יעיל', אתם תתנו דגש דווקא על 'הצלחות יוצאות דופן'… וכו'.

5. יש לכם חברה מקצועית שמפרסמת עבורכם? תבדקו ותבקרו אותה

היכנסו ל'מודעות הפעילות' שלכם כדי לבדוק את העבודה שמבצעים עבורכם האנשים ששכרתם לשם כך. לא אחת מתייעצים עימי עורכי דין שנדהמו לקבל מקולגות צילומי מסך של פרסומים עלובים שלהם, שהם באופן אישי לעולם לא היו מאשרים… זו ההזדמנות שלכם לשמור בעיניים פקוחות על הפרסומים שלכם, לתקן ולמשב את הקמפיינרים שלכם ובסופו של יום לגרום לכך שהפרסום שלכם יהיה מוצלח יותר.

עשו שימוש ב'מודעות הפעילות' והפכו למפרסמים מתוחכמים יותר

מבחינתה של הרשת החברתית השקת כלי ה'מודעות הפעילות' היא מימוש אחד היעדים של פייסבוק: ליצור שקיפות חדה יותר של הפרסומים שעולים בתוכה. יש להניח שאף אחד בפייסבוק לא באמת התכוון להפוך את כלי ה'מודעות הפעילות' למרכז מידע אסטרטגי עבור מפרסמים מתוחכמים…

כתבתי את הפוסט הזה כי אני רוצה שאתם תהפכו למפרסמים חכמים יותר, ותרשו לעצמכם להציץ בצורה נבונה למרכז העצבים השיווקי של המתחרים שלכם כדי שהפרסום שלכם יהיה יעיל ואפקטיבי יותר. משפט לסיום: תזכרו שגם אתם חשופים וגם המודעות שלכם גלויות לעיני כל; דעו לנהל את הפרסום שלכם בחכמה הלוקחת בחשבון גם את הפרט החשוב הזה.

*עכשיו נראה אתכם מנחשים, מה יופיע ביומיים הקרובים ב'מודעות הפעילות' של העמוד העסקי שלי? (תוכלו להיכנס לבדוק אם אתם צודקים: אדי סוברי קידום ושיווק עורכי דין).

בהצלחה!

אדי

………………

הנושאים עליהם אני כותב מעניינים אותך? הצטרף/י עכשיו לקבוצה בפייסבוק בה אני מעניק באופן שוטף טיפים מעשיים לעורכי דין שרוצים לשווק את עצמם ביעילות: קידום ושיווק עורכי דין

אם כבר, אז למה שלא נהיה חברים? הפרופיל שלי בפייסבוק

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars 5 הצבעות, ממוצע של : 4.60 מתוך 5 כוכבים
Loading...