עם יד על הלב, כמה פעמים ויתרת ולא פרסמת משהו ברשת – כי התמונה שצילמת לא היתה מספיק מוצלחת? כמה פעמים התלבטת אם נכון לפרסם סרטון וידאו כי התאורה היתה חלשה או שהעניבה לא היתה ישרה מספיק?
בעוד שאנחנו מעריכים עומק ואותנטיות – כשמדובר בנוכחות הדיגיטלית שלנו, קשה לנו להתפשר על פחות ממושלם! מסתבר שזו גישה שרק אנחנו מפסידים ממנה…
אני רוצה לחלוק אתכם תובנה נהדרת שתשכנע אתכם להשיל מעליכם את החסמים המיותרים – שמונעים מכם להצליח הרבה יותר, ברשת.
????צפו????
אחרי שצפיתם בסרטון, הרשו לי להניח שהטרידה אתכם ההשתקפות של האור על המשקפיים! נכון?…. ובכן, צילמתי כמה פעמים ודווקא הסרטון המוצלח ביותר, כלל את ההשתקפות.
אך מאחר שכבר היה מאוחר וידעתי מה שלי הלו"ז למחר ולא רציתי שהרעיון והסרטון ירדו לטמיון… בחרתי לפרסם את הסרטון ולהתקדם איתו – למרות, שהוא לא מושלם. בבחינת, נאה מלמד – נאה מקיים 🙂
שיצליח לכם,
אדי
………………
הנושאים עליהם אני כותב מעניינים אותך? הצטרף/י עכשיו לעורכי הדין המקבלים ממני ישירות לווטסאפ עדכונים חמים בנושאי קידום ושיווק.
איך מצטרפים? בקלות! שלח/י לי עכשיו הודעת ווטסאפ באמצעות הקישור הזה, ואני אדאג שתקבל/י לפני כולם את העדכונים הכי חשובים שאני מפרסם.