הדרכה עסקית לעורכי דין: להפוך כל פנייה טלפונית ללקוח משלם במשרד

למה אחרים סוגרים תיק אחרי תיק ואתה לא❓ מדברים איתך שעה בטלפון – ובסוף סוגרים עם עורך דין אחר❓ כמה פעמים קבעת פגישה עם לקוח והוא לא הגיע לפגישה❓ (וגם לא טרח לבטל אותה, או להודיע…)

השורה התחתונה: אם לא תדע כיצד לנהל שיחת מכירה אפקטיבית, אם לא תכיר את הטעויות שעורכי דין עושים בשיחה ראשונה עם לקוח, אם לא תיחשף לכלים שמייצרים מחויבות אמיתית אצל הלקוחות הפוטנציאליים + הרגשה שאתה (ורק אתה) הוא עורך הדין הכי נכון עבורם – אף פעם לא תניף את גביע ההצלחה שמגיע לך🏆

👈מספר המקומות מוגבל, מומלץ לשריין מקום בהקדם האפשרי. ליצירת קשר לחץ

מהניסיון שלי בעשור האחרון כאיש פרסום ושיווק של עורכי דין, אני יודע: כדי שהקמפיינים שאנחנו מנהלים עבורם באמת יצליחו, אנחנו חייבים ללמוד כיצד לגרום לפניות – להפוך ללקוחות.

אני מזמין אותך בחום, אל תפספס❗ התובנות, הטיפים הפרקטיים, הסימולציות והדוגמאות שאציג ישדרגו בצורה דרמטית את היכולות והביצועים שלך.

👈מספר המקומות מוגבל, מומלץ לשריין מקום בהקדם האפשרי. ליצירת קשר לחץ

צפה: חוויות ורשמים של משתתפי הסדנה האחרונה

ליצירת קשר לחץ

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars 1 הצבעות, ממוצע של : 5.00 מתוך 5 כוכבים
Loading...