הדרכה עסקית לעורכי דין: להפוך כל פנייה טלפונית ללקוח משלם במשרד

למה אחרים סוגרים תיק אחרי תיק ואתה לא? מדברים איתך שעה בטלפון – ובסוף סוגרים עם עורך דין אחר? כמה פעמים קבעת פגישה עם לקוח והוא לא הגיע לפגישה? (וגם לא טרח לבטל אותה, או להודיע…)

אם לא תדע כיצד לנהל שיחת מכירה אפקטיבית, אם לא תכיר את הטעויות שעורכי דין עושים בשיחה ראשונה עם לקוח, אם לא תיחשף לכלים שמייצרים מחויבות אמיתית אצל הלקוחות הפוטנציאליים והרגשה שאתה (ורק אתה) הוא עורך הדין הכי נכון עבורם – אף פעם לא תניף את גביע ההצלחה שמגיע לך.

נגן וידאו
מה נלמד בהדרכה?
אדי סוברי

 נעים להכיר,

אני מלווה משרדי עורכי דין כבר למעלה מ-10 שנים, בכל היבט הקשור עם שיווק ומכירה. אני מכשיר, מדריך ומאמן עורכי דין ונציגי מכירות של משרדי עורכי דין ובעצמי מנהל מוקד מכירות המטפל בלמעלה מ-3000 פניות בחודש, של גולשים שמחפשים עורך דין. 

הקשבתי לאין ספור שיחות, ניהלתי מאות בוודאי, הדגמתי, הקלטתי, אימנתי, נתתי משוב, ובשנתיים האחרונות אני חולק את הידע והניסיון שצברתי עם חבריי עורכי הדין.

מועדי ההדרכה הקרובים

 * ההדרכה מתקיימת בהתאם להנחיות התו הירוק, במכון מופ"ת (בתוך מכללת לוינסקי), ברחוב שושנה פרסיץ 15, ת"א (חנייה מסודרת ובשפע מסביב למתחם המכללה, ללא עלות).

עלות ההדרכה

650 ש"ח + מעמ בהרשמה מוקדמת (מוגבל ל-10 נרשמים ראשונים, ועד 7 ימים לפני מועד ההדרכה. שווה להזדרז!).

895 ₪ + מע"מ – מחיר רגיל.

לפרטים נוספים והרשמה

👈 מספר המקומות מוגבל,
מומלץ לשריין מקום בהקדם האפשרי.

משתתפים ממליצים
נגן וידאו
נגן וידאו
לפרטים נוספים והרשמה

👈 מספר המקומות מוגבל,
מומלץ לשריין מקום בהקדם האפשרי.

נגן וידאו
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars 6 הצבעות, ממוצע של : 4.83 מתוך 5 כוכבים
Loading...