למה אחרים סוגרים תיק אחרי תיק ואתה לא? מדברים איתך שעה בטלפון – ובסוף סוגרים עם עורך דין אחר? כמה פעמים קבעת פגישה עם לקוח והוא לא הגיע לפגישה? (וגם לא טרח לבטל אותה, או להודיע…)
אם לא תדע כיצד לנהל שיחת מכירה אפקטיבית, אם לא תכיר את הטעויות שעורכי דין עושים בשיחה ראשונה עם לקוח, אם לא תיחשף לכלים שמייצרים מחויבות אמיתית אצל הלקוחות הפוטנציאליים והרגשה שאתה (ורק אתה) הוא עורך הדין הכי נכון עבורם – אף פעם לא תניף את גביע ההצלחה שמגיע לך.
מה נלמד בהדרכה?
- הטעויות שעורכי דין עושים בשיחה עם לקוח
- איך מנהלים שיחה קצרה ואפקטיבית באמת
- מהו הסוד שגורם לפונים גם להגיע לפגישה
- שיפור אחוזי המרה והצלחה של קמפיינים
- הדברים שהמתחרים שלך עושים, ולא ידעת
- איך לדבר נכון בטלפון גם על מחיר
- מה עושים כדי לא לנהל שיחות טלפון ארוכות
- הנוסחה שהופכת כל שיחת טלפון ללקוח משלם
- ועוד כלים, דוגמאות וסימולציות...
נעים להכיר,
אני מלווה משרדי עורכי דין כבר למעלה מ-10 שנים, בכל היבט הקשור עם שיווק ומכירה. אני מכשיר, מדריך ומאמן עורכי דין ונציגי מכירות של משרדי עורכי דין ובעצמי מנהל מוקד מכירות המטפל בלמעלה מ-3000 פניות בחודש, של גולשים שמחפשים עורך דין.
הקשבתי לאין ספור שיחות, ניהלתי מאות בוודאי, הדגמתי, הקלטתי, אימנתי, נתתי משוב, ולאחרונה החלטתי לחלוק את הידע והניסיון שצברתי עם חבריי עורכי הדין.
מועדי ההדרכה הקרובים
* ההדרכה מתקיימת בהתאם להנחיות, עד 9 משתתפים (עם מסיכות), ברחוב יגיע כפים 2, בית פיילוט, תל-אביב (חנייה מסודרת למשתתפי ההדרכה).
עלות ההדרכה
800 ₪ + מע”מ
לפרטים נוספים והרשמה
👈 מספר המקומות מוגבל,
מומלץ לשריין מקום בהקדם האפשרי.
לפרטים נוספים והרשמה
👈 מספר המקומות מוגבל,
מומלץ לשריין מקום בהקדם האפשרי.