למה אחרים סוגרים תיק אחרי תיק ואתה לא? מדברים איתך שעה בטלפון – ובסוף סוגרים עם עורך דין אחר? כמה פעמים קבעת פגישה עם לקוח והוא לא הגיע לפגישה? (וגם לא טרח לבטל אותה, או להודיע…)
אם לא למדת כיצד לנהל שיחת מכירה אפקטיבית, אם לא הכרת את הטעויות שעורכי דין עושים בשיחה ראשונה עם לקוח, אם לא נחשפת לכלים שמייצרים מחויבות אמיתית אצל הלקוחות הפוטנציאליים והרגשה שהמשרד שלך (ורק המשרד שלך) הוא הפתרון הכי נכון עבורם – אף פעם גביע הניצחון שמגיע לך לא יהיה אצלך בידיים!
אני מלווה משרדי עורכי דין כבר למעלה מ-10 שנים, בכל היבט הקשור עם שיווק ומכירה. אני מכשיר, מדריך ומאמן עורכי דין ונציגי מכירות של משרדי עורכי דין ובעצמי מנהל מוקד מכירות המטפל בלמעלה מ-3000 פניות בחודש, של גולשים שמחפשים עורך דין.
הקשבתי לאין ספור שיחות, ניהלתי מאות בוודאי, הדגמתי, הקלטתי, אימנתי, נתתי משוב, ובשנתיים האחרונות אני חולק את הידע והניסיון שצברתי עם חבריי עורכי הדין.
* ההדרכה מתקיימת במכון מופ"ת (בתוך מכללת לוינסקי), ברחוב שושנה פרסיץ 15, ת"א (חנייה מסודרת ובשפע מסביב למתחם המכללה, ללא עלות).
895 ₪ + מע"מ.
לפרטים נוספים והרשמה
👈 מספר המקומות מוגבל,
מומלץ לשריין מקום בהקדם האפשרי.
לפרטים נוספים והרשמה
👈 מספר המקומות מוגבל,
מומלץ לשריין מקום בהקדם האפשרי.
אדי היקר, הייתה הדרכה יוצאת מן הכלל. היו אנרגיות מטורפות, נתת המון ערך וידע מעשי שלא ניתן לקבל בשום מקום והיום אני כבר מיישמת ורואה תוצאות. אתה בהחלט הטוב ביותר ללמוד ממנו ומרגישים את התשוקה שלך.
זו הפעם השניה שאני עובר את ההדרכה הזו בשנה האחרונה. לדעתי – זו הדרכת חובה לכל עו"ד עצמאי שמעוניין לדעת איך להפוך טלפון לפגישה בצורה סדורה ונהדרת.
אין ספק שיישום של אפילו מעט מן הטיפים המעולים שניתנו בהרצאה – יהפכו במהירות ובקלות לשורת רווח בבנק.
הרבה יותר ממומלץ.
עו"ד גביזון, חברי היקר, יש לך קארמה של מנצחים. תודה שהגעת שוב, אתה קלף מנצח! בהצלחה רבה, אדי
זו היתה הפעם השלישית שבה אני משתתף ובכל פעם מקבל עוד טיפים ועוד כלים כדי להביא את הלקוחות למשרד. הבוקר יישמתי אחד לאחד את הפורמט אותו אתה נותן, נקבעו 3 פגישות חדשות ובעז"ה נמשיך ללמוד ולהתמקצע.
השתלמות חובה לעוה"ד!!!!
תודה על הזכות
צבי חברי הטוב, האופן שבו אתה צועד מעורר השראה בעיני – אתה תמיד נכון ללמוד, להשתפר, לתרגל ולהשחיז. יש הרבה מה ללמוד ממך ואתה ראוי להצלחה ולשם הטוב שלך. תודה על המילים החמות
אדי היקר, הדרכה יוצאת מן הכלל!! נהניתי לקחת חלק בפעם הראשונה (אך לא האחרונה!!) בהדרכה שלך. שעות של הדרכה מועילה שחלפו לי ביעף וזאת בזכות היכולת שלך ליצור עניין ולהעביר לנו את החומרים מהניסיון והידע המדהים שלך. נהניתי מאד!!! למדתי וכבר מיישמת את מה שלמדתי. תודה תודה תודה וניפגש בהמשך!!!! כמובן שאני ממליצה לכל עו"ד לפגוש אותך בדרכו.
עו"ד אוחנה, הכבוד כולו שלי. אני מחכה כבר לארח אותך בהדרכה נוספת שלי, תודה רבה רבה. אדי
השתלמות מצויינת! ממליצה בחום. למדתי המון ויצאתי עם ארגז כלים פרקטי כיצד להפוך שיחת טלפון לפגישה במשרד. הדרכה שהיא חובה לכל עורך דין.
תודה רבה עינב, בהצלחה בפתיחת המשרד – עשית מהלך מנצח ונכון ואני משוכנע שתניפי את הגביע. אדי
היתה הדרכה מצוינת ומועילה מאוד, אין ספק שלמדתי הרבה ואני ויתר עורכי הדין שהיו בהדרכה קיבלנו כלים חשובים! אדי מדריך מדהים וכשרוני, צנוע, מכבד ובעל חוש הומור נדיר. ומעל הכל, מקצוען משכמו ומעלה. מאוד מאוד מומלץ.
תודה רבה על המילים החמות עו"ד יום טוב, שמחתי להכיר, שמחתי שהשתתפת והיית פעיל גם תוך כדי ההדרכה. אני מחכה כבר לראותך בהדרכות הבאות שלי. שיצליח לך בענק!
באתי עם 31 שנות נסיון/ 31 זה לא קצת ,זה המון/ אבל מסתבר,לא היה מיותר/ תמיד להשתפר אפשר/ שבע שעות עברו כמו כלום/ מה שאומר: לא היה שעמום/ מה לא שעמום ? היה מעניין/ אדי מרצה במקצועיות ובחן/ וכך לאחר שיחת הטלפון הבאה / לעצמי סימנתי וי בהרבה הנאה/ לא נתתי לפונה את זמני לזלול/ תשובות בפגישה לקבל הוא יכול/ בקיצור, גם אם היומן עמוס עמוס/ אני ממליץ ללא היסוס/ תנו לעצמכם במתנה יום הדרכה/ בהחלט מתכון לשיפור הצלחה. תודה רבה אדי ,נהניתי מאוד
אין אנשים כמוך חיים, תודה רבה רבה – כל הדברים שלך, בחריזה ובנעימה טובה. עשית לי את היום, מחכה לראותך בהדרכות נוספות שלי, אדי