עו"ד, מה הטעות הגדולה שרוב עורכי הדין עושים בניהול המשרד שלהם?

כשאנחנו בוחרים לפתוח משרד עורכי דין, אנחנו באופן מיידי כמעט גם "גוזרים" על עצמנו להפוך למנהלים (של המשרד שלנו). איזה מנהלים אנחנו? מה הציון שהיינו נותנים לעצמנו על הביצועים שלנו כמנכ"לים של משרד עורכי הדין שלנו?

אם נודה על האמת, לא למדנו להיות מנהלים, למדנו להיות עורכי דין טובים. מצד שני, כדי שמשרד עורכי הדין שלנו יצליח באמת – אנחנו חייבים להיות גם מנהלים מצוינים!

אני רוצה להעניק לכם טיפ עסקי מהמנכ"לים הטובים בעולם, טיפ שיאפשר לכם לצעוד צעד אחד קדימה ביכולות הניהול של המשרד שלכם. את התובנה שאחלוק עמכם למדתי מספר נהדר שקראתי בחופשת פסח האחרונה: "המנכ"ל מהדלת הסמוכה – ארבע ההתנהגויות שהופכות אנשים רגילים למנהלים מצוינים".

צפו –

בהצלחה,

אדי

………………

הנושאים עליהם אני כותב מעניינים אותך? הצטרף/י עכשיו לעורכי הדין המקבלים ממני ישירות לווטסאפ עדכונים חמים בנושאי קידום ושיווק. 

איך מצטרפים? בקלות! שלח/י לי עכשיו הודעת ווטסאפ באמצעות הקישור הזה, ואני אדאג שתקבל/י לפני כולם את העדכונים הכי חשובים שאני מפרסם.