עורך דין: ב-3 צעדים פשוטים תגרום למי שנכנס לפייסבוק שלך להגיד “ואוו”

עמוד עסקי מוצלח של משרד עורכי דין הוא הרבה (הרבה) יותר מוורסיה משוכללת של כרטיס ביקור או פרופיל משרד. תשומת לב רבה יותר לכמה פרטים קטנים והכרות עם מספר יכולות מתקדמות שהפלטפורמה של פייסבוק מאפשרת לנו, תהפוך כל עמוד עסקי משפטי ממוצע – לנוכחות דיגיטלית מרשימה ומשכנעת הרבה יותר.

מבחינתי, עמוד עסקי בפייסבוק חייב לגרום לכל מי שמבקר בו וצריך שירות משפטי – להשתכנע ליצור קשר דווקא אתכם!

מי שכבר מכיר אותי יודע שאני מלווה עורכי דין בניהול מוניטין ובהקמת נוכחות מקצועית ברשת החברתית. אמנם בפוסט אחד לא אוכל להתייחס לכל האלמנטים שהופכים עמוד עסקי משפטי להצלחה גדולה, אך בכל זאת, הפעם אני רוצה לחלוק עמכם 3 טיפים חשובים ביותר, שיהפכו את העמוד העסקי שלכם להרבה יותר מוצלח, מרשים ואפקטיבי.

טיפ #1 – תמונה אישית – ולא לוגו או עוד ויז’ואל גנרי

אין תחליף לתמונה אישית שלכם, נקודה. לא לוגו, לא תמונה של מאזניים ולא תמונה של ספרים – תמונה אישית מקצועית אחת תזניק את מדד האמינות, המקצועיות והחיבור אליכם כמו ששום ויז’ואל אחר לא יעביר.

נכתבו אין ספור מאמרים (הנה קישור לאחד מוצלח במיוחד) ובוצעו מאות מחקרים על האפקטיביות של תמונת פנים בעמודי אינטרנט; אל תחפשו לעצמכם תירוצים, פשוט החליפו לתמונה פנים מוצלחת ואם אפשר – מקצועית.

הנה כמה דוגמאות לעורכי דין (נהדרים) העושים שימוש בתמונה הלא נכונה:

גם אתם מרגישים כמה שחסרה התמונה האישית של עורך/ת הדין?

אם לא – אני ממליץ לדמיין בעל מקצוע אחר כדי לאפשר לאסימון באמת “ליפול”. תארו לעצמכם שאתם מחפשים רופא, יועץ מס, או רואה חשבון – האם הייתם מצפים לראות בתמונה את הפנים שלו, או את הלוגו של הקליניקה/המשרד שלו?

אם התשובה שלכם עדיין אינה חד משמעית, שאלו את עצמכם את השאלה החשובה הבאה: מה בד”כ יגביר את רמת האמינות של בעל העסק, יעשה עליכם רושם חזק יותר או יגרום לתחושת דחף יותר גדולה ליצור קשר: פנים שאתם מתחברים אליהם או לוגו/איור/תמונה גנרית?

הנה 4 תמונות של עורכי דין מצוינים שבפייסבוק העסקי שלהם מופיעה תמונה מרשימה ומקצועית. הרגישו את ההבדל:

השורה התחתונה: אין בכלל מה להשוות בין תמונה של בעל העסק לבין תמונה של לוגו או איור כל דבר אחר שקשור עם העסק!

טיפ #2 – תמונת הנושא היא הנדל”ן הכי יקר והכי בולט שיש לכם, עשו בה שימוש בתבונה

בפייסבוק הבינו שחשוב לאפשר לכל בעל עסק לקבל לרשותו “שטח גדול ומרכזי” בראש העמוד העסקי שלו. מדובר בחלק שרואים מיד כשנכנסים לעמוד העסקי שלכם, אי אפשר לפספס אותו ולכן כל כך חשוב שנעשה בו שימוש מושכל ויעיל.

לפני שאני מייעץ לכם כיצד להעצים את המשרד שלכם באמצעות תמונת נושא, אני רוצה להראות לכם כמה דוגמאות נפוצות – שהן פשוט פספוס אחד גדול:

הביטו בתמונה הזו; מה היא כבר מספרת על עורך הדין? על ההצלחות שלו? על הערך המוסף שלו? כלום! 

באופן דומה, הרבה עורכי דין משלבים תמונות נושא בסגנון הבא:

מה אנחנו רואים כאן? ויז’ואל הכולל פטיש, שולחן ולוגו. אגב, עיצוב כזה חוזר על עצמו בכל כך הרבה עמודים עסקיים של עורכי דין, בלי לפגוע באף אחד חלילה! אך האם זה מגלה לגולש כמה אתם מוכשרים? האם זה מניע לפעולה? האם המתעניינים בכם – יתעניינו עכשיו הרבה יותר? כלום ושום דבר.

אם תשאלו אותי, כשעורך דין מפרסם כמו בדוגמאות דלעיל – הוא כמעט כמו מספר לנו שפייסבוק העיקו עליו כשהם הכתיבו הוספת תמונת נושא…

לעומת זאת, יש עורכי דין שמנצלים בענק את הבמה והופכים את החלק העליון בעמוד העסקי למקדם שיווקי אמיתי. הנה כמה דוגמאות:

חברי עו”ד אבי ללום מבין היטב את העוצמה הגלומה בתמונת הנושא, ובמקום תמונה הוא משלב וידאו קצר ועוצמתי שמבהיר היטב מהן החוזקות של המשרד שהוא מוביל.

חברי עו”ד דב (דובי) דוניץ בוחר לשלב בתמונה רקע של נדל”ן, אבל מבליט בעיקר את תחומי העיסוק של המשרד ואת היתרון היחסי המובהק של המשרד: ניסיון עסקי!

חברים אחרים מוכשרים השכילו לשלב בתמונת הנושא צילום מקצועי, עוצמתי ומעונב כשהם במרכז ולצדם כל צוות המשרד – זה מרשים וזה בוודאי מחזק את הביטחון שמדובר במשרד רציני ואיכותי. חברי עורך הדין תומר בכר שילב בתמונת הנושא שלו סרטון וידאו יוצא דופן, שכל כולו תצוגה מרהיבה של טקסטים של המלצות שנכתבו על המשרד. ויש עוד הרבה דוגמאות מאלפות שעושות את כל ההבדל.

הכי חשוב: שאלו את עצמכם עכשיו איזה רושם תמונת הנושא שלכם עושה על הלקוחות שלכם? הקשיבו לתשובה ופעלו בתבונה.

טיפ #3 – אפשרו ביקורות בעמוד והבליטו אותן, הן החלק הכי משכנע בעמוד העסקי שלכם

כשאנחנו שוקלים להזמין חופשה במלון שאנחנו לא מכירים – אנחנו מיד חופרים בביקורות כדי להבין מה אחרים חושבים עליו; כשאנחנו מטיילים בחו”ל, אנחנו בוחרים לבקר רק במסעדות שדורגו גבוה ב- Tripadvisor; וכנראה גם כשאנחנו בוחרים לנו חשמלאי, אנחנו נבדוק אם המליצו עליו בגוגל…

יש להכיר בכך – בעידן הדיגיטל והרשתות החברתיות, הכוח האמיתי עבר לצרכן. הצרכן היום מתוחכם יותר, ויש לו הרבה יותר כלים לבחור נכון. זו הסיבה לכך שהצרכן הנבון והממוצע מחפש לקרוא ביקורות!

הבשורות הטובות הן שביקורת חיובית וחמה על המשרד שלכם תניע לקוח פוטנציאלי לפעולה יותר מכל מלל, תמונה או וידאו שתפרסמו על עצמכם.

ההמלצה שלי: אפשרו לגולשים לפרסם עליכם ביקורת בפייסבוק ולהיחשף לביקורות שנכתבו עליכם:

מה לדעתכם עושות למעלה מ-100 המלצות על חברי עו”ד ערן עלזם, ללקוח פוטנציאלי שנפגע בתאונת דרכים ומתבונן בעמוד העסקי הזה…

אם עו”ד אלזם ישמע לעצתי, הוא גם יחליף את סדר הלשוניות של העמוד, וייתן מקום של כבוד ללשונית הביקורות – ממש מתחת לקישור לדף הבית (ולא מתחת ללשונית ה”שירותים”). זו הדרך הנכונה להוביל את הגולשים שלא לפספס את הביקורות שנכתבו עליכם.

רגע טכני: איך עושים את זה? בקלי קלות: נכנסים להגדרות העמוד >> הגדרות תבניות ולשוניות >> ושם פשוט לגרור את הלשונית “ביקורות” אל מתחת לדף הבית:

הערה מעניינת בעניין זה: לפני שנה וקצת נסעתי לארה”ב כדי להשתתף באחד הכנסים המשמעותיים בעולם בתחום השיווק; שם נחשפתי לנתון לפיו מספר ההמלצות שאנחנו צריכים לשאוף להגיע אליו הוא -50. כמות כזו של המלצות תגרום לרוב המבקרים לתת אמון ממשי בהמלצות, ומשתלם להשקיע כדי לעמוד ביעד כזה.

תמונה אישית מקצועית, תמונת נושא מרשימה וביקורות שמספרות בשבחכם – שלשה אלמנטים שאם תקדישו להם מעט תשומת לב, הם יהפכו את העמוד העסקי שלכם להרבה יותר אפקטיבי. עם שיעור חדירה מהגבוהים בעולם של פייסבוק לישראל, אין ספק בכלל שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם מחפשים אתכם גם בפייסבוק.

אל תסתפקו בעמוד עסקי בינוני שהקמתם “רק כי צריך”, בעיצוב תמונת נושא בסיסית ובקושי 3 המלצות בסשן הביקורות… השקיעו ב-3 הפריטים האלה מכל הלב ובכל הרצינות, ואני מבטיח לכם שתגרמו להרבה יותר גולשים שנכנסים לעמוד העסקי שלכם, להבין שאתם בדיוק מה שהם צריכים ומחפשים.

רוצים משוב מקצועי בקשר לעמוד העסקי המשפטי שלכם? עדיין אין לכם עמוד עסקי ואתם רוצים עזרה בהקמה שלו? אל תהססו לפנות אליי.

שיצליח לכם,

אדי

………………

הנושאים עליהם אני כותב מעניינים אותך? הצטרף/י עכשיו לעורכי הדין המקבלים ממני לפני כולם עדכון בנושאי קידום ושיווק, בווטסאפ

איך מצטרפים? בקלות! שלח/י לי עכשיו הודעת ווטסאפ באמצעות הקישור הזה, ואני אדאג שתקבל/י לפני כולם את העדכונים הכי חשובים שאני מפרסם.

ואם כבר, אז למה שלא נהיה “חברים”? :-)  הפרופיל שלי בפייסבוק

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars 5 הצבעות, ממוצע של : 4.80 מתוך 5 כוכבים
Loading...