אני משוכנע שאפילו מפתחי התוכנה לא פנטזו ש-ZOOM תהפוך בִּן לַיְלָה לאחת התוכנות הפופולריות בעולם. בתוך מציאות של ריחוק חברתי וסֶגֶר שכפתה עלינו מגיפת הקורונה, ZOOM הגישה לעולם פתרון טכנולוגי מבריק, ואפשרה לנו לשמור על העסק שלנו, ולו במעט.
עורכי דין רבים עשו בתקופה הזו שימוש מגוון ב-ZOOM: החל ממפגשי וידאו עם צוות העובדים, מפגשים עם לקוחות (גם חדשים), שיחות וידאו עם קולגות, מפגשי נטוורקינג רבי משתתפים ב-ZOOM, ועוד. פשוט מדהים! תשאלו אותי, היינו (ועודנו) עדים לשינוי תודעתי עצום, לפיו ניתן לעשות שימוש בשיחות ועידה מרובות משתתפים בוידאו, כתחליף אפקטיבי לחלק מהמפגשים הפיזיים שאנחנו מנהלים במסגרת ההתנהלות העסקית שלנו.
אך לשמחתנו השגרה מתחילה לחזור, הדיונים בבתי המשפט, המשרדים מתמלאים בעובדים שחוזרים מחל"ת, הלקוחות מתעקשים להיפגש אתנו פנים אל מול פנים ופתאום ליל הסדר ב-ZOOM נראה כמו חלום (בלהות?) רחוק. אלא שיש עורכי דין שהשכילו להבין שגם אם הפסקנו לעשות שימוש אינטנסיבי ב-ZOOM, הרי שהפופולריות שצבר הרעיון של מפגשי וידאו וירטואליים ב-ZOOM מייצר הזדמנות שיווקית שאסור לפספס!
הרצאה מקצועית ב-ZOOM, בנושא שחשוב ללקוחות שלך!
"נתפסו ברשת":
עו"ד רותם גליקסברג (העוסקת בדיני משפחה), בחרה להזמין את העוקבים אחריה ברשת להרצאה הזו:
עו"ד אלי מור זיהה את הקושי של בעלי נכסים בפינוי השוכרים שלהם, ופרסם הזמנה להרצאת ZOOM בנוסח הבא:
והנה כמה דוגמאות להרצאות ZOOM מקצועיות שאין להן כל קשר למשבר הקורונה; פשוט שימוש חכם בפלטפורמה ובהזדמנות שהיא מייצרת עבורנו עורכי הדין:
עו"ד חיה אביסרור שמעוני ביקשה לטפל בחוסר המודעות של חולים אונקולוגיים לזכויות המגיעות להם, וקיימה הרצאת ZOOM חשובה בנושא הבא:
עו"ד אלי לוטן בחר לקיים הרצאת ZOOM, ובמילים האלה (העתקתי מהפייסבוק שלו) בחר להזמין את הגולשים להצטרף:
"שתפו והפיצו. הרצאת זום שמיועדת בעיקר לחולי פיברומיאלגיה ותשישות כרונית שעדיין עובדים, אך מרגישים שזה לא יימשך לאורך זמן; מה חשוב לעשות, ובעיקר – מה לא לעשות!". למלל הזה צורפה המודעה הבאה:
הרצאה ב-ZOOM מאפשרת ללקוחות הפוטנציאליים שלך להתרשם ממך באמת וממצבת אותך כמוביל בתחומך
מתוך סקרנות רבה, השתתפתי בהרצאות שעורכי הדין האלה קיימו ב-ZOOM. זה היה מדהים להיות עֵד להיענות המרשימה של הגולשים להשתתף בהרצאות, לשאול שאלות בצ'ט, להגיב להערות של אחרים ועוד.
בהרצאה של עו"ד אלי לוטן למשל, השתתפו בו זמנית למעלה מ-85 משתתפים לאורך יותר מ-60 דקות; אתם מתארים לעצמכם איך נראה ומרגיש להרצות באולם ובו 85 אנשים שמקשיבים לך?
מי שמכיר אותי יודע שאני מקיים הדרכות עסקיות לעורכי דין מידי חודש; אני אומר לכם – כשמשתתפים בהדרכה למעלה מ-30 עורכי דין, כבר נוצרת בכיתה/באולם הרגשה מרוממת ועשירה. אז לקבל את תשומת הלב המלאה מ-85 אנשים… וכל זאת, בלי לזוז משולחן העבודה במשרד!
הרצאה מקצועית ב-ZOOM – הזדמנות שיווקית שאסור לעורכי הדין לפספס
אני חסיד גדול של מהלכים שיווקיים שנפתחים במתן ערך, ערך שמי שמקבל אותו מתמלא בהכרת תודה. בחלק ניכר מהמאמצים השיווקיים שלנו בדיגיטל, אנחנו לא באמת נותנים ערך לגולש. מודעה בנוסח: "הסתבכת בחובות? יש פתרון" בפייסבוק, או תוצאת חיפוש בגוגל עם כותרת בסגנון: "נפגעת בתאונת דרכים – מגיע לך פיצוי כספי!" – היא במקרה הטוב "מלכודת" ללקוחות פוטנציאליים, אבל למרות ההבטחה לפתרון – היא אינה פרסומת שמעניקה ערך.
לעומת זאת, כשאתם מעבירים הרצאה ב-ZOOM, מפזרים בה טיפים ששווים זהב, וחולקים ידע שמקדם את המאזינים – או אז אתם מעניקים ערך! אם הצלחתם להעניק ערך, אם נגעתם באנשים, היו בטוחים שחלק מהם גם יחייג אליכם בסוף ההרצאה או יתקשר ביום שאחרי, כדי להיפגש אתכם… וגם אם אף אחד לא פנה אליכם אחרי ההרצאה הראשונה ברשת – הרווחתם דחיפה משמעותית למוניטין שלכם ולמיצוב שלכם כמומחים בתחומכם.
סוף סוף, הדיגיטל מאפשר לנו להעביר הרצאת ZOOM בעלויות נמוכות (מאוד), בקלות רבה, ביעילות ותוך שמירה על חוויה מעשירה ומקצועית. ועכשיו, הודות לעוצמה האדירה שבה נכנסו מפגשי וידאו רבי משתתפים לחיים של כולנו, הוכשרה הקרקע והוסרו כל המחסומים הפסיכולוגיים: מעתה הלקוחות שלנו (הקיימים והפוטנציאליים) מרגישים מאוד טבעי כשהם מצטרפים להרצאה מקוונת ב-ZOOM.
אתם שומעים את הקולות שגם אני שומע? אלה הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ששואלים אתכם למתי מתוכננת ההרצאה הקרובה שלכם ב-ZOOM? לכו על זה, זה ישתלם לכם. ובגדול!
………………
הנושאים עליהם אני כותב מעניינים אותך? הצטרף/י עכשיו לעורכי הדין המקבלים ממני ישירות לווטסאפ עדכונים חמים בנושאי קידום ושיווק.
איך מצטרפים? בקלות! שלח/י לי עכשיו הודעת ווטסאפ באמצעות הקישור הזה, ואני אדאג שתקבל/י לפני כולם את העדכונים הכי חשובים שאני מפרסם.