מי לא יודע שהוא עורך דין מושעה?

מבצע: "4 גלידות במחיר של גלידה 1"!

מי לא יודע שהוא עורך דין מושעה?עכשיו תארו לעצמכם שהייתם נתקלים בקוביית הפרסומת הזו בדיוק לצד מאמר שהכותרת שלו היא: עשרת הגלידות הגרועות ביותר בעולם… אני מניח שגם אם היו מציעים לכם 10 גלידות במחיר של אחת, לא הייתם ממהרים להזמין…

עכשיו חישבו על הסיטואציה הבאה: אתם מחפשים לבדוק משהו על "עורכי דין מושעים" בגוגל, ובמקרה (או שלא..) אתם נתקלים בעורך דין שמפרסם את עצמו במודעה ממומנת.

moshim2

אני בכלל לא שואל אם תתקשרו אליו (כי כנראה לא חיפשתם עורך דין), אני רוצה לדעת מה אתם חושבים עליו באותו רגע? וליתר דיוק – מה יקרה כשמישהו יזכיר לכם את השם שלו בעתיד, ומשום מה לא תצליחו להבין למה יש לכם תחושה שכבר נתקלתם בשם הזה, רק שזה היה בקונטקסט לא כל כך חיובי… 

הצטרף עכשיו ל-4500 עורכי דין, המקבלים עדכון כשמתפרסם תוכן חדש

למדו כיצד לעבוד נכון עם גוגל AdWords

עולם הפרסום המקוון בכלל, והפרסום במסגרת גוגל AdWords בפרט, פתח בפני עורכי הדין אפיק פרסומי חשוב ואפקטיבי המאפשר לכל עורך דין לפרסם את עצמו באופן עצמי ועצמאי. יחד עם זאת, חשוב שתתמקצעו בהכרת הערוץ הפרסומי של גוגל AdWords כדי שלא "יתפסו אתכם" במערומיכם כפי שראינו בדוגמא. 

מסע פרסום מוצלח כולל בתוכו מילות מפתח שליליות

בכל קמפיין פרסומי מוצלח בגוגל AdWords עליכם לקחת בחשבון מילים שמוטב שלא יציגו את משרדכם בפני הגולשים המחפשים אותן. למילים אלה אנחנו קוראים בלשון מקצועית: מילות מפתח שליליות.

הוספת מילת מפתח שלילית למסע פרסום משמעה שחיפוש המילה הזו ימנע את הצגת הפרסומת שלכם! במילים פשוטות, אם אותו עורך דין היה מוסיף את המילה "מושעים" לרשימת מילות המפתח השליליות של מסע הפרסום שלו – לא היינו רואים את מודעת הפרסום שלו כשהיינו מחפשים "עורכי דין מושעים".

ההוספה פשוטה, ומבחינה טכנית כוללת הוספת מילה יחד עם הסימן "-" לפניה. בכל מקרה, קראו את הפוסט הקצר שפורסם במרכז העזרה של גוגל AdWords: "מהן מילות מפתח שליליות?", כדי להיות בטוחים שהבנתם כיצד מוסיפים ברמה הטכנית את מילות המפתח השליליות למסע הפרסום.

כיצד מאתרים מילות מפתח שליליות?

בעוד שההליך הטכני להוספתן הוא פשוט, האיתור שלהן עשוי להיות מורכב יותר ובוודאי יצריך חשיבה וחיפוש. אני מניח שעם האינטלקט החד שלכם תוכלו לחשוב על מילה שלילית אחת או שתיים בכוחות עצמכם.

יחד עם זאת, אל תסתפקו בכך ומצאו את כל מילות המפתח השליליות האפשריות (עד כמה שניתן). כיצד עושים זאת? העזרו בשני כלים של גוגל AdWords: כלי מילות המפתח וכן בדו"ח "מונחי חיפוש" ואתרו את המילים השליליות; הסבר מפורט הנוגע לתהליך מומלץ לקרוא בפוסט שפורסם במרכז העזרה של גוגל AdWords: כיצד אוכל למצוא את מילות המפתח השליליות הנכונות, כדי שמסעות הפרסום שלי יהיו יעילים?

דוגמא נוספת לסיום –" עורך דין בחינם"

מה דעתכם על עורך דין שמודעת הפרסום שלו מופיעה כשמחפשים "עורך דין בחינם"? אני מניח שאפשר לדבר (או להתווכח) על פגם תדמיתי שיש בפרסום כזה, אך מה שבטוח הוא שרובכם לא היה רוצה "לבזבז קליקים" עבור גולשים שמניחים שהשירותים שלכם ניתנים בחינם…

tooval

אל תהססו לבקש עזרה מגוגל AdWords

אתם מנהלים קמפיין פרסומי בגוגל AdWords ומבקשים משוב או עזרה? אחד הכלים הנהדרים שגוגל מציעה לכולם (וכיום גם בעברית), היא מרכז עזרה יוצא מן הכלל המאפשר לכם לשאול בקהילה, בדוא"ל ואף בחיוג טלפוני בשעות הפעילות. השתמשו בעזרה הזו והפכו את מסע הפרסום שלכם למצוין!

אם עדיין אתם צריכים משהו? עדיין נושא הקשור לעולם החיפוש המשפטי בגוגל לא נהיר לכם? כרגיל, אני לרשותכם. אתם מוזמנים לפנות אליי בכל עת, וברגע הפנוי הראשון אשמח לסייע לכם.

…………………

עו"ד אדי סוברי

הנושאים עליהם אני כותב מעניינים אותך? הצטרף/י עכשיו לקבוצה בפייסבוק בה אני מעניק באופן שוטף טיפים מעשיים לעורכי דין שרוצים לשווק את עצמם ביעילות: קידום ושיווק עורכי דין

ואם כבר, אז למה שלא נהיה חברים? הפרופיל שלי בפייסבוק

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars דרג/י את הפוסט
Loading...