חמישה טיפים שיהפכו את אתר משרד עורכי הדין שלכם למוצלח יותר

חמישה טיפים לאתר מוצלח יותר - פורסם בפרקליטיםידידיי עורכי הדין, בחרתי לכתוב סדרה של מאמרים שתעסוק בטיוב אתרי האינטרנט שלכם. הפוסט שלפניכם פורסם במגזין הפרקליטים האחרון (גיליון ספטמבר 2011); אחד נוסף יפורסם לשמחתי הרבה במגזין "בדלתיים פתוחות" (המגזין של לשכת עורכי הדין בחיפה) וגם אותו אפרסם כאן בהמשך.

ניגש לעניין: עורכי דין מוכנים להשקיע מחשבה וממון רב בהפיכת משרדם לשדר יוקרה, אמינות, עוצמה ומקצוענות. בעידן שבו כולם מחוברים לאינטרנט, דומה שחשיבות זהה כדאי להקדיש גם לאתר האינטרנט שמייצג את המשרד שלנו ברשת.

נקודת המוצא הינה שכל עורך דין עצמאי כבר השתכנע שאתר אינטרנט חשוב לא פחות מכרטיס הביקור. האתר הוא כרטיס הביקור ברשת. למי מעורכי הדין שמכיר ומבין את הערך הזה, להלן חמישה טיפים מעשיים שיהפכו את אתר הבית של הפירמה לאפקטיבי ואטרקטיבי הרבה יותר. 

הצטרף עכשיו ל-4500 עורכי דין, המקבלים עדכון כשמתפרסם תוכן חדש

 

טיפ 1: טלפון בראש האתר

החלק העליון באתר צריך לקבל תשומת לב רבה יותר היות והוא בולט יותר ומופיע לרוב לאורך כל דפי האתר. לפיכך, הקפידו שבחלק העליון יופיע שם הפירמה באותיות גדולות וכן  הכתובת הפיזית שלכם עם מספר הטלפון. זה לא מובן מאליו. לפחות 50 אחוז מאתרי משרדי עורכי הדין שוכחים לציין את מספר הטלפון של המשרד בראש האתר ומחביאים אותו בעמוד פנימי אחד באתר. ככלל: אין לצפות מהגולשים להבין באינטרנט, או לדעת היכן חבוי מספרכם.

דוגמא טובה – הביטו בראש האתר של עו"ד גדרון רות: היא מאפשרת לכל גולש, בנוחות מירבית, לפנות אליה בחיוג ישיר למספר הסלולרי שלה. אי אפשר לפספס את מספר הטלפון שלה!

עו"ד רות גדרון

 

 טיפ 2: מבחן 8 השניות

מחקרים ברשת מגלים שהגולש הממוצע מפרגן לעצמו שמונה שניות בלבד להתרשם מעמוד חדש באינטרנט. לכן, את מיטב האנרגיות השקיעו ביצירת המלל שיציג את המשרד שלכם כבר בדף הבית. הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות הוא ביצירת טקסט קצר וממוקד, שיבהיר לגולש מי אתם, במה אתם עוסקים במדויק ומה יתרונותיכם.

 

טיפ 3: תמונה מוצלחת

עורך דין גיל שחף"הוי מקבל את כל האדם בסבר פנים יפות" מלמד אותנו שמאי בפרקי אבות (א, יד). כשם שנכנסים אליכם הביתה, ומצפים לראות את פניכם היפות מאירות אל האורחים, ככה גם הגולש ישמח לראותכם מקבלים את פניו בדף הבית עם תמונה טובה, שתחזק את האמינות שלכם ושל האתר ועשוי לדרבנו ליצור עמכם קשר.

*התמונה בצד: דוגמא טובה לתמונה מוצלחת ומכובדת עמה עו"ד גיל שחף מקבל את פני הגולשים באתר שלו.

 

 

טיפ 4: לא לתמונות אווירה

אתרים רבים עושים שימוש בתמונות ענק בעלות אוריינטציה משפטית כדי ליצור רושם או אווירה יוקרתית. תמונות אלה בדרך כלל לקוחות ממאגרי תמונות זרים והדבר ניכר, מנוכר ובעיקר לא מומלץ; תמונת ענק של "פטיש" או של "מאזני צדק" נשחקו עד כלות. תמונות אלה גם תופסות מקום רב ולא אחת הן מתחלפות ומהבהבות, ובכך מטשטשות את הפירמה – שהיא זו שאמורה להופיע במרכז.

 

טיפ 5: צור קשר אפקטיבי

למרות שבדרך כלל קל וזמין יותר לחייג, הניסיון מלמד כי לא מעט מהגולשים מעדיפים בשלב הראשון לפנות באמצעות טופס ולא להתקשר. דרך מצוינת לעודד יצירת קשר היא באמצעות טופס יצירת קשר; טופס מקוון המאפשר הזנת פרטי הגולש. טופס קצר וענייני בקובייה קטנה שתלווה את הגולש לאורך כל עמודי האתר תגדיל בעשרות אחוזים את כמות הפניות למשרדכם.

nezeq

לסיכום, מוטב להניח שכל לקוח שנכנס אל משרדכם בדק לפניה או אחריה איך נראה אתר האינטרנט שלכם. מתיחת פנים לאתר, המלווה בתשומת לב לחלק מהנושאים לעיל – עשויה להפוך את חוויית הגלישה לכזו שתתמוך בהחלטה להתקשר עמכם.

יש לכם טיפים נוספים? אשמח אם תשתפו אותנו בתגובות שבתחתית הפוסט.

__

* מאמר נוסף שכבר כתבתי בנושא, ואשר מאיר בהרחבה חלק מהנקודות שעלו כאן, מופיע בקישור הבא: עורך דין – ככה תהפוך את האתר שלך לרווחי יותר >>

 …………………

 אדי סוברי

הנושאים עליהם אני כותב מעניינים אותך? הצטרף/י עכשיו לקבוצה בפייסבוק בה אני מעניק באופן שוטף טיפים מעשיים לעורכי דין שרוצים לשווק את עצמם ביעילות: קידום ושיווק עורכי דין

ואם כבר, אז למה שלא נהיה חברים? הפרופיל שלי בפייסבוק

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars 1 הצבעות, ממוצע של : 5.00 מתוך 5 כוכבים
Loading...