ידידיי עורכי הדין, בחרתי לכתוב סדרה של מאמרים שתעסוק בטיוב אתרי האינטרנט שלכם. הפוסט שלפניכם פורסם במגזין הפרקליטים האחרון (גיליון ספטמבר 2011); אחד נוסף יפורסם לשמחתי הרבה במגזין "בדלתיים פתוחות" (המגזין של לשכת עורכי הדין בחיפה) וגם אותו אפרסם כאן בהמשך.
ניגש לעניין: עורכי דין מוכנים להשקיע מחשבה וממון רב בהפיכת משרדם לשדר יוקרה, אמינות, עוצמה ומקצוענות. בעידן שבו כולם מחוברים לאינטרנט, דומה שחשיבות זהה כדאי להקדיש גם לאתר האינטרנט שמייצג את המשרד שלנו ברשת.
נקודת המוצא הינה שכל עורך דין עצמאי כבר השתכנע שאתר אינטרנט חשוב לא פחות מכרטיס הביקור. האתר הוא כרטיס הביקור ברשת. למי מעורכי הדין שמכיר ומבין את הערך הזה, להלן חמישה טיפים מעשיים שיהפכו את אתר הבית של הפירמה לאפקטיבי ואטרקטיבי הרבה יותר.
טיפ 1: טלפון בראש האתר
דוגמא טובה – הביטו בראש האתר של עו"ד גדרון רות: היא מאפשרת לכל גולש, בנוחות מירבית, לפנות אליה בחיוג ישיר למספר הסלולרי שלה. אי אפשר לפספס את מספר הטלפון שלה!
טיפ 2: מבחן 8 השניות
טיפ 3: תמונה מוצלחת
*התמונה בצד: דוגמא טובה לתמונה מוצלחת ומכובדת עמה עו"ד גיל שחף מקבל את פני הגולשים באתר שלו.
טיפ 4: לא לתמונות אווירה
טיפ 5: צור קשר אפקטיבי
לסיכום, מוטב להניח שכל לקוח שנכנס אל משרדכם בדק לפניה או אחריה איך נראה אתר האינטרנט שלכם. מתיחת פנים לאתר, המלווה בתשומת לב לחלק מהנושאים לעיל – עשויה להפוך את חוויית הגלישה לכזו שתתמוך בהחלטה להתקשר עמכם.
יש לכם טיפים נוספים? אשמח אם תשתפו אותנו בתגובות שבתחתית הפוסט.
__
* מאמר נוסף שכבר כתבתי בנושא, ואשר מאיר בהרחבה חלק מהנקודות שעלו כאן, מופיע בקישור הבא: עורך דין – ככה תהפוך את האתר שלך לרווחי יותר >>
………………
הנושאים עליהם אני כותב מעניינים אותך? הצטרף/י עכשיו לעורכי הדין המקבלים ממני ישירות לווטסאפ עדכונים חמים בנושאי קידום ושיווק.
איך מצטרפים? בקלות! שלח/י לי עכשיו הודעת ווטסאפ באמצעות הקישור הזה, ואני אדאג שתקבל/י לפני כולם את העדכונים הכי חשובים שאני מפרסם.