הדרך הקלה באמצעותה עורכי דין יכולים להופיע בכלכליסט וגלובס בלי שירותי יח”צ, ובאופן יום יומי!

רלוונטי - שמורה לך זכות התגובהאני לא יודע כמה מכם כבר הבחינו באחד החידושים המרעננים ביותר שהרשת מציעה לעורכי דין היום: הופעה בקלות בידיעות מובילות המופיעות באתרים הגדולים בישראל: כלכליסט, גלובס, nana10, NRG, msn, ערוץ 7 ועוד! 

הצטרף עכשיו ל-4500 עורכי דין, המקבלים עדכון כשמתפרסם תוכן חדש

 

הכל מתחיל מסטרט-אפ נהדר שזכה לשם: "רלוונטי"

אני אוהב שניגשים ישר לעניין. לכן, אתחיל מהסוף: הסטרט אפ המדובר מאפשר לכם להוסיף תוכן רלוונטי (מכאן שם הפרויקט: "רלוונטי") בתחתית כל ידיעה באתרים הגדולים בישראל ובכך לחשוף את הגולשים לתוכן שאתם רוצים לפרסם; מבחינתנו התוכן הזה הוא בסופו של דבר אתם!

עכשיו תארו לעצמכם: מתפרסמת ידיעה מרעישה על פיטורים בחברת היי טק גדולה, ומיד בתחתית שלה אתם מופיעים, כעורכי דין המתמחים בדיני עבודה, יחד עם תמונה אישית וכותרת המציעה: "הזכויות המגיעות לכל עובד מפוטר"…

תאור אחר: מתפרסמת כתבה על גירושין של "סלב הוליוודי", ומיד בתחתית שלה אתם מופיעים כעורכי דין המתמחים בדיני ממשפחה, המגישים כותרת כזו: מה חשוב לעשות לפני שמחליטים להתגרש?

אם מה התיאור שהצעתי קורץ לכם, כדאי מאוד שתמשיכו לקרוא.

"רלוונטי" – איך זה עובד?

לפני כשנה בערך גיליתי לראשונה כי בתחתית ידיעות וכתבות המופיעות באתרים גדולים בישראל, מופיעה שורה ייחודית שנראית בדיוק כך:

פרסום עורכי דין ברלוונטי

[אותה שורה בדיוק מופיעה גם עכשיו בתחתית כל הכתבות והידיעות בגלובס, כלכליסט וכו’]

כשלחצתי על הקישור "מה זה?" הבנתי טוב יותר במה מדובר. אני מצטט מתוכן הקישור:

"אתה קורא כתבה ואומר לעצמך: "הייתי צריך להיות בה, לפרסם בה, לחוות דעה עליה, לככב בה, להיות איש המקצוע שמרואיין בה – ובעיקר: לתרום מידע נוסף סביב נושא הכתבה … מהיום תוכל לעשות זאת בלחיצת כפתור אינטרנטית"!

ואכן, מערכת רלוונטי מציעה בקלות רבה ובעלות אטרקטיבית במיוחד, להוסיף תוכן בתחתית כל ידיעה המתפרסמת באותם אתרים. התוכן יופיע בתחתית הידיעה שבחרתם בצירוף תמונה, תקציר ושם הכותב, ויציע עמוד נוסף (עם תוכן שאתם ניסחתם) שייפתח בלחיצה על כותרת התוכן.

דוגמאות לפרסומים ברלוונטי

פרסום עורכי דין בגלובס

דוגמא לתוכן שפורסם על ידי עו"ד תומר יפת, בתחתית ידיעה שפורסמה בגלובס, בכותרת "תוכנית מקומית לתמ"א 38 ברעננה – תוספת של 3 קומות" : 

 

עורך דין תומר יפת בגלובס

יש להניח שגולשים שמתעניינים בתמ"א 38, ואשר קראו את הידיעה הזו באתר גלובס, עשויים למצוא עניין גם בערך המוסף שעו"ד תומר יפת מציע. לחיצה על הכותרת שמציע עו"ד יפת מובילה את הגולש לעמוד חיצוני לאתר גלובס, בו עו"ד יפת כותב כ-400 מילה אודות תמ"א 38, ואגב כך גם מקבל הכרה מקצועית כבר סמכא בתחום. יש צורך לציין כי ניתן לפנות לעו"ד יפת דרך העמוד שנפתח?

___

פרסום עורכי דין בכלכליסט

דוגמא אחרת לתוכן שפורסם בכלכליסט, בתחתית ידיעה בכותרת:  מסע בין משרדי מכירות: אשקלון ועד חדרה הקבלנים לא ממהרים לתת הנחות:

 

​עורך דין אברהם ללום, באתר כלכליסט

אין מקום לניחושים: עורך דין אברהם ללום עושה נפשות למשרדו ולתחום התמחותו, בהגשת טיפים לגולשים המבקשים לרכוש דירה מקבלן. כשמבינים כי נושא מחירי הדירות ורכישת דירות הוא אחד הנושאים המדוברים ביותר באתרים הכלכליים, ניתן להניח שעו"ד ללום זוכה לחשיפה נכבדה בפני עשרות אלפי קוראים של העיתונות הכלכלית המקוונת.

גילוי דעת – הקשר שלי לרלוונטי

איני יודע אם הבחנתם בכך, אך גם עו"ד ללום, וגם עו"ד יפת מופיעים בפרסום האמור כמנהלי פורום באתר הפורומים המשפטיים. במילים אחרות, אלה עורכי דין הפועלים באתר הקרוב אליי במיוחד. זה כנראה לא במקרה…

אתר הפורומים המשפטיים מפרסם את עורכי הדין מנהלי הפורום באתרים הגדולים בישראל

ובכן, האמת מתחילה מפגישה תמימה לחלוטין שיזמתי עם מנכ"ל רלוונטי (רונן ארז), וזה לו כדי לומר לו שאפו (!) על פרויקט יוצא מן הכלל (בהן צדק שלא היתה כל מטרה עסקית לפגישה הראשונה שלנו; כחובב אינטרנט ויזמות באינטרנט הייתי חייב להיפגש עמו רק כדי לומר לו עד כמה התרשמתי מהפרויקט שהוא הקים יחד עם אולג גולינקר, שותפו לעסק [בשולי הדברים: מדובר בשני אנשים נפלאים גם ברמה האישית, וגם ברמה המקצועית]).

ככל שהעמיקה ההכרות שלי עם רלוונטי, ועם מובילי הפרויקט, השתכנעתי שיש מקום לשלב גם את עורכי הדין הפעילים ברשת כמובילי ערך מוסף בתחתית ידיעות באתרי התוכן הגדולים. וכך, ובעיקר מתוך כוונה להציע ערך מוסף ממשי למנהלי הפורומים באתר הפורומים המשפטיים, הגעתי להסכמה מבורכת עם רלוונטי כי כלל הפרסום המשפטי של עורכי דין ברלוונטי יעשה בבלעדיות דרך משרדי.

נכון להיום רבים מעורכי הדין מנהלי הפורומים באתר הפורומים המשפטיים מופיעים באופן קבוע תחת ידיעות מובילות המתפרסמות באתרי התוכן הגדולים.

רלוונטי –מהן הציפיות הראויות מהפרסום באפיק זה

הציפיות הנכונות מהפרסום ברלוונטיכפי שאתם מבינים, הפרסום ברלוונטי אינו דומה לפרסום בגוגל; לא מדובר על גולש שמחפש צירוף מסוים ואז נתקל בפרסום שלכם. מדובר על צרכני חדשות (כולנו?), שאגב קריאת ידיעה כזו או אחרת נתקלים בתוכן נוסף שאתם מנסחים. לא ייפלא אפוא שכמות הגולשים שירגישו צורך לחייג אליכם אגב ערך מוסף שניסחתם בתחתית ידיעה שעסקה במידת האמינות של 'מכשיר הינשוף' תהיה קטנה משמעותית מאלה שבוודאי היו מחייגים אליכם לו נתקלו במודעת הפרסומת שלכם בגוגל לאחר שחיפשו למשל "עורך דין לתעבורה"…

אך אין צורך להשוות בין המוצרים. רלוונטי הינו מוצר שבראש ובראשונה אמור לחשוף אתכם ואת המשרד שלכם לעשרות אלפי גולשים הקוראים ידיעות באתרים המשמעותיים בישראל. אם תרצו, קראו לכך מיתוג, פרסום, מיצוב או כל ביטוי שיווקי אחר מתאים יותר. דבר אחד ברור: מדובר בפרסום ממוקד, שככל שתתמידו בו לאורך זמן – יגביר את המודעות לקיומכם, ולמקצועיות של משרדכם.

מחקרים בשיווק קובעים כי כדי לחדור למוחו של הלקוח הפוטנציאלי, עליכם לחשוף את עצמכם לאותו לקוח לפחות תשע פעמים (וזה רק כדי להוציא את הלקוח מ"אדישות מוחלטת" למצב של "מוכנות לרכישה"). אותם מחקרים גם קובעים כי כדי להוביל את הלקוח לרכישה ממש עליכם לחשוף את עצמכם לא פחות מ27 פעמים (!) בפניו של הלקוח הפוטנציאלי [קראו את הספק שיווק גרילה של ג’יי קונרד לוינסון ופול ר’ ג’ האנלי, במיוחד פרק 5 העוסק באסטרטגיית הזכרון החדשה של שיווק הגרילה].

שורה תחתונה, חשיפה מהסוג שרלוונטי מציע לכם מחייב חשיבה אסטרטגית ולטווח ארוך בקשר עם המותג שהנכם. מי שרוצה למצוא את הלקוח הבא מחר, יתאכזב. מי שרוצה שיתחילו לדבר עליו… אם לא היום, מחר.. כדאי שיזהה את הפוטנציאל הגלום בשיווק דרך הערוץ הנפלא הזה.

סיכום רלוונטי

אני מניח שהפרסום המקוון המיוחד הזה שהצעתי כאן יהיה רלוונטי – גם ככל שהמחיר שלו יהיה אטרקטיבי. נכון ליום בו אני כותב את הפוסט הזה, המחירון של רלוונטי נראה כך:

מנוי חודשי ל-5 פרסומים ב-1,000 ש"ח 

מנוי חודשי ל-10 פרסומים ב-1,500 ש"ח

מנוי חודשי ל-20 פרסומים ב-3,000 ש"ח

הווי אומר, תוכלו במחיר של 150₪ (המחיר בחבילה הטובה ביותר), להופיע בתחתית הידיעה המובילה באחד האתרים המובילים בישראל. יש צורך לבאר עד כמה המחיר הזה הוא אטרקטיבי? פעם בדקתם כמה תשלמו לאנשי יח"צ עבור הופעה בתוכן ידיעות באתרים הגדולים?…

לשמחתי החבילות שניתן להציע לעורכי דין המפרסמים ברלוונטי אף אטרקטיבי יותר, ועורכי הדין השוקלים לפרסם את עצמם באפיק הזה מוזמנים לפנות אליי כדי לקבל פרטים נוספים.

מניסיוננו בשנה האחרונה, ניתן לומר כי אחוזי ההקלקה על התוכן המופיע בתחתית הידיעות גבוה משמעותית מאחוזי ההקלקה הממוצעים בפרסום הממומן הממוצע בגוגל. במילים אחרות: הערך המוסף מעניין את הגולש, ומייצר חשיפה למותג – שהנכם.

הנה לכם עוד דרך יצירתית, ייחודית ומכובדת שהשיווק המקוון מציע לעורכי הדין בישראל.

 ……………….

עו"ד אדי סוברי

הנושאים עליהם אני כותב מעניינים אותך? הצטרף/י עכשיו לקבוצה בפייסבוק בה אני מעניק באופן שוטף טיפים מעשיים לעורכי דין שרוצים לשווק את עצמם ביעילות: קידום ושיווק עורכי דין

ואם כבר, אז למה שלא נהיה חברים? הפרופיל שלי בפייסבוק

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars דרג/י את הפוסט
Loading...