7 הפרסומים הטובים ביותר של עורכי דין ב-2024

מה קובע אם עורך דין יצליח ברשתות החברתיות? הניסיון שלו? המוניטין של המשרד? הסמכותיות שהוא משדר? הפנים הנאות שלו? או אולי בכלל היכולת שלו להצחיק ולבדר?

חשוב להבין מה עובד ומה פחות, מה אפקטיבי ומה מיותר. אני עוקב אחרי מאות פרסומים של עורכי דין ברשת. הנה 7 הפרסומים שהצליחו ב-2024 להשיג בדיוק את מה שכולנו רוצים.

כל אחד מהפרסומים האלה מדגים דרך אחרת לנוכחות דיגיטלית אפקטיבית של עורכי דין. המטרה שלי היא לאפשר לכם, הקוראים, ללמוד מהטובים ביותר. כך תוכלו לשפר את הנוכחות הדיגיטלית שלכם, לקבל רעיונות ולאמץ את הטכניקות שמעניקות הכי הרבה.

לשיטתי, פרסום נכון ואפקטיבי עונה על מספר מדדים מרכזיים:

1. בהירות המסר המשפטי – הצלחה בהעברת מסר משפטי (שלא אחת הוא מורכב) באופן ברור ונגיש.

2. מקוריות בדרך ההצגה – גישה ייחודית בהצגת התוכן, שימוש בטכניקות מעניינות או בנקודת מבט שונה.

3. רמת ניסוח גבוהה – שימוש בשפה עשירה ומדויקת, ניסוח אלגנטי וקפדני תוך שמירה על כללי תחביר ופיסוק.

4. התאמה לפלטפורמה – ניצול מיטבי של היתרונות הייחודיים של כל פלטפורמה.

5. יצירת ערך – מתן ערך אמיתי לקהל היעד.

6. איזון נכון – שמירה על האיזון בין תוכן שיווקי לתוכן מקצועי, תוך הקפדה על כללי האתיקה המקצועית.

בבחירות של הפרסומים המוצלחים ביותר שלי, השתדלתי להיצמד למדדים אלה.

מעבר ללייקים ושיתופים

פרסומים מוצלחים בדרך כלל מושכים תגובות ומעורבות של גולשים, אך בבחירה שלי לא התמקדתי במדדים כמותיים כמו מספר לייקים או שיתופים (אף שחלק מהפרסומים הנבחרים זכו למעורבות מדהימה). הסיבה פשוטה: מעורבות גבוהה אינה מעידה בהכרח על איכות.

ואם כבר מדברים על מעורבות גבוהה, הניסיון מלמד אותנו שדווקא פרסומים בוטים וצעקניים זוכים לתהודה רבה (במיוחד בטיקטוק); אך אלה, לרוב, אינם מושכים אלינו את הלקוחות הנכונים ועלולים להסב נזק משמעותי לתדמית שלנו.

הנה הבחירה שלי ל-7 הפרסומים הטובים ביותר של עורכי דין לשנת 2024. אין משמעות לסדר:

1# אומנות הסיפור (עו"ד יעל מולר)

משחר ההיסטוריה האדם סיפר סיפורים ונפשו נמשכה אליהם…

עו"ד יעל מולר יודעת איך להפנט את העוקבים אחריה, ולספר את חייה המקצועיים בסיפורים קצרים.

היא בונה את העלילה מהר, היא מושכת אותנו בעדינות להסתקרן ולקרוא עוד משפט ועוד משפט, לצלול לתוך החוויה המקצועית שלה דרך הדמויות שמבקרות במשרדה. וכך, בלי שנרגיש, הקסם קורה – ואנחנו משתכנעים שהיא עורכת דין מדהימה (וזה נכון!).

אומנות הסיפור (עו"ד יעל מולר)

נכון שאתם חייבים לקרוא את ההמשך? נכון שאתם חייבים גם להבין מה הקשר לצב? הנה הקישור

2# נתינה והכרת תודה (עו"ד צפית דיבון-קצובר)

אנחנו לא נשכח את שנת 2024, שנה של מלחמה קשה, אובדן ושכול. בסוף אוקטובר 24 עו"ד צפית דיבון קצובר קיבלה שיחת טלפון שונה, מחייל שהתגייס למילואים ונשלח לחזית הצפון יחד עם החתן שלה. בפלוגה שלהם התנהלה שיחה סוערת בקשר להסכמי ממון וצוואות – על רקע המציאות הקשה… והחתן שלה לא היסס, וקישר אותה עם אחד החיילים שהיה חייב להתייעץ.

בסטטוס יוצא דופן באינסטגרם, עו"ד דיבון קצובר משתפת את העוקבים שלה בזכות הגדולה שהיתה לה לענות לאותה שיחה ולשיחות שבאו אחריה; היא העמידה את עצמה לרשות כל חיילי הפלוגה באופן אישי, בהכוונה, הדרכה וייעוץ. אני התרגשתי.

נתינה והכרת תודה (עו"ד צפית דיבון-קצובר)

3# לועדה רפואית בביטוח הלאומי חשיבות מכרעת (עו"ד דוד סער)

עו"ד דוד סער הצטרף לטיקטוק בסוף 2023, ומאז הוא משתף מהידע המקצועי שלו בנושא מיצוי זכויות בביטוח הלאומי בעשרות סרטונים. הסרטון שבחרתי ממחיש כיצד ניתן לנצל את הפלטפורמה ביעילות להעברת מסר משכנע ולמשיכת לקוחות פוטנציאליים.

בסרטון שבחרתי, עו"ד סער יושב במשרדו, מביט ישירות למצלמה ומסביר בבהירות את חשיבות הייצוג המשפטי בוועדות הרפואיות של הביטוח הלאומי. היכולת הנפלאה של עו"ד סער להעביר מסר, יחד עם העריכה המוקפדת – הכוללת פסקול מתאים ושילוב של צילומי אווירה – יוצרת חוויית צפייה סוחפת שמרתקת את הצופה מהרגע הראשון.

לועדה רפואית בביטוח הלאומי חשיבות מכרעת (עו"ד דוד סער)

רוצו לצפות בסרטון, הנה הקישור.

#4 יום הולדת שמח לפול סיימון (עו"ד אריאל דובינסקי)

בחן ובתחכום מניח עו"ד דובינסקי עוד אבן בפסיפס השיווקי רב הגוונים שלו ברשת. אלא שהפעם, מבחינתי, הוא שבר את כל השיאים של עצמו – עם סטטוס מבריק שמגייס אפילו את פול סיימון לשיר (בצדק) כמה עו"ד דובינסקי הוא בַּר סַמְכָא בתחום זכויות היוצרים.

יום הולדת שמח לפול סיימון (עו"ד אריאל דובינסקי)

5# מתנות לאביונים: 280 סלי מזון (עו"ד מיכאל שטרית)

עו"ד מיכאל שטרית וצוות המשרד שלו מובילים כבר 8 שנים מסורת מרגשת של חלוקת סלי מזון בפורים. בשנת 2024 הם הגיעו לשיא של 280 סלי מזון שחולקו למשפחות נזקקות וניצולי שואה בבית שמש (מקום משכנו של המשרד). מדהים!

אני מברך את עו"ד שטרית על ההחלטה לתת ליוזמה הנפלאה הזו גם ביטוי ברשת. אי אפשר להתעלם מעשייה שכזו ומפרסום מרגש כל כך; ויעידו על כך מאות המפרגנים בתגובות

מתנות לאביונים: 280 סלי מזון (עו"ד מיכאל שטרית)

#6 הומור (עו"ד תומר בכר)

"חיוך הוא הקו הקצר ביותר בין שני אנשים." ויקטור בורגה

אפשר ללמוד הרבה מהנוכחות המקצועית שמטפח עו"ד בכר ברשת. הנה אחד מהשימושים החכמים שהוא עושה בהומור – שמשאיר אותנו גם עם חיוך וגם עם הבנה שהוא עורך דין משלנו:

הומור (עו"ד תומר בכר)

#7 החיים הם נהר שאי אפשר לחצות פעמיים (עו"ד רות דיין וולפנר)

כל מי שעוקב אחרי עו"ד דיין וולפנר נשבה בקסמה. מכל פרסום שלה יש מה ללמוד. אבל הסרטון הזה הוא ממש ל-ה-ת-פ-ע-ל. ולא – היא לא עושה בו תנועות חדות, קופצת על נדנות, מתפרצת מהמסתור או מדברת תוך כדי הליכה כשבית המשפט מאחוריה… זו דוגמא הנפלאה לכך שאין צורך בגימיקים יוצאי דופן כדי למשוך תשומת לב נכונה, מהאנשים הנכונים.

רות יודעת איך לגעת. לגעת באמצעות המילים. היא מבינה שהצופים שלה עוברים חוויה מטלטלת והיא מחבקת אותם בעדינות אליה. היא אפילו לא מביטה בהם באופן ישיר, ובכך מייצרת את המרווח הראוי, הנוח, בינה לבין הצופים. היא בוררת את המילים שלה וקולעת אותם כמו צמה יפה שמונחת על כתף חשופה. היא מאפשרת לסרטון לזרום כמו הנהר שהיא מדברת עליו, בנחת, ברוגע, ומאפשרת לו ללטף את המסר.

"החיים הם כמו נהר,
לא כל מי שנמצא לידך כרגע,
יהיה שם תמיד.
החיים לימדו אותי שגם חברות בלב ובנפש,
כאלה שחשבתי שיהיו שם לכל החיים,
יהיו שם רק כל עוד זה יתאים,
ותהיו באותו אפיק.
לקח לי שנים לקבל את העובדה שחברויות –
לא בהכרח נמשכות לנצח.
גם לא אהבות."

החיים הם נהר שאי אפשר לחצות פעמיים (עו"ד רות דיין וולפנר)

אם אתם רוצים ליהנות הרבה יותר, הנה הקישור לפרסום הנפלא הזה.

כל יום הוא הזדמנות חדשה לפרסום אפקטיבי עבורך

שבעת הפרסומים שנסקרו כאן מדגימים היטב את הפוטנציאל הטמון בפרסום מקורי, מקצועי ומדויק. כל אחד מהפרסומים מציג זווית ייחודית שונה בפעילות של משרד עורכי דין ומעביר באלגנטיות מסר ברור: אנחנו עורכי דין מצוינים, שווה להתייעץ איתנו ולשכור את שירותינו.

למרות שהפרסומים שסקרתי מהווים השראה ומודל לחיקוי, חשוב להבין – הדרך להצלחה עוברת דרך פרסום עקבי של תכנים איכותיים, גם אם שגרתיים יותר. כל אחת ואחד מכם יכולים לזהות הזדמנויות יומיומיות ולתרגם אותן לתוכן שמשרת הן את הגולשים והן את המוניטין המקצועי של המשרד.

זיכרו: בין אם מדובר באירועים אקטואליים, החלטות משפטיות חדשות או סוגיות מעניינות – אין צורך לחכות ל"רגע המושלם" או ל"פסק הדין המושלם".

מניסיוני בליווי עשרות עורכי דין בטיפוח וניהול הנוכחות המקצועית שלהם ברשת, המפתח להצלחה טמון בשילוב המנצח בין התמדה להתחדשות: פרסום מגוון ועקבי מדי חודש, לצד השקעת זמן ומחשבה בפיתוח תכנים ייחודיים ודרכים יצירתיות להצגתם. כאשר מוסיפים לכך קידום מושכל ומדויק, התוצאה היא ערך משמעותי ומתמשך למשרד.

אני מקווה שבשנה הבאה יהיה לי הכבוד לבחור את הפרסומים שלכם לרשימה הזו,

בהצלחה

אדי

………………

הנושאים עליהם אני כותב מעניינים אותך? הצטרף/י עכשיו לעורכי הדין המקבלים ממני ישירות לווטסאפ עדכונים חמים בנושאי קידום ושיווק. 

איך מצטרפים? בקלות! שלח/י לי עכשיו הודעת ווטסאפ באמצעות הקישור הזה, ואני אדאג שתקבל/י לפני כולם את העדכונים הכי חשובים שאני מפרסם.