אדי סוברי, עורך הבלוג עורך דין ברשת

בעידן שבו כמות עורכי הדין לנפש שוברת שיאים – שיווק ופרסום הופכים לאתגר הגדול ביותר העומד בפני הקהילה המשפטית בישראל. כיצד עו"ד בעל תשוקה אמיתית להצלחה אמור לשווק את עצמו ביעילות? איזה פרסום באמת מייצר לקוחות חדשים במשרד? מה עו"ד צריך לעשות כדי לבסס לעצמו מעמד של מומחה בתחומו? זה בדיוק מה שאני עושה: אני עוזר לעורכי דין לקדם, לשווק ולמתג את עצמם באפקטיביות. 

בין לקוחותיי, למעלה מ-50 עורכי דין הזוכים לפרסום אינטנסיבי באתרים משפטיים, בגוגל, בפייסבוק, בניוזלטרים, בוידאו, באאוטבריין, בטאבולה ועוד. אני מייעץ לעורכי דין כיצד לבנות נכון את אתרי האינטרנט שלהם, כיצד לנהל קמפיין משפטי ממומן יעיל, חסכוני ומוצלח בגוגל אדוורדס; אני מלמד עורכי דין כיצד ניתן לייצר נוכחות מקצועית ברשת החברתית פייסבוק; ובעיקר, אני עוזר לעורכי דין להבין כיצד הופכים גולשים, ללקוחות! עורך דין אדי סוברי

כעורך דין בעצמי, אני מבין למה לא כל אחד יכול לנהל עבורנו את הפרסום. מנהל קמפיין שאין לו רקע וידע משפטי, שאין לו ניסיון מוכח בפרסום עורכי דין, שלא מכיר לעומק את הנורמות וכללי האתיקה – עלול להקים עבורנו קמפיין שיפגע בתדמית ובמקצועיות שלנו. אני מכיר לעומק את התוכן המשפטי שאנחנו משווקים ויודע להתאים אותו בהצלחה לנורמות ולכללי האתיקה של הקהילה המשפטית בישראל. אני בונה, מנהל ומלווה קמפיינים שנועדו אך ורק לעורכי דין – כדי שישיגו עבורם תוצאות מקסימליות וימשכו אליהם לקוחות איכותיים חדשים.

למדתי משפטים באוניברסיטת בר אילן יחד עם לימודי הוראה ומדעי היהדות (גם בתואר שני), בעל רישיון לעריכת דין.

נשוי לאסנת, ואבא לשני ילדים שמאירים את חיי: משי ושילה. מעבר לזה, אם תתקשרו אליי ב-4 לפנות בוקר אל תתפלאו שאני עונה לכם: אני דייג מושבע וכמעט בכל זריחה אני עומד על איזה מזח, דג דגים ומצפה לשבור שיאים 🙂 

נעים מאוד, אדי סוברי
 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars 6 הצבעות, ממוצע של : 4.33 מתוך 5 כוכבים
Loading...