בעידן שבו כמות עורכי הדין לנפש שוברת שיאים – שיווק ופרסום הופכים לאתגר הגדול ביותר העומד בפני הקהילה המשפטית בישראל.
כיצד עו"ד בעל תשוקה אמיתית להצלחה אמור לשווק את עצמו ביעילות?
איזה פרסום באמת מייצר לקוחות חדשים במשרד?
מה עו"ד צריך לעשות כדי לבסס לעצמו מעמד של מומחה בתחומו?
זה בדיוק מה שאני עושה: אני עוזר לעורכי דין לקדם, לשווק, למתג "ולמכור" את עצמם באפקטיביות.
כבר למעלה מ-15 שנה שאני מעניק שירותי פרסום, קידום ושיווק לעורכי דין.
בין יתר השירותים שאני מציע ללקוחותיי:
ניהול קפדני ומדויק של קמפיינים משפטיים בפייסבוק, באינסטגרם ובגוגל,
ניהול נוכחות מקצועית בפייסבוק ואינסטגרם,
טיפול במשברים ברשת, יצירת תוצאות חיפוש מעצימות ודחיקת תוצאות שליליות,
ניהול הדרכות עסקיות ייחודיות לעורכי דין, החשובה והפופולרית ביותר עוסקת באופן שבו נכון לנהל שיחת טלפון עם לקוח פוטנציאלי (כדי שגם יסגור!),
ייעוץ וליווי עסקי אישי, אחד על אחד,
ועוד קשת רחבה של שירותים שמיודעים לעורכי דין – מתוך מטרה להשיג עבורם תוצאות מקסימליות והצלחה אמיתית.
כעורך דין בעצמי, אני מבין למה לא כל אחד יכול לנהל עבורנו את הפרסום –
מנהל קמפיין שאין לו רקע וידע משפטי, שאין לו ניסיון מוכח בפרסום עורכי דין, שלא מכיר לעומק את הנורמות וכללי האתיקה – עלול להקים עבורנו קמפיין שיפגע בתדמית ובמקצועיות שלנו.
אני מכיר לעומק את התוכן המשפטי שאנחנו משווקים ויודע להתאים אותו בהצלחה לנורמות ולכללי האתיקה של הקהילה המשפטית בישראל.
למדתי משפטים באוניברסיטת בר אילן יחד עם לימודי הוראה ומדעי היהדות (גם בתואר שני), אני בעל רישיון לעריכת דין.
אוהב מאוד לקרוא ומקפיד לסיים לפחות ספר אחד בשבוע – בעיקר ספרי ניהול, שיווק והתפתחות אישית.
תל אביב בשבילי זו העיר הכי יפה בעולם, לגור בה ולעבוד בה זו חוויה משגעת, צבעונית ואופטימית.
וכחובב דיג מושבע אפשר למצוא אותי בלא מעט זריחות עומד עם חכה על המזח, נהנה משירת הטבע, מריח הים וצבע הכחול.
נעים מאוד, אדי סוברי