עדכון חם: מתי להחזיר את הקמפיינים והפרסום האקטיבי?

את העדכון המצורף למטה שלחתי (AS-IS) ביום שישי האחרון רק ללקוחות שלי.

במהלך השבת הרהרתי בכך ומשום ששאלת הפרסום בוערת היום להרבה מחבריי עורכי הדין – החלטתי לפרסם את העדכון גם כאן, באופן פומבי.

אני מקווה שהעדכון הזה יעזור לכל עורך דין שעוקב אחרי עדכוני השיווק שלי, לקבל החלטה נבונה יותר.

______

עדכון לקוחות מיוחד (16.10.2020)

מתי להחזיר את הקמפיינים והפרסום האקטיבי?

חבריי, אני מניח שאתם מתלבטים – ובמיוחד אחרי שכבר חלף שבוע מאז תמה תקופת החגים – האם להפעיל את הקמפיינים ולחזור לפעילות אקטיבית לצורך גיוס לקוחות חדשים?

ההתלבטות מקבלת משנה תוקף היום, כשאנחנו באווירה של "סוף סגר" וביום א' יוסר האיסור להרחיק יותר מ-1000 מ' מהבית ועסקים קטנים יוכלו לשוב לעבודה (ללא קבלת קהל).

נתונים שחשוב שתכירו:

תוצאות הפרסום בתקופת החגים (ממועד תחילת הסגר ועד מוצאי שמחת תורה)

כמות קטנה של עורכי דין – לקוחות יקרים שלי – ביקשו להמשיך את הפרסום חרף הסגר, חרף תקופת החגים וחרף ההמלצה שלי להקפיא את הפעילות.

ליוויתי באופן אישי את הפרסום ואת היעילות שלו ואלה התוצאות שהיו:

1. לקוחות פוטנציאליים המשיכו לפנות לקבלת ייעוץ (קרי, הפרסום הניב פניות).

2. רוב הפונים לא הסכימו להגיע לפגישות, ורוב הפגישות שבכל זאת נקבעו – לא התקיימו.

3. מפגשי זום (בתחומים שמתאפשר להעניק שירות ולהתקדם בזום) – התקיימו, מעט, חלק מהלקוחות גם "חתמו מרחוק" אך בסיכום – הפעילות לא היתה רווחית.

תוצאות הפרסום בשבוע האחרון (אחרי החגים ועדיין בתקופת סגר)

הנתונים לא השתנו בצורה דרמטית, אם כי היתה עלייה מתונה מאוד בכמות הלקוחות שהסכימו להגיע לפגישה וגם הגיעו בפועל – וכמובן, פתחו תיקים.

בסיכומו של שבוע, הפעילות לא היתה רווחית ואין תחושה אמיתית של "התאוששות".

מה הלאה? הרי בשבוע הבא אנחנו מתחילים לצאת מהסגר

מעבר ללקוחות שהתמידו בפרסום (כאמור לעיל), הרי שלקראת השבוע הקרוב אני נערך להחזרה לרשת של עשרות קמפיינים (כ-15% מהלקוחות שלי), אשר קיבלו החלטה שלא להמתין, ויחד עם ההקלות להעלות פרסום כבר בתחילת השבוע הבא.

לא מעט עורכי הדין מרגישים שאי אפשר להמתין על הגדר וגם אם לא ייקלטו תיקים, מדובר בהכנה של הקרקע. מבחינתם, ויש בכך מן הצדק, תיקים שלא ייקלטו היום, ייקלטו מחר. אני מניח שאתם מרגישים את התכונה הזו גם ברשת; אם אתם רגילים לפרסם, בוודאי כבר הבחנתם בלא מעט עורכי דין שחזרו לפרסם.

לו תשאלו אותי – אני משוכנע שכבר בשבוע הבא נוכל להרגיש בסוג של התעוררות, יותר לקוחות יסכימו לשתף פעולה, יתקיימו בפועל יותר פגישות ויותר תיקים ייפתחו.

יחד עם זאת, אני לא משוכנע שמדובר במהלך שיוכח כרווחי במיוחד וגם, הרשו לי לומר – אחראי.

עורך דין שייפגש עם לקוח וחלילה יידבק בקורונה, הוא – או מי ממשרדו – ימצא את עצמו משבית את העסק לפחות לשבועיים ויפספס את ההתעוררות שבוודאי תבוא מיד כשיסירו מגבלות נוספות (ובעיקר, אישור רשמי לקבלת קהל).

[זה, כמובן, במקרה שהמחלה לא "התעללה בכם" ועברה עליכם באופן קל. אני יכול לספר לכם על לפחות 4 לקוחות שלי שחלו לצערי בקורונה בחצי שנה הזו. אחת נאלצה להתאשפז ולהתחבר לחמצן (!), אחרת חוותה את המחלה קשה מאוד בביתה, אחד כבר החלים אך עדיין מרגיש שהוא לא חזר לעצמו. שורה תחתונה – קורונה היא בוודאי לא שפעת!]

לו תשאלו אותי – אני ממליץ להמשיך ו"לשבת על הגדר" גם השבוע, ולא לפרסם!

על כל פנים, השבוע הקרוב הוא שבוע מאוד חשוב לבחינת הפוטנציאל של החזרת הקמפיינים ואמשיך להיות במעקב צמוד אחר הנתונים והביצועים בפועל. אדאג לעדכן אתכם גם בסוף השבוע הבא, כדי שתוכלו לקבל את ההחלטות שלכם בצורה מושכלת.

התעודדו חברים, אנחנו בוודאי בסוף הגל הקשוח של הסגר השני. אם לא בעוד שבוע אז בעוד שבועיים – ואנחנו חוזרים למסלול של הצלחה וברכה.

לרשותכם,
ובברכת שבת שלום,
אדי סוברי

_____

ובכן, השבוע נפתח ובשעה שאני כותב את השורות האלה ההרגשה מצוינת והחזרה לשגרה מורגשת היטב בתנועה ערה בחוץ. מי שמכיר אותי יודע שאני האחרון שממליץ לעצור ולא לרוץ, להתאפק ולא להמשיך לטפס. מצד שני, אנחנו בתקופה רגישה מאוד, ואני רוצה שהפרסום שלכם יהיה אפקטיבי באמת תוך התנהלות אחראית הצופה פני עתיד. ההצלחה שלכם אינה נמדדת בשבועות, אלא נפרסת על פני שנים רבות של עשייה. לשיטתי, אין להיחפז.

זו הזדמנות להזכיר לכם שפרסמתי לפני שבוע וחצי את רשימת הדברים שמאוד מומלץ שתעשו דווקא עכשיו, כדי לקדם את המשרד שלכם; הדברים עדיין בתוקף!

שיהיה שבוע נהדר וחודש (חשון) טוב ומבורך,

שלכם,

אדי

………………

הנושאים עליהם אני כותב מעניינים אותך? הצטרף/י עכשיו לעורכי הדין המקבלים ממני ישירות לווטסאפ עדכונים חמים בנושאי קידום ושיווק. 

איך מצטרפים? בקלות! שלח/י לי עכשיו הודעת ווטסאפ באמצעות הקישור הזה, ואני אדאג שתקבל/י לפני כולם את העדכונים הכי חשובים שאני מפרסם.