שישה סטטוסים מנצחים (של עורכי דין בפייסבוק)

אם החלטתם שהנוכחות שלכם בפייסבוק היא חלק בלתי נפרד ממאמצי השיווק שלכם, אתם בוודאי מתלבטים לא אחת כיצד להציף נכון את המומחיות המקצועית שלכם בפני הגולשים ברשת החברתית.

כבר כתבתי כאן בעבר על הרגישות הרבה שיש לגלות כשאתם מבקשים לשווק את השירותים המשפטיים שלכם בפייסבוק. עליכם לזכור תמיד: אנחנו ברשת חברתית והגולשים מבקשים לבלות בה רגעים של פנאי והנאה: קריאת סטטוסים קלילים, צפייה בתמונות של בני משפחה, סרטונים של חברים ועוד. הוי אומר, הרשת החברתית אינה מקום לסטטוסים "כבדים" או "מקצועיים מידיי", ובוודאי שאין בה מקום לפרסום בלתי פוסק של שירי הלל להצלחות שלכם או לעורכי הדין שהנכם. תהיו בטוחים – אם תנהגו בניגוד למקובל בפייסבוק, יש יותר ויותר סיכוי שהחברים שלכם ברשת החברתית יחסמו את הפרסומים שלכם (ובמקרה הגרוע – יבטלו את החברות עמכם).

אם כן, מהי בכל זאת הדרך הנכונה שבה ניתן לספר בפייסבוק שאתם עורכי דין מצוינים, מומחים בתחומכם, מוערכים, אמינים וישרים – באופן שיחזק את המותג שהנכם?

עברו שנתיים מאז פרסמתי כאן רשימה של סטטוסים נבחרים. מאז ועד היום הרשת החברתית התעצמה, סחפה אחריה עוד מאות עורכי דין ועמם דוגמאות מתוחכמות יותר לפעילות שיווקית נכונה. הפעם בחרתי עבורכם שישה סטטוסים מנצחים של עורכי דין שיודעים לעשות שימוש נכון ברשת החברתית לצורך שיווק משרד עורכי הדין שלהם. הם עושים זאת בחן רב, תוך שמירה על "הכללים" שמאפיינים את השיח ברשת החברתית. השתדלתי לבחור סטטוסים שונים במהותם, כדי שתוכלו ללמוד מהרעיונות ולאמץ את השיטות הנפלאות שמובילות להצלחה בפייסבוק.

תהנו: 

הצטרף עכשיו ל-4500 עורכי דין, המקבלים עדכון כשמתפרסם תוכן חדש

עו"ד רות גדרון: שימוש מבריק באופציית המיקום

עו"ד רות גדרון: שימוש מבריק באופציית המיקום

עו"ד רות גדרון מספרת לגולשים שעוקבים אחריה שהיא אוכלת סלט ב"אפרת בייקרי". מה יותר "חברתי" וקליל מלספר על הסלט במסעדה שהיא מחבבת?

אלא ש"אפרת בייקרי" היא רק התפאורה החברתית למסר האמיתי של עו"ד גדרון: בשעה 9:00 היא כבר היתה בבית משפט לתעבורה בת"א, ב-11:00 בבית משפט לתעבורה בירושלים, עם הצלחה נהדרת עבור לקוח (הסדר מעולה). האם עו"ד גדרון השאירה ספק בקשר להיותה עורכת דין מוצלחת (ועסוקה) העוסקת בדיני תעבורה? שאפו!

גם אתם רוצים 95,000 ₪? כדאי לכם להגיע לעו"ד דניאל גינת

גם אתם רוצים 95,000 ₪? כדאי לכם להגיע לעו"ד דניאל גינת

עו"ד גינת השכיל לצלם עבור העוקבים אחריו בפייסבוק את השורה התחתונה החשובה ביותר כמעט לכל תובע: הכסף! בדרך עוצמתית זו של צילום השיק אין לי ספק שהעוקבים אחרי עו"ד גינת יודעים מי יהיה עורך הדין שהם יפנו אליו כשהם יצטרכו.

אך עו"ד גינת לא הסתפק בצילום של השיק. אם תשימו לב למלל שעו"ד גינת שילב לצד התמונה, תיווכחו לדעת שהוא גם מעביר מסר חד לפיו בתחילת הדרך אפילו התובע לא האמין שיש לו קייס. אין לי ספק שעם המלל המדויק הזה עו"ד גינת "גנב את ההצגה" כולה. שאפו!

עו"ד אילון אורון – יהללך זר ולא פיך

עו"ד אילון אורון – יהללך זר ולא פיך

מחמיאים לכם, שולחים לכם מכתבי תודה, אתם מקבלים הודעות SMS מפרגנות – תלמדו מעו"ד אורון להציג את זה בחן. זה מעצים אתכם, זו הקבלה הכי טובה לשירות הטוב שאתם נותנים, ואם זה עושה לכם את השבוע – זו בהחלט סיבה טובה לספר על זה ברשת החברתית. שאפו!

עו"ד אייל בסרגליק – סיכום שבועי מתוחכם

עו"ד אייל בסרגליק – סיכום שבועי מתוחכם

חשבתם שראיתם הכל? עו"ד בסרגליק מבין את הכוח שיש למנטרה. כל שבוע הוא מייצר סטטוס שבו הוא מסכם את השבוע המקצועי שעבר עליו במשרד. אמנם הוא פותח בגילוי עניין ב"איך עבר עליכם השבוע",  ומסכם באיחולים לבביים ואישיים ("מאחל לכם שבוע קל, כיפי ושמח") – אבל במרכז הסיכום שלו הוא מציג בפני העוקבים אחריו בצורה ברורה את ההצלחות וההישגים של המשרד בשבוע החולף.

עו"ד בסרגליק לא מתרגש (ובצדק!) מהעובדה שהסטטוסים מסכמי השבוע שלו לא זוכים לעשרות לייקים כמו רוב הסטטוסים שהוא מפרסם. עו"ד בסרגליק יודע שהעוקבים אחריו רואים את הסיכום השבועי שלו מידי שבוע ודי לו בכך. כך, במקום להציף מידי יום או יומיים את הקיר בעדכון בקשר להצלחות ו/או פעילות שוטפת של המשרד, בוחר עו"ד בסרגליק לתמצת את הכל לסטטוס אחד כל שבוע ובדרך זו להיצרב אט אט בתודעה של העוקבים שלו כמוביל בתחומו. שאפו!

עו"ד גיל בנדל – תרומה לקהילה שמייצרת תהילה

עו"ד גיל בנדל – תרומה לקהילה שמייצרת תהילה

בכוונה לא צילמתי עבורכם את הסטטוס במלואו. בלאו הכי מה שחשוב הוא רק הפתיח (ואני מניח שזה גם מה שרוב הגולשים קראו). עו"ד בנדל מספר בכנות לעוקבים אחריו שהוא מסייע לחיילים וחיילות גם ללא עלות ומתוך רצון לתרום לקהילה; יפתיע אתכם שהוא זכה למאות לייקים על הסטטוס הזה?

ברגע שאתם מספרים ברשת חברתית על מעשה טוב שעשיתם, הרשת החברתית "אוהבת" אתכם ומתגמלת אתכם בלייקים ושיתופים. אך מה שחשוב להבחין בו כאן הוא שהכרת התודה של הרשת החברתית על התרומה לקהילה מלווה בחיזוק משמעותי ביותר למותג שעו"ד גיל בנדל מקדם – היותו עו"ד מומחה בדין הצבאי. שאפו!

עו"ד תומר בכר – דברים היוצאים מן הלב נכנסים אל הלב

עו"ד תומר בכר – דברים היוצאים מן הלב נכנסים אל הלב

עו"ד בכר יודע איך לתת שיקוף להצלחה כל כך גדולה שבמובן מסוים רק הוא ידע עליה (עד עכשיו). בנימה אישית ושיתוף אמיתי של תחושות ורגשות – שזה בדיוק מה שהגולשים בפייסבוק אוהבים – הוא מצליח לסחוף אחריו בסטטוס נהדר שמאחוריו עומד מסר מקצועי ברור: אני כל כך טוב, שמגיעים אליי מקצה הארץ ובהמלצה של שופטים! כשאומרים את זה כמו שעו"ד בכר אומר את זה, זה "עובר חלק", בענווה ובחן. שאפו!

עכשיו התור שלכם להצליח בפייסבוק

אם בחרתם להיות פעילים בפייסבוק כדי לקדם את הקריירה המקצועית שלכם, אל תהססו ללמוד מעורכי הדין שמצליחים לסחוף אחריהם את הרשת החברתית. אתם יכולים ללמוד מכל פעיל בולט ומרשים בפייסבוק כיצד נכון לכתוב סטטוס מוצלח או לפרסם תמונה מרעישה (שמייצרים מעורבות מיידית של גולשים בלייקים ושיתופים); אבל כדי לפצח את הסוד האמיתי שקשור עם הרצון שלכם להבליט את "עורכי הדין שאתם" עליכם לעקוב אחרי עורכי הדין שעושים את זה מצוין וללמוד מהם.

אם תקבלו את עצתי: הדפיסו לעצמכם את הפוסט הזה וסמנו לעצמכם בכל פעם שפרסמתם סטטוס שדומה לכל אחד מהשישה שלמעלה. זכרו שסטטוסים כאלה אתם לא אמורים לפרסם ברצף, אלא אחד מתוך כמה וכמה סטטוסים 'חברתיים' לחלוטין. פעילות שיווקית מתוחכמת כזו בפייסבוק היא היא הפעילות שתניב עבורכם בטווח הארוך את הפירות הכי מתוקים. בפייסבוק אתם רצים למרחקים ארוכים, לא מדובר על פרסום שמצופה ממנו להניב תוצאות מיד. אתם בהחלט נוטעים את העץ שאתם בפייסבוק; משקים, מזבלים, מטפחים ומקפידים מעת לעת לספר בצורה מיוחדת על תחום המומחיות שלכם. בסופו של יום, זה ישתלם, ובגדול!

בהצלחה 🙂

………………

הנושאים עליהם אני כותב מעניינים אותך? הצטרף/י עכשיו לעורכי הדין המקבלים ממני ישירות לווטסאפ עדכונים חמים בנושאי קידום ושיווק. 

איך מצטרפים? בקלות! שלח/י לי עכשיו הודעת ווטסאפ באמצעות הקישור הזה, ואני אדאג שתקבל/י לפני כולם את העדכונים הכי חשובים שאני מפרסם.