צפו: זה עורך הדין שכל מי שפונה אליו הופך ללקוח

תארו לכם שכל מי שהיה פונה אלינו (טלפונית,במייל, בפייסבוק, דרך מכר משותף וכו') ומתעניין בשירות המשפטי שלנו – היה גם מגיע לפגישה וסוגר איתנו

אם זה היה קורה, תהיו בטוחים שהיינו מרוויחים הרבה יותר.

אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לפספס אפילו פנייה אחת של לקוח שאנחנו מאוד רוצים שייקלט במשרד!

זו הסיבה בגללה חשוב כל כך שנדע איך מנהלים שיחת טלפון מדויקת.

מה הסוד שגורם ליותר לקוחות פוטנציאליים להיפגש דווקא אתנו?

בחודש שעבר התארח אצלי באולפן הווידאו עורך הדין דן פגירסקי (בתוכנית משפטית שעסקה בגביית חובות). מאחר שאני מכיר מקרוב את דן ואת התוצאות יוצאות הדופן של הקמפיינים הפרסומיים שלו – שאלתי אותו אם הוא יסכים לחלוק עם עורכי הדין את הסוד שגורם להרבה יותר לקוחות להגיע דווקא אליו.

דן מיד הסכים, ובשמחה. אם תשאלו אותי, גם זה סוד ההצלחה שלו – היכולת לפרגן לקולגות שלו, לאחל להצלחתם ולהכיר בכך שאנחנו חיים בעולם של שפע, עולם שמעניק הצלחה לכל מי שראוי לכך.

צפו (ואח"כ המשיכו לקרוא את הנוסחה לשיחה מנצחת שסיכמתי עבורכם):

4 הטיפים של דן לשיחה מנצחת

אחרי שצפיתם, הרשו לי לסכם עבורכם את עיקרי הדברים ולהוסיף מעט משלי. מניסיון של שנים בניהול שיחות מכירה, הדרכה של מוקדים ונציגי מכירה – אני חותם על כל טיפ של דן. ממש "לגזור ולהדביק".

#1 דן: "אני אוהב אנשים. אני איש של אנשים"

אני לא מכיר מגנט חזק יותר מ"מגנט האהבה". כשאתם אוהבים אנשים, כשאתם שמחים לחזור לאלה שפנו אליכם, כשאתם אוהבים את מה שאתם עושים – אי אפשר לפספס את זה. זה עובר כמו קסם גם בטלפון וזה אחד הדברים שמייצר את חיבור ודחף חזק גם להיפגש דווקא אתכם.

#2 דן: "אני מדבר עם כל פנייה, אני ולא אף אחד אחר"

ברוב המקרים, אין מי שיכול לנהל שיחת טלפון עם מתעניין בשירות המשפטי שלכם יותר טוב מכם. אם יש בידכם את הזמן והיכולת, אל תאפשרו לנציגים מטעמכם לנהל את השיחות ואל תניחו שיוקרתכם נפגמת בשל כך.

#3 דן: "אני חוזר לכל לקוח מיד כשהוא פונה"

הלקוחות מעריכים את מי שחוזר אליהם מהר! שימו לב, בעיקר אם אתם מנהלים קמפיינים בדיגיטל – כשאתם חוזרים ללקוח בעיכוב  – המקרים רבים "זה כבר לא רלוונטי" (גם עם עברו "רק" שעתיים). הניחו לאגו, או למחשבה הנפסדת שהלקוח עלול להתרשם שאין לנו ממש עבודה אם אנחנו חוזרים אליו כל כך מהר.

#4 דן: "אני אנסה להשיג את הלקוח שוב ושוב"

אם הלקוח השאיר לכם פרטים – הוא צריך שירות משפטי. אם הוא לא ענה, אם הוא לא זמין או לא מתייחס להודעת הווטסאפ שלכם, אל תוותרו. מי שנחוש להשיג את הפונים אליו, בסוף מצליח. הכל שאלה של גישה. אני מכיר יותר מידיי עורכי דין שאחרי ניסיון שיחה אחד או שניים הם מוותרים, "כי אם הלקוח באמת רוצה, הוא יחזור אליי"… חשוב שנזכור: עם האגו אי אפשר לקנות כלום במכלת.

הדרכת חובה לעורכי דין

אנחנו לא לומדים בבית הספר למשפטים (וגם לא בפרקטיקה שבאה אח"כ) – איך למכור בהצלחה את השירות המשפטי שלנו. ולמרות זאת, הכרת ותרגול הטכניקה שגורמת למי שמדבר איתנו, לרצות לקבל שירות דווקא מאתנו – הם המובילים לקפיצה המשמעותית ביותר של ההכנסות שלנו ולשורת רווח מתגמלת באמת.

4 הטיפים הנהדרים שדן חלק איתנו הם רק קצה הקרחון. כדי להרוויח הרבה יותר אנחנו צריכים לדעת גם איך מנהלים שיחה קצרה ואפקטיבית? איך לדבר נכון על מחיר? איך להשיב להתנגדויות נפוצות של לקוחות שמתעניינים בשירות משפטי? מתי בשיחה נכון להציע להיפגש ומתי אסור אפילו להציע? למה קובעים איתנו ולא מגיעים לפגישה? מה המתחרים שלנו עושים? ועוד.

אני רוצה להזמין אותך להדרכה המקיפה והמקצועית ביותר שגובשה במיוחד עבור עורכי דין (והכוללת גם תרגול וסימולציות). סדנה חווייתית שתעניק לך את ארגז הכלים הפרקטי שיאפשר גם לך לשכנע, לסגור ולהרוויח הרבה יותר. מניסיוני ב-3 שנים האחרונות, עם למעלה מ-550 עורכי דין משתתפים (רבים מהם חזרו והשתתפו בה פעם שנייה ושלישית) – זו ההדרכה שאסור לך לפספס: לפרטים נוספים

תודה רבה לדן על שיתוף הפעולה ועל הטיפים הנהדרים,

אדי

………………

הנושאים עליהם אני כותב מעניינים אותך? הצטרף/י עכשיו לעורכי הדין המקבלים ממני ישירות לווטסאפ עדכונים חמים בנושאי קידום ושיווק. 

איך מצטרפים? בקלות! שלח/י לי עכשיו הודעת ווטסאפ באמצעות הקישור הזה, ואני אדאג שתקבל/י לפני כולם את העדכונים הכי חשובים שאני מפרסם.