ככה כדאי לעורכי דין לעצב עמוד נחיתה

עיצוב עמודי נחיתה של עורכי דיןחשיבותו של עמוד נחיתה היא קריטית, זהו העמוד שיקבע אם קמפיין הפרסום שלכם יצליח או לא. דף הנחיתה עתיד לקבוע אם הרווחתם לקוח או הברחתם אותו עקב אי-התאמה לתוכן/נושא מקצועי אשר בגינו חיפש מלכתחילה שירותי עו"ד. המעבר בין לקוח מחפש ללקוח אמיתי נקרא 'יחס המרה'. טיפים חשובים שיסייעו לכם עורכי הדין לשפר את יחס ההמרה של עמוד הנחיתה שלכם.

הערה: מאמר זה נכתב כהמשך למאמר המאלף בנושא קמפיין פרסומי בגוגל אדוורדס, בו דובר על כוחו העצום של החיפוש בגוגל ועל מגמת השימוש הגובר באתרי אינטרנט בקרב עורכי הדין בשנים האחרונות, ככלי למציאת לקוחות פוטנציאליים. קראו אותו כדי לקבל תמונה מלאה ורקע. 

הצטרף עכשיו ל-4500 עורכי דין, המקבלים עדכון כשמתפרסם תוכן חדש

 

עיצוב דף נחיתה ומשמעותו

אחת הסברות הרווחות בתעשייה היא כי משתמש ממוצע יחליט לאחר כ- 8 שניות אם להישאר בעמוד או לנטוש אותו.

ההנחה שלי היא כי במקרים בהם העמוד מייצג משרד עורכי דין, המשתמש יישאר לקרוא ולהתרשם מתוכן הדף אך מעט יותר. הנחה זו מבוססת על העובדה כי הדף אינו מוכר מוצר אלא שירות, המלווה באחריות כבדה בחלק מהמקרים, ולכן זמן השהייה בדף יתארך בהתאם.

רצוי כי דף נחיתה של משרד עו"ד יכיל את האלמנטים הבאים:

1. פסקה המתארת את המשרד והשירותים אותו הוא מעניק, בהקשר למילת החיפוש דרכה הגיע (אם ניתן), בקצרה ובתמציתיות. *ניתן ליצור קישורים לתכנים עמוקים יותר, אך אין צורך להציגם באופן מלא בדף הנחיתה. אפשרות קלה, בולטת לעין ומזמינה ליצור קשר עם המשרד באופן מיידי ודיסקרטי.

2. מומלץ להשתמש בטופס מקוון ולדרוש את הפרטים הבאים: שם פרטי וטלפון בלבד. ככל שתקשו על הלקוח במילוי טופס מייגע כך תאבדו אותו מהר יותר. ועוד, מומלץ כי תבטיחו חזרה ללקוח תוך זמן קצר ככל הניתן.

 

3. רצוי לבקש מהלקוח מידע ענייני הנוגע באופן ישיר לצרכי הלקוח. הניחו כי לגולש באתרכם, ברוב מהמקרים – אין חברים או מכרים שיכולים לעזור בעניין משפטיים, אין משרד קבוע המייצג את ענייני המשפחה, אין ידיעה בדבר ההליך המשפטי הרלוונטי, ויש חשש מסוים לסמוך על אדם אותו אינו מכיר.
ככל שהמידע המוצג יהיה רלוונטי יותר לעניינו, כך תגדילו את הסיכוי לפגוש אותו במשרדכם.

 

תאימות ולוקליזציה

הדפדפנים המובילים הנמצאים בשימוש אצל הגולש הממוצע הם: אינטרנט אקספלורר (הנפוץ ביותר), מוזילה פייר-פוקס וגוגל כרום.

חשוב ביותר לוודא כי הדף מותאם לתצוגה באמצעות שלושת הדפדפנים הנ"ל, שכן אם אינו כזה אתם עלולים לאבד לקוחות פוטנציאליים רק מפני שלא הצליחו לצפות בדף בצורה אופטימלית/ברורה, או שלא הצליחו לעשות שימוש בכלי יצירת הקשר המופיע בדף.

אם המשרד נותן את השירותים הרלוונטיים גם לדוברי שפות זרות, מומלץ בחום לתרגם את העמוד לאותן שפות ואף ליצור קמפיין בגוגל המכוון לאותם דוברי שפות.

"עשה ואל תעשה" – חמש עצות בסיסיות לעיצוב עמוד הנחיתה

1. השתמשו בתמונה נעימה וחיובית, עם אנשים אמיתיים ולא דוגמני קטלוג. אפילו תמונה של צוות המשרד תספיק. הלקוח צריך להבין שאתם אנשים בדיוק כמוהו. תמונות של כיסא מנהלים ליד שולחן ישיבות\ תמונות המשדרות יוקרה ואיכות חומרית יתר על המידה – אינן מומלצות. הלקוח עלול להסיק מכך שהוא יצטרך לשבור תוכנית חיסכון בדרך לפגישה במשרדכם.

2. המעיטו את השימוש בבאנרים מתחלפים/ידיעות וכתבות רצות ומרצדות. הלקוח מעוניין במענה אישי לבעייתו וסביר להניח שלא יקרא עכשיו איך הצלחתם בדיון האחרון שלכם. את זה תספרו לו כשיגיע למשרדכם.

לא פחות חשוב – התזוזה המתמדת של אותם אלמנטים אינה נעימה לעין ותגרום להסחת הדעת מהפעולה היחידה בה אתם מעוניינים – יצירת קשר עם המשרד.

3. הבליטו את השירות המיוחד: אם ישנם שירותים הניתנים בחינם – ייעוץ ראשוני, הערכת סיכויי התביעה וכו', ציינו זאת במקום בולט בראש העמוד ובסמוך לאיזור יצירת הקשר.

4. התאימו את הטקסטים בדף הנחיתה למילת החיפוש: במידה ומבנה קוד האתר מאפשר, הציגו טקסטים שיווקיים הרלוונטים למילת החיפוש דרכה הגיע הלקוח. דוגמא: ללקוח שחיפש בגוגל: "עורך דין תעבורה" נציג בפסקה הראשונה בדף טקסטים הרלוונטיים לנושאי תעבורה בלבד, ולא לנושאים אחרים. במאמר מוסגר, רצוי בהחלט ליצור מספר עמודי נחיתה המותאמים לפי קבוצות מילים. דף ממוקד יתפקד טוב יותר מדף כללי.

5. היו מינימליסטים: מטרת עמוד הנחיתה הינה אחת – לגרום ללקוח ליצור קשר עם המשרד או להשאיר פרטי התקשרות. לא מעבר לכך.

הקפדה על האמור לעיל תניב, ברוב המקרים, יחס המרה גבוה יותר, כלומר – אחוז גבוה יותר של מבקרים יצור קשר עם המשרד, וזוהי מטרת העמוד בסופו של יום.

landingpage

לסיכום

דף הנחיתה הוא דף חשוב לאין ערוך, וכפי שציינתי הוא שיקבע אם קמפיין הפרסום שלכם יצליח או לא. דף נחיתה מושלם הוא דף "חכם", היודע להתאים את התוכן שלו לצרכי הגולש ולנושא המחופש, להציגו בצורה פשוטה, יעילה ומותאמת למה שהגולש מחפש.

מומלץ לרענן את הדף לעיתים ולעצבו בהתאם לרוח התקופה או להתפתחויות בשוק האינטרנט.

בהצלחה!

• הכותב, עו"ד אייל עמוסי, עובד כמנהל אתר אינטרנט של חברה בינלאומית גדולה, מייעץ לפרויקטים באינטרנט וכן יועץ להקמת עמודי נחיתה. כתובת המייל של הכותב: e.amosi@gmail.com

…………………

 אדי סוברי

הנושאים עליהם אני כותב מעניינים אותך? הצטרף/י עכשיו לקבוצה בפייסבוק בה אני מעניק באופן שוטף טיפים מעשיים לעורכי דין שרוצים לשווק את עצמם ביעילות: קידום ושיווק עורכי דין

ואם כבר, אז למה שלא נהיה חברים? הפרופיל שלי בפייסבוק

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars 1 הצבעות, ממוצע של : 5.00 מתוך 5 כוכבים
Loading...