לעורכי דין: מדריך להופעה מקצועית בגוגל מיי ביזנס – Google My Business

אחת המתנות הגדולות ביותר שגוגל מעניקה כמעט לכל בעל עסק – היא תוצאת חיפוש "נוצצת" בראש תוצאות החיפוש.

הנה דוגמא – כך מוצג משרדו של חברי עורך הדין תומר בכר כשמחפשים את השם שלו ובתצוגת דסקטופ:

כשאנחנו מחפשים את המשרד של תומר במובייל, ה"מתנה" המפוארת משתלטת על כל המסך כמעט:

מרשים, נכון? אז למה שלא תהיה גם לכם תוצאה מרשימה כזו שתשווק אתכם הרבה יותר? המשיכו לקרוא.

תכירו: פרופיל העסק בגוגל – Google My Business

גוגל מציעה לכל בעל עסק דף עסקי בחינם שעוזר לו להבליט בצורה משמעותית ויעילה את הנוכחות שלו ברשת.

את ההרשמה לשירות המדובר תמצאו בקישור הזה לגוגל מיי ביזנס, ובהשקעה של כמה דקות בודדות (והליך אימות קצר) אתם תיצרו לעצמכם עמוד עסקי מרשים, שיופיע בפני כל מי שיחפש את השם שלכם (אגב, גם במפות של גוגל).

וכן, נכון יהיה להזכיר ולהדגיש שוב ושוב: לקוחות פוטנציאליים מחפשים את השם שלנו בגוגל.

אל תניחו שכל מי ששומע עליכם או מקבל המלצה עליכם – מיד ירוץ להתקשר. חלק נכבד מאלה שקיבלו עלינו המלצה, בודקים "מה יש לרשת לספר עלינו" לפני שהם מחליטים להתקשר!

בטור האחרון שפרסמתי על הטרנדים המובילים בפרסום עורכי דין ב-2023 הסברתי למה הפריצה המטאורית של ה-AI (הבינה המלאכותית) ו-ChatGPT, תאופיין גם בעלייה דרמטית בכמות החיפושים של שם הפירמה של כל אחד ואחד מאתנו. ממליץ לכם לקרוא.

3 דגשים לרישום נכון ואפקטיבי של משרד עורכי הדין שלנו בגוגל מיי ביזנס

#1 הוסיפו תמונה ייצוגית שלכם

תמונה ייצוגית מקצועית שלכם מוכרת אתכם הרבה יותר טוב מכל חדר ישיבות מפונפן, לוגו או פינת ישיבה. תמונה אנושית מייצרת חיבור ומעוררת אמון.

בעוד שבדוגמא שלמעלה ניתן לראות את דלפק הקבלה במשרד של עורך הדין תומר בכר, הרי שכשמחפשים את חברתי עוה"ד יעל מולר, אי אפשר לפספס את מאור פניה היפים:

דוגמא נוספת: תראו איזו תמונה יפה ומעוררת אמפתיה שילב חברי עורך הדין שי רשף בפרופיל שלו בגוגל מיי ביזנס:

#2 ציינו את השם המלא שלכם בשם העסק בגוגל מיי ביזנס

כדי שהפרופיל העסקי שלכם בגוגל מיי ביזנס יוצג לכל מי שמחפש אתכם – הקפידו שהשם שלכם יופיע בו, במלואו ואם אפשר, בתחילתו.

בחוכמה בחר חברי עורך הדין גיל קראוס לערוך את שם המשרד שלו באופן הבא בגוגל מיי ביזנס:

כשאנחנו בוחרים לנסח את שם העסק שלנו בציון השם המלא שלנו (ולפני הכל) – רבים הסיכויים שהעסק שלנו יוצג בראש תוצאות החיפוש של השם שלנו.

מאחר שכמעט ואין משמעות לרישום שלנו בגוגל מיי ביזנס אם בסופו של יום העסק שלנו לא מוצג לחיפוש השם שלנו – מדובר בנקודה קריטית וחשובה.

נב. נכון, ישנם משרדים שהשם המופיע בפרופיל העסקי שלהם בגוגל מכיל רק את שם המשפחה שלהם (בתוספת ושות', איך לא) – ובכל זאת הפרופיל שלהם מוצג כשמחפשים את שמו המלא של הבעלים.

איך זה קורה? ובכן, לשמחתנו גוגל חכם מספיק כדי להבין את ההקשר… אבל היי, אל תפנו אליי אם הוא לא מצליח – בעוד שאתם יכולים לעזור לו בקלות על ידי הוספת השם המלא שלכם לשם העסק.

#3 השקיעו בביקורות שלכם, ותרוויחו עוד ועוד לקוחות 

אחד הדברים העוצמתיים ביותר שהפרופיל העסקי שלכם בגוגל מיי ביזנס מציע לכם, הוא היכולת להציג המלצות גולשים בצורה בולטת ומרשימה בפני כל מי שמחפש אתכם.

כשמחפשים את חברי עורך הדין דוד סער, נחשפים הגולשים ללא פחות מ-160 ביקורות:

אין דבר חזק יותר מביקורות ברשת. אנחנו לא מזמינים חופשה ב-Booking לפני שאנחנו בודקים כמה כוכבים קיבל אותו מלון, אנחנו גם לא ניכנס למסעדה בפריז לפני שנקרא ביקורות גולשים ב-Trip-Advisor…

באותה מידה חשוב שתדאגו שהלקוחות שלכם יפרגנו לכם בפרופיל העסקי שתפתחו בגוגל מיי ביזנס. בסופו של יום המלצות אמינות על עורכי דין הן הדבר שהגולש מחפש יותר מכל כדי לדעת אם הוא יכול לסמוך עליכם ולהפקיד בידיכם את הטיפול החשוב בענייניו המשפטיים.

הדרכה מצולמת: כך תוסיפו את המשרד שלכם לגוגל מיי ביזנס Google My Business

כדי להקל עליכם ובעיקר כדי לעודד אתכם להירשם ולא להסס – צילמתי מדריך קצר ופשוט שמסביר צעד אחר צעד כיצד מוסיפים את משרד עורכי הדין שלנו לגוגל מיי ביזנס. צפו:

ואם כבר צילמתי עבורכם מדריך, אז הנה לכם צילום נוסף שמסביר קצת על הליך האימות (קבלת גלויה) שמתבצע כמה שבועות לאחר הרישום. תודתי לחברי עורך הדין איתן ליפסקר שהסכים לצלם יחד איתי את האימות של העסק שלו ב-Google My Business:

Google My Business זו מתנה שאסור לפספס

כאיש שיווק ופרסום של עורכי דין פיתחתי רגישות מיוחדת לתוצאות החיפוש בגוגל. אני מנהל עשרות קמפיינים משפטיים עבור משרדי עורכי דין ובכל הפלטפורמות – ואני יודע כמה חשוב לגולשים לבדוק בגוגל מיהו אותו מפרסם (ובמיוחד כשהקייס שלהם משמעותי וחשוב).

זו הסיבה בגללה אני מעודד את הלקוחות שלי להשקיע ולאפשר לי לבנות עבורם (ויחד איתם) תוצאות חיפוש שגורמות לכל מי שמחפש אותם – לא להתלבט ולהתקשר.

והנה, בעוד שאדריכלות של תוצאות החיפוש היא השקעה שכוללת גם יצירת תוכן משמעותי, פרסומו באתר המתאים וקידומו לראש תוצאות החיפוש – הרי שכשאנחנו מוסיפים לעצמנו פרופיל עסקי בגוגל, אנחנו מקבלים במתנה, בקלות ובחינם את התוצאה הראשונה, המשמעותית והמקצועית ביותר שאפשר להציג לחיפוש השם שלנו. אל תפספסו!

אדי

………………

הנושאים עליהם אני כותב מעניינים אותך? הצטרף/י עכשיו לעורכי הדין המקבלים ממני ישירות לווטסאפ עדכונים חמים בנושאי קידום ושיווק. 

איך מצטרפים? בקלות! שלח/י לי עכשיו הודעת ווטסאפ באמצעות הקישור הזה, ואני אדאג שתקבל/י לפני כולם את העדכונים הכי חשובים שאני מפרסם.