שישה טיפים מנצחים לעורכי דין שמצפים לתוצאות מהפרסום ברשת

שישה טיפים מנצחים לעורכי דין שמצפים לתוצאות מהפרסום ברשת

כשאתם מחליטים לפרסם את עצמכם ברשת, מוטב שתשכחו מכל מה שאתם יודעים על שיווק מסורתי של משרד עורכי דין. גולשים ברשת בוחרים עורך דין בדרך אחרת. הם יכולים להגיע אל האתר שלכם דרך הקמפיין הממומן שלכם בגוגל, להתרשם ממנו חמש דקות (בלחץ) ולהשאיר לכם את הפרטים שלהם בעוד שהם כלל לא משוכנעים שאתם הכתובת הנכונה עבורם; זה בכלל לא מפריע להם לפנות לעוד חמישה משרדים כדי לשוחח במקביל עם עוד עורכי דין ולקבל כמה וכמה הצעות מחיר; לגולשים גם אין כל בעיה לנסות ולנהל איתכם משא ומתן על המחיר כבר בטלפון ואם יש צורך גם להבהיר לכם שלפני רגע נתנו להם הצעה הרבה יותר זולה (כאילו כל מה שאתם יכולים להציע זה רק מחיר)…

לכבוד פורים: 10 הפניות הכי מצחיקות (הזויות) שקיבלנו לייעוץ מעורכי דין

לכבוד פורים: 10 הפניות הכי מצחיקות (הזויות) שקיבלנו לייעוץ מעורכי דין

חבריי הנכבדים, לכבוד פורים הכנתי עבורכם לקט של פניות משעשעות של גולשים לייעוץ משפטי ברשת. הפניות האלה הגיעו אלינו למערכת בעיקר במסגרת אתר הפורומים המשפטיים אך לא רק; מסתבר שהגולשים לא מהססים "להטריד" משרדי עורכי דין ממש לקבלת מענה משפטי גם כשהשאלה מגוחכת. בכל מקרה, קבלו בחיוך רחב את הפניות הבאות שמובאות כלשונן (שגיאות הכתיב במקור)

מהי הגישה המנצחת שמומלץ לעורכי דין לאמץ כשהם מפרסמים את עצמם ברשת

מהי הגישה המנצחת כשעורכי דין מפרסמים את עצמם ברשת ומצפים לקלוט לקוחות חדשים

פרסום ברשת כבר מזמן הפך להיות חלק אינטגראלי מהוצאות הפרסום של רבים ממשרדי עורכי הדין. מאות משרדי עורכי דין מפרסמים בגוגל AdWords, רבבות הקימו אתר אינטרנט מקצועי, כמות נכבדה פעילה מאוד בפייסבוק ועוד.

אך האם הפרסום ברשת באמת יעיל? ובכן, לא מעט עורכי דין המפרסמים את עצמם ברשת, משתפים אותי בתחושת התסכול שלהם בקשר עם הפרסום והנוכחות שלהם באינטרנט; רבים מתלוננים על איכות ירודה של פונים (שרק מתקשרים כדי "לבלבל את המוח"), על לקוחות שאישרו הגעה לפגישת ייעוץ ובזלזול רב לא הגיעו וגם לא התקשרו לבטל, אחרים לא מרוצים מכמות הלקוחות שנקלטים בפועל לנוכח עלות הפרסום ועוד.