עשרת עמודי הפייסבוק שכל עורך דין צריך להכיר

עמודי האוהדים שכל עו"ד צריך להכיר

לקראת השנה החדשה אספנו עבורכם את עמודי האוהדים המשפטיים שכל עורך דין צריך להכיר. ההכרות היא השלב הראשון כמובן; צפייה בעמודים הללו תאפשר לכם להתבונן מהצד בשיח המשפטי המשמעותי ביותר (שאני מכיר) אשר מתרחש ברשת החברתית פייסבוק.

חמישה טיפים שיהפכו את אתר משרד עורכי הדין שלכם למוצלח יותר

חמישה טיפים שיהפכו את אתר משרד עורכי הדין שלכם למוצלח יותר

ידידיי עורכי הדין, בחרתי לכתוב סדרה של מאמרים שתעסוק בטיוב אתרי האינטרנט שלכם. הפוסט שלפניכם פורסם במגזין הפרקליטים האחרון (גיליון ספטמבר 2011); אחד נוסף יפורסם לשמחתי הרבה במגזין "בדלתיים פתוחות" (המגזין של לשכת עורכי הדין בחיפה) וגם אותו אפרסם כאן בהמשך.

שמונה טעויות שכדאי לעורכי דין להימנע מהן בפייסבוק

שמונה טעויות שכדאי לעורכי דין להימנע מהן בפייסבוק

עורכי דין רבים שואפים לכך שהפעילות בפייסבוק תקדם את המשרד שלהם ואת המוניטין שלו. לשם כך חשוב ללמוד כיצד להתנהל נכון ברשת החברתית. הפוסט מיועד לעורכי הדין מכם שבחרו להצטרף לפייסבוק בראש ובראשונה: מתוך מטרה עסקית.
בפוסט אתייחס לשמונה טעויות שכדאי להימנע מהן במסגרת הפעילות של עורכי דין בפרופיל האישי בפייסבוק (נקדיש רשימה אחרת להתנהלות נכונה בעמוד אוהדים בפייסבוק).

ככה כדאי לעורכי דין לעצב עמוד נחיתה

ככה כדאי לעורכי דין לעצב עמוד נחיתה

חשיבותו של עמוד נחיתה היא קריטית, זהו העמוד שיקבע אם קמפיין הפרסום שלכם יצליח או לא. דף הנחיתה עתיד לקבוע אם הרווחתם לקוח או הברחתם אותו עקב אי-התאמה לתוכן/נושא מקצועי אשר בגינו חיפש מלכתחילה שירותי עו"ד. המעבר בין לקוח מחפש ללקוח אמיתי נקרא 'יחס המרה'. טיפים חשובים שיסייעו לכם עורכי הדין לשפר את יחס ההמרה של עמוד הנחיתה שלכם.

ארבעה עקרונות לפרסום מודעת פרסומת מוצלחת בגוגל אדוורדס

4 עקרונות לפרסום מודעת פרסומת מוצלחת בגוגל

דרושים גברים למסע מלא סכנות. שכר זעום, קור עז, חודשים ארוכים של חשכה מוחלטת, סכנה מתמדת, חזרה בשלום – בספק. כבוד והוקרה במקרה של הצלחה. (סר ארנסט שקלטון)

לפני כמה שנים קראתי את הספר "רעיונות שכדאי לגנוב" שכתב סטיב קון (בעל שם עולמי בתחום השיווק והפרסום). בפרק הראשון בספר עוסק קון במרכיבים הנסתרים הטמונים בכל מסע שיווק מנצח; המודעה שעימה פתחתי את הפוסט, היא הפרסומת האהובה עליו מכל הזמנים. זו מודעה שפרסם סר ארנסט שקלטון, חוקר קוטב נודע, בראשית המאה העשרים. את המודעה הוא פרסם בכמה מעיתוני לונדון לאיתור מתנדבים למשלחת לקוטב הדרומי; הוא קיווה לקבל עשרות בודדות של פניות, אבל על המודעה ענו 5000 גברים חסונים…